Forfatter Emne: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør  (Læst 4861 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LasseN

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #15 Dato: Januar 06, 2009, 04:25:06 pm »
Jeg kan informere at de hos Fisker Mc tager 260 for sådan et drejerør, lidt pebret når jeg kan forstå på luske at de koster 15$ i USA.  :shock: Men det er måske fordi man ikke kan nøjes med plastiken men får selve gummihåndtaget med også. Forresten sagde hun derinde at der var forskel på 05 og 06 modellen...
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #16 Dato: Januar 06, 2009, 06:30:52 pm »
ikke sikkert der er diameter forskel på 05-06 ..

så vidt jeg ved så har mange gjort det på deres suzuki med de ældre modeller.   nu havde jeg bare lige et 06 rør ved hånden som jeg gjorde det med.


iøvrigt, så har jeg et 40mm drejerør til salg, spritnyt og ubrugt fra et "quick action throttle" håndtag. Det var et fejlkøb, da jeg bestilte det med 40mm rulle.. (det var inden jeg vidste yamaha kører med 40m. ) så har bestilt et nyt og større, og har derfor dette i overskud. det kan fås for 150,- inkl. forsendelse. (det fede ved denne rulle er at der er flere forskellige huller kablerne kan sættes i i rullen. så det er meget alsidigt og "justeringsvenligt".

ku være der var nogen der ville opgradere deres gas  :D

Mer gas !!

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #17 Dato: Januar 06, 2009, 11:47:21 pm »
Jeg kan informere at de hos Fisker Mc tager 260 for sådan et drejerør, lidt pebret når jeg kan forstå på luske at de koster 15$ i USA. 

aahem..  jeg får lige et pænt og høfligt lille flip !!     15$ x ca 6kr =90 plus fragt, moms og (evt told, det ved jeg ikke) ca 130 kr
og så de 130 kr som forretningen gerne vil tjene

hvis de 130 kr i forskel er en opgave for dig.... damn..  ..men ja okey, jeg kunne skrive en LANG smøre om udgifter til mc der bliver brugt til sjov og spas
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #18 Dato: Januar 07, 2009, 01:17:47 pm »
igen må jeg spørge, der må da være minus ved det også?? hva med det at holde samme hastighed feks, bliver det ikk et problem hvis man gør gas "stykket" mindre?
Dennis

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #19 Dato: Januar 07, 2009, 02:19:57 pm »
igen må jeg spørge, der må da være minus ved det også?? hva med det at holde samme hastighed feks, bliver det ikk et problem hvis man gør gas "stykket" mindre?

det er da et spørgsmål om at holde sine hænder i ro, og bare rolig så ekstrem en ændring er det nu heller ikke
   

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #20 Dato: Januar 07, 2009, 02:25:03 pm »
OT: Var det forresten ikke Schumi der havde under 1 cm vandring fra tomgang til fuld skrue på sin F1'er??, så kan man tale om ekstremt. :respekt:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

LasseN

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #21 Dato: Januar 08, 2009, 06:46:24 pm »
Citér
aahem..  jeg får lige et pænt og høfligt lille flip !!     15$ x ca 6kr =90 plus fragt, moms og (evt told, det ved jeg ikke) ca 130 kr
og så de 130 kr som forretningen gerne vil tjene

hvis de 130 kr i forskel er en opgave for dig.... damn..  ..men ja okey, jeg kunne skrive en LANG smøre om udgifter til mc der bliver brugt til sjov og spas

Hehe, du behøver ikke få et flip Alex, jeg bestilte et i samme omgang jeg var dernede og spørge om pris, så meget går jeg sku ikke op i hvad det koster, man bruger jo penge på så meget skidt, og nu får jeg jo et helt nyt ubrugt rør i denne uge eller starten af næste!  :)

Men der er måske andre der går mere op i det end mig, så behøver de ikke tage til den lokale pusher hvis de føler sig snydt over at spendere 130 kr på god service.!!  :afro:
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

LasseN

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Re: 1/5 gas på dit svin - med org. R6 drejerør
« Svar #22 Dato: Januar 10, 2009, 02:08:32 pm »
Jeg fik mit nye gashåndtag hjem igår, nåede desværre ikke at få smidt det helt på da jeg kun havde et kvarter og valgte at smøre gaskablerne først efter at have løsnet dem nede ved karburatoren. Men den passer i hvert fald som fod i hose istedet for det gamle gashåndtag, så meget nåede jeg da at se!! Skal ned i garagen om lidt og fikse det!
Men meget nemt mod, vil vove og påstå at alle kan finde ud af det!!

Så mangler vi bare noget varme så man kan komme ud og prøve det!!

MER GAS MER GAS!!  :lol: :orkester:
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619