Forfatter Emne: %#¤@£$/%& Carboing potte...  (Læst 3095 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
%#¤@£$/%& Carboing potte...
« Dato: April 27, 2008, 02:30:31 am »
Jeg vidste det godt, men jeg er sgu for stædig af natur.   :club:

Min Carboing potte som er en del af mit undertail udstødningsprojekt, er noget der ligner 90% afgået ved døden. Den er tydeligt mærket af uld som har givet op, samt helt sprød og tæt på gennembrænding ud for det bagerste ophæng.

Jeg skulle skille det hele ad i formiddags for at svejse de sidste ting på forrøret og lavet lidt beslag, da det bagerste batteri ikke lige var med på at komme fri. Det var så smeltet sammen med ophænget til potten - dog heldigvis uden at tabe noget syre...

Så måtte jeg smide de originale forrør på sammen med mine Akrapuha bolt-on dåser, og for dælen en gang bulder at høre på i forhold til undertail systemet. Ledningen til O² sensoren kunne selvfølgelig heller ikke nå fordi jeg har bygget mit ledningsnet om, så jeg måtte lukke hullet og smide min powercommander på for ikke at få F1 fejlen hele tiden. Så opstod der et nyt problem i og med PC'eren kom fra en baneracer som smed 143hk på hjulet - og den skal så øjensynligt bruge en DEL mere benzin over hele området end min skal.   :lmao:
Den kunne holdes hakkende og spruttende igang med halv gas, og så røg den lige så sort som en diesel bil. Jeg blev hentet og vi fik et nyt map smidt ind, som så virker fint indtil videre. (Tak for hjælpen, Bo)

Status er at 2. gears power wheelies er lidt sværere end med mit hjemmelavede system på - og at fyrværkeriet dør noget ud over 8500rpm, hvor den med mit eget system trækker rent ud til begrænseren uden problemer.

Jeg laver enten et rustfrit svøb til min nuværende potte, eller anskaffer mig en anden potte - denne gang i titanium...  :brok:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #1 Dato: April 27, 2008, 10:04:30 am »
Har selv carbon potter. Kunne godt være man for god ordens skyld skulle tjekke ulden for hver 10.000 km for at være på den sikre side. Er jo svært at bedømme hvornår ulden er brændt op uden at skille skidtet ad...
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #2 Dato: April 27, 2008, 01:15:04 pm »
Det er netop ulden som er problemet i min.

Der er bare nogle klumper tilbage....  :brok:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #3 Dato: April 27, 2008, 01:21:11 pm »
gem da det map du har.. og smid et "0" map i... (altså hvis din PC er af nyere dato, hvor du selv kan smide maps i (PC3 eks.)

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #4 Dato: April 27, 2008, 10:34:07 pm »
Det er en PC3, så ingen problemer der.

Jeg havde intet at bruge det gamle map til, så jeg kører på et af dem som ligger på Dynojet skiven.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #5 Dato: April 28, 2008, 10:08:45 am »
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....


Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #7 Dato: April 29, 2008, 12:22:11 am »
Jeg havde wrappet batterierne - og låst det hele med strips.

Først i det øjeblik potten blev svedet af, smeltede stripsene over og wrappen gik løs - så nu er der tydelige mærker i det ene, men der er stadig ikke hul i det.

Min løsning var fint brugbar indtil ulden i potten begik selvmord - så helt ufejlbarlig var den trods alt ikke..  :)
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #8 Dato: April 29, 2008, 12:56:17 am »
Powerwrap =  :thumbsup: :respekt: :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #9 Dato: April 29, 2008, 07:10:11 am »
Jeg havde wrappet batterierne - og låst det hele med strips.

Først i det øjeblik potten blev svedet af, smeltede stripsene over og wrappen gik løs - så nu er der tydelige mærker i det ene, men der er stadig ikke hul i det.

Min løsning var fint brugbar indtil ulden i potten begik selvmord - så helt ufejlbarlig var den trods alt ikke..  :)

Kunne ikke lade være  :afro: Det er altid skægt at sparke til folk der ligger ned. Stadig stor  :respekt: for projektet som helhed.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: %#¤@£$/%& Carboing potte...
« Svar #10 Dato: Maj 02, 2008, 02:54:09 pm »
stor respekt forde ting du har gang i :respekt: det er ikke småting folk giver sig i lag med :D
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr