Forfatter Emne: Advarsel om banedage. (Han må være syg)  (Læst 14724 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #15 Dato: Juni 25, 2007, 11:35:10 pm »
*S* hold nu drenge i ved jo hvad i sidder på og hvad der kan ske. det vælger vi jo selv når vi kører der ind... *G*
X 2  :mrgreen:
Men han har dog fuldstændigt ret, der er ikke noget/nogen der dækker noget som helst, hvis du bliver kørt af banen af en anden kører . Det er det der hedder racing accident  8)
Undtagen (måske) den grønne klasse :?: Men at blive påkørt i grøn, må næsten betegnes som umuligt  :undecided:

da det jo alligevel kun er i grøn at nogle selskaber vil dække, er sandsynligheden for at blive påkørt af en banecykel jo alligevel noget nær nul, hvem hulen kører grøn klasse på en baneged?????

det gør jeg din klaphat, så var din mund eller jeg fanger dig og kører dig ned :brok: :mrgreen: :mrgreen:
nu med gixxer 1000k8:o)

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #16 Dato: Juni 26, 2007, 12:58:29 am »
*S* hold nu drenge i ved jo hvad i sidder på og hvad der kan ske. det vælger vi jo selv når vi kører der ind... *G*
X 2  :mrgreen:
Men han har dog fuldstændigt ret, der er ikke noget/nogen der dækker noget som helst, hvis du bliver kørt af banen af en anden kører . Det er det der hedder racing accident  8)
Undtagen (måske) den grønne klasse :?: Men at blive påkørt i grøn, må næsten betegnes som umuligt  :undecided:

da det jo alligevel kun er i grøn at nogle selskaber vil dække, er sandsynligheden for at blive påkørt af en banecykel jo alligevel noget nær nul, hvem hulen kører grøn klasse på en baneged?????

det gør jeg din klaphat, så var din mund eller jeg fanger dig og kører dig ned :brok: :mrgreen: :mrgreen:

så skal du vist lige fange mig først fætter fis 
   

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #17 Dato: Juni 26, 2007, 09:48:52 pm »
 :lmao: :lmao:
nu med gixxer 1000k8:o)

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #18 Dato: Juni 27, 2007, 11:31:50 am »
*S* hold nu drenge i ved jo hvad i sidder på og hvad der kan ske. det vælger vi jo selv når vi kører der ind... *G*
X 2  :mrgreen:
Men han har dog fuldstændigt ret, der er ikke noget/nogen der dækker noget som helst, hvis du bliver kørt af banen af en anden kører . Det er det der hedder racing accident  8)
Undtagen (måske) den grønne klasse :?: Men at blive påkørt i grøn, må næsten betegnes som umuligt  :undecided:

da det jo alligevel kun er i grøn at nogle selskaber vil dække, er sandsynligheden for at blive påkørt af en banecykel jo alligevel noget nær nul, hvem hulen kører grøn klasse på en baneged?????

Det er da der nogle der gør... Der skal jo være en start...  :twisted:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #19 Dato: Juni 27, 2007, 12:42:56 pm »
hvem hulen kører grøn klasse på en baneged?????
Ja hvem gør det???  :rolleyes: Nåe ja når den nu ikke arter sig må man jo kravle ned i klasse til den bliver samarbejdsvillig igen!!! :brok: :brok: :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #20 Dato: Juni 29, 2007, 10:45:35 pm »
hvem hulen kører grøn klasse på en baneged?????
Ja hvem gør det???  :rolleyes: Nåe ja når den nu ikke arter sig må man jo kravle ned i klasse til den bliver samarbejdsvillig igen!!! :brok: :brok: :lol:

Du burde nu være blevet i blå klasse... Det så jo ud som om vi andre sneglede os afsted i sidste pas da du lå forest.. Fartbølle... og det gjore vi altså ikke... Jeg havde omgangstid på 2.14 i grøn.. det er da ok synes jeg.. Det var i sidste pas hvor vi blev sluppet løs.. Der gik konkurrence i den.. Der var sgu ingen der skulle overhale mig.. :-) og vist heller ikke dig ... :D

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #21 Dato: Juli 10, 2007, 10:41:23 pm »
Ja hvem gør det???  :rolleyes: Nåe ja når den nu ikke arter sig må man jo kravle ned i klasse til den bliver samarbejdsvillig igen!!! :brok: :brok: :lol:

Ja og hvis man ikke kan fixe cyklen ved at skrue på den - så må man godt begynde at slå den  :thumbsup:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #22 Dato: August 11, 2007, 03:19:25 am »
Klavs Lyngfeldt har (endelig) taget til genmæle i det seneste Touring Nyt (6/2007). Hermed viderebragt så vi har begge vinkler på sagen.

Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Advarsel om banedage. (Han må være syg)
« Svar #23 Dato: August 11, 2007, 09:17:17 am »
Rart at se at han tager til genmæle. Jeg har nu altid godt kunne lidt at læse hans artikler i Bike.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."