Forfatter Emne: Hjælp bedes, F1 fejlkode  (Læst 1031 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

  • Gæst
Hjælp bedes, F1 fejlkode
« Dato: Juni 01, 2009, 12:25:13 am »
halløjsa

har lige et spørgsmål vedr. mc fejlkoder

her idag da jeg var ude og køre oplevede jeg noget underlig

jeg fik en fejlkode på displayet der hedder F1. det var således at jeg efter en tur slukkede for mc'en og tændte den igen efter 5 enkelte minutter og her viste den pludeslig en F1 fejlkode det syntes jeg virker lidt underlig eftersom vi snakker om en ny mc. jeg gjorde så det at slukkede for mc'en igen og hvorefter jeg så tændte den igen og denne gang var der ikke nogen fejlkode.

det skal så siges at den ikke blinkede men den lyste og den skiftede frem og tilbage fra F1 til kølertemperaturen

det mest spøjse var at hvis man tændte den mens køleren viste over 100 grader så lyste den, men når den så kom under 100 i slukket tilstand men med tændingen sat til, så var der ikke noget. det skal så også lige siges at den heller ikke viste noget når man kørte, selv om den kom over 100 grader, det var kun efter man havde slukket den og så tændte den igen.

det er lidt kringlet fortalt. men det er den bedste måde jeg kan forklare det på

mit spg lyder så på, om der er nogen der ved hvad det kunne være. seføli skete det mens jeg var ude i byen og derfor blev jeg nødt til at køre hjem på den. men jeg har så stillet den og tager den hen til mekanikeren på tirsdag.

jeg har læst lidt her på forummet og set at det skulle være meget normalt men jeg sgu lidt nervøs for om det er noget som kan skade mc'en   

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Hjælp bedes, F1 fejlkode
« Svar #1 Dato: Juni 01, 2009, 01:16:04 am »
F1 = FI = Fuel Injektion  :wink: (F1 vises i tv  :mrgreen: )
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing