Forfatter Emne: hjælp ønskes  (Læst 21299 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
hjælp ønskes
« Svar #15 Dato: November 18, 2004, 05:00:59 pm »
heino rygestop, hvad - glæd dig over at det er let at blive tilgivet efter man har købt, tro mig jeg prøvede det..... :oops:

Det næste din kone kommer med er at du ikke får monosæde på - tro mig jeg prøvede det..... :oops:

Alt andet kan fikses efter den er købt.

Aftalen er vel bare at vi skal mødes til bakkeåbning......? :?:  :wink:

Håber du får en god deal på maskinen.....!!!!! vi følger det gerne.
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
hjælp ønskes
« Svar #16 Dato: November 18, 2004, 10:24:28 pm »
Og glæder os til at se nogle billeder, billeder er godt, mange billeder er bedst. :D  :D  :D  :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
hjælp ønskes
« Svar #17 Dato: November 18, 2004, 10:40:06 pm »
heino rygestop, hvad - glæd dig over at det er let at blive tilgivet efter man har købt, tro mig jeg prøvede det.....  

vil det sige at du lovede at stoppe men røg i vandet efter du fik din kværn?
hvis jeg gør det,skal jeg sove med åbne øjne :roll:

1 maj ville det da være fedt hvis vi alle mødtes på bakken men jeg får også en lille baby ca. 1maj .så spørger jeg så ville det være strengt at smutte på bakken mens min kone er på hospitalet ville det være at "stramme" den?

jeg tror jeg spørger om det er ok når hun ligger på hospitalet,det må hun da ku forstå.. :twisted:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
hjælp ønskes
« Svar #18 Dato: November 18, 2004, 11:09:51 pm »
Rygestop, nej nej - jeg glemte bare at fortælle at jeg købte den....UPS..og kom jeg hjem med den en fredag eftermiddag....

Og så kørte vi sku ned på havnefronten på dyret, og spiste Sushi.....

Og så spurgte hun hvad den kostede.... :shock:  8)  :?  :wink:  :roll:  :cry:  :o
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
rygelåg
« Svar #19 Dato: November 18, 2004, 11:23:16 pm »
nååå sådan men så fik hun en "tur" og så var hun glad igen eller?

hvis der bliver noget med min pige humør svingninger eller andet skal jeg bare give hende "øjnene" og så der ro det skal bare foregå i løb.. :x

nå ja styrthjælme det er sku da en jungle, priserne svinger jo helt vildt hvad er hot og hvad er not, vil i vise herrer vise mig vejen da jeg skal bruge noget ordentligt til at beskytte mit fjæs,med min nye kværn og min spinkle erfaring skulle der da være en chance for at jeg skulle komme ned at ligge. :!:  :?:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
hjælp ønskes
« Svar #20 Dato: November 18, 2004, 11:47:39 pm »
Citat fra: heino
1 maj ville det da være fedt hvis vi alle mødtes på bakken men jeg får også en lille baby ca. 1maj .så spørger jeg så ville det være strengt at smutte på bakken mens min kone er på hospitalet ville det være at "stramme" den?


Det ville sikkert være lidt uheldigt... Men Bakken åbner allerede 17. marts næste år  :D
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
hjælp ønskes
« Svar #21 Dato: November 19, 2004, 09:16:41 am »
Jeg overvejer selv at købe en ny..

Desværre ud fra devisen....prøver i butik, køber på nettet.
Tyskland kan være op til 50% af DK.

Kendt mærke, GOD PASKVALITET !!!!
Overvejer ARAI og SHOI, kan ses hos Stevens MC Shop på Amager-
På Runes hjemmeside er der mange links til tyske købe hjemmesider.

fx
SHOEI XR 900 REPLICA
eller
ARAI  
ASTRO/R
 
Smag og behag, tror jeg, men vigtigt at den er i god kvalitet, og ikke en billig krams scooter dims, men det gir vist sig selv....
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
hjælp ønskes
« Svar #22 Dato: November 19, 2004, 09:54:56 am »
Jeg skal også havde ny hat !!! og hvis jeg får overbevist mig selv om det, også en ny jakke  :D  

Og tror også der er flere - så skal vi ikke oprette en ny tråd, med godt fif....og evt. samle det hele sammen til et stort køb inden sæsonen starter... selv om vi køber i tyskland, burde vi kunne vride dem yderligere hvis vi er en del stykker der slår sig sammen !!!  :lol:

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
hjælp ønskes
« Svar #23 Dato: November 19, 2004, 02:49:17 pm »
Hvis du skal have komplet udstyr at køre i, så køb på mconline det er halv pris men rigtig god kvallitet, de får syet deres produkter ude i østen på de samme farbrikker som alle de store navne så som dainise osv.

Jeg har selv en af deres lædderdragter, et par af deres hansker og konen en af deres jakker,

havde jeg kendt til den da jeg startede med at køre mc havde min corduro dragt, mine støvler  og min hjelm også været der fra

tror du kan blive iklæt fra top til tå for mellem 3000 og 3500 kroner

men god jagt
 :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: rygelåg
« Svar #24 Dato: November 19, 2004, 07:09:22 pm »
Citat fra: heino
nå ja styrthjælme det er sku da en jungle, priserne svinger jo helt vildt hvad er hot og hvad er not, vil i vise herrer vise mig vejen da jeg skal bruge noget ordentligt til at beskytte mit fjæs,med min nye kværn og min spinkle erfaring skulle der da være en chance for at jeg skulle komme ned at ligge. :!:  :?:


Ja, jeg køber Shoei XR-1000 næste gang.
Meget lækker. Min lillebror er også meget tilfreds med sin.
Kig på min hjemmeside, de nederste 4 links blandt de 10 nyeste er hjelmforhandlere  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
hjælp ønskes
« Svar #25 Dato: November 20, 2004, 07:02:19 am »
Jeg kan klart anbefale Arai hjelmene, de sidder for godt...  8)

Hvis du vil kigge på kluns/hjelm i KBH / nordsjælland og gerne vil ha´ en anden mening om produkterne end ekspedienternes så råb op, så vil jeg gerne tage med ud og kigge, hvis det kan passe ind i planerne...

Hvor var det du boede???
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: hjælp ønskes
« Svar #26 Dato: November 20, 2004, 04:56:05 pm »
Citat fra: heino
jo og så lige det med at den stepper når man gearer ned for hårdt kan man ikke købe en steppe sluger til baghjulet jeg ved ikke hvad en sådan hedder men den er opfundet,nå arbejdet kalder jeg har vagt ses.


Det hedder en slipperkobling og kan godt fås til en sv'er, men er vidst nok temmelig dyr.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
snart sv ejer
« Svar #27 Dato: November 20, 2004, 07:49:55 pm »
Jeg kan klart anbefale Arai hjelmene, de sidder for godt...  

Hvis du vil kigge på kluns/hjelm i KBH / nordsjælland og gerne vil ha´ en anden mening om produkterne end ekspedienternes så råb op, så vil jeg gerne tage med ud og kigge, hvis det kan passe ind i planerne...

det ville da være fedt hvis du gider det,men jeg har luret lidt på mconline det er da temmelig billigt,er det de orginale mærker ? er det lige så godt som det man køber meget dyrer i butikken?

nå ja du er da ejer af en 1000 ikke! hvad giver du for din forsikring?

jeg spurgte mit selskab hvad de skulle have for forsikre en cbr1100 blackbird og jeg nævnte at jeg lige havde mit kort,hun sagde at de skulle have 9000kr fuld kasko,tror du det bliver dyrer for min sv som jeg om 6måneder bliver indehaver af,tænk engang 6 måneder jeg glæder mig som et svin det bliver for vildt..
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
hjælp ønskes
« Svar #28 Dato: November 20, 2004, 09:01:28 pm »
Citat fra: surfsmurf
Citat fra: heino
1 maj ville det da være fedt hvis vi alle mødtes på bakken men jeg får også en lille baby ca. 1maj .så spørger jeg så ville det være strengt at smutte på bakken mens min kone er på hospitalet ville det være at "stramme" den?


Det ville sikkert være lidt uheldigt... Men Bakken åbner allerede 17.
marts næste år  :D


så når jeg det nok ikke jeg er først kørende i maj.
hvor i valby bor du?jeg selv bor også i valby på lykkebovej.
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: snart sv ejer
« Svar #29 Dato: November 21, 2004, 05:51:43 am »
Citat fra: heino
nå ja du er da ejer af en 1000 ikke! hvad giver du for din forsikring?

jeg spurgte mit selskab hvad de skulle have for forsikre en cbr1100 blackbird og jeg nævnte at jeg lige havde mit kort,hun sagde at de skulle have 9000kr fuld kasko,tror du det bliver dyrer for min sv som jeg om 6måneder bliver indehaver af,tænk engang 6 måneder jeg glæder mig som et svin det bliver for vildt..

Jeg betaler lige under 8000,- med fuld dækning året rundt, men jeg kører élite...
Jeg tror det kan gøres billigere, men jeg skal lige runde de 30  :?  :?  :?
så må jeg ringe rundt og høre de forskellige selskaber.  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing