Forfatter Emne: Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system  (Læst 1772 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dolowy

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system
« Dato: Juni 08, 2010, 01:01:05 pm »
Kære alle.

Jeg står over for at skulle investere i en Scorpio i900 alarm, som alle steder har fået rigtig god omtale. Da jeg ved der er flere der har ytret sig, at de også kunne være interesseret i at få fat i et eksemplar af denne herlighed, tænkte jeg at stå i fronten for et fællesindkøb og derved opnå en god mængderabat.

For info om alarmen, så se Scorpio's officielle hjemmeside:
http://www.scorpioalarms.com/products/motorcycle/sr-i900/

Hvis I er som mig, så vil I sikkert gerne se hvad den overhovedet kan og duer til, så tjek det her geniale youtube klip ud:
Scorpio SR-I900

Smart, huh? I bet!

Den står til 2900kr hos dansk forhandler uden stikkit til en værdi af 160kr. Jeg har fået indhentet pristilbud på 2500kr inkl stikkit, så altså en besparelse på 560kr pr alarm, hvilket jeg synes er særdeles attraktiv pris.

Vi er flere, der allerede er på listen i det her fælleskøb, så skriv en privatbesked til mig, hvis du også vil have en med til denne attraktive pris. Så sender jeg mere info privat til dig.

Jeg forventer, at vi bestiller om en til to ugers tid.

Med venlig hilsen
Kevin
« Senest Redigeret: August 02, 2010, 08:56:17 pm af Dolowy »

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system
« Svar #1 Dato: Juni 08, 2010, 02:03:46 pm »
Hvad med stik-kits til andre cykler? (F.eks. en 07 GSXR750?)
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system
« Svar #2 Dato: Juni 08, 2010, 02:06:36 pm »
velkomme Dolowy - Super fed første post  :mrgreen:

jeg er lidt nysgerrig da det er en super fed arlarm - dog er prisen også derefter... så det er fedt at du kan få et tilbud hjem på den :)
dog har jeg rigeligt at bruge penge på...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system
« Svar #3 Dato: Juni 08, 2010, 02:45:18 pm »
Håber da man kan indstille den alarm lidt, lidt vildt at den bare hyler bare man kører en ind over den. Held og lykke med at stille den i kbh, der ville den jo hyle konstant !  :D

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system
« Svar #4 Dato: Juni 08, 2010, 03:16:22 pm »
Håber da man kan indstille den alarm lidt, lidt vildt at den bare hyler bare man kører en ind over den. Held og lykke med at stille den i kbh, der ville den jo hyle konstant !  :D
det er det sikkerheden er - hvis der er nogen der piller skal den gøre alle opmærksom på dette - ingen tyv vil forsætte når der er publikum på.

der er forskellige niavuer af alarmen - typisk starter den som en fårekyllig et par gange inden den giver fuld blæs
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Dolowy

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Sv: Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system
« Svar #5 Dato: Juni 09, 2010, 12:13:13 am »
Hvad med stik-kits til andre cykler? (F.eks. en 07 GSXR750?)

Forhandler har bedt mig om at jeg bare skal sende MC mærke og modelnummer til ham ved bestilling, så det gælder bestemt også andre cykler end Suzuki.

Perimetersensor kan indstilles så den ikke er så sensitiv og den kan også deaktiveres helt, hvis man parkerer den i crowded storbyer. Som det fremgår af videon så giver den dog kun et enkelt hyl hvis nogen nærmer sig kort. Er der konstant nogen inden for den indstillede afstand, så går alarmen dog rigtig i gang.

ahab

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 113
Sv: Fælleskøb af Scorpio i900 alarm system
« Svar #6 Dato: Juni 10, 2010, 01:22:50 am »
who the hell in their right minds gider stjæle en cagiva... ????   :lol:
/ahab