Forfatter Emne: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !  (Læst 13344 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Re: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #15 Dato: Juni 18, 2005, 08:57:40 am »
Citat fra: B2
Vær sød at hjælpe Trolde/Anette(kører i Running Free)
Send gerne en besked til alle mc venner...


Sendt din besked videre ud til Hjemløse MC - vi plejer at komme vidt omkring og skal nok holde øjnene åbne........

Hvorfor f..... kan folk ikke holde nallerne væk fra andres ting........ :evil:
SV1000S K4

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #16 Dato: Juni 21, 2005, 09:09:34 am »
Citat fra: Anita
Sendt din besked videre ud til Hjemløse MC - vi plejer at komme vidt omkring og skal nok holde øjnene åbne........

Hvorfor f..... kan folk ikke holde nallerne væk fra andres ting........ :evil:


Tak  :D


P.t vil forsikringen ikke give hende en krone.
Så nu sidder hun med en stor gæld i en cykel hun ikke længere har  :cry:
Hvordan så Banken tager det faktum at de ikke længere har pant i tingesten kan man kun gætte på  :?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bongers

  • Gæst
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #17 Dato: Juni 21, 2005, 09:53:53 am »
Det er fandema surt !!!!

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Re: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #18 Dato: Juni 21, 2005, 10:38:36 am »
Citat fra: B2
Citat fra: Anita
Sendt din besked videre ud til Hjemløse MC - vi plejer at komme vidt omkring og skal nok holde øjnene åbne........

Hvorfor f..... kan folk ikke holde nallerne væk fra andres ting........ :evil:


Tak  :D


P.t vil forsikringen ikke give hende en krone.
Så nu sidder hun med en stor gæld i en cykel hun ikke længere har  :cry:
Hvordan så Banken tager det faktum at de ikke længere har pant i tingesten kan man kun gætte på  :?


Har hørt fra anden side, at den er blevet set i Roskilde ??????  :roll: Om det er sandt eller en and, ved jeg ikke, men det kunne jo være, at man skulle køre sine aftenture i Roskilde-området og håbe på at man møder fjolset, der åbenbart (hvis det altså er sandt. at det er den mc´er, der er blevet set), tror han kører i et "sikker område"........
SV1000S K4

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #19 Dato: Juni 21, 2005, 10:57:03 am »
Citat fra: Anita
Har hørt fra anden side, at den er blevet set i Roskilde ??????  :roll: Om det er sandt eller en and, ved jeg ikke, men det kunne jo være, at man skulle køre sine aftenture i Roskilde-området og håbe på at man møder fjolset, der åbenbart (hvis det altså er sandt. at det er den mc´er, der er blevet set), tror han kører i et "sikker område"........


Det er rigtigt at den muligvis er set i Roskilde, jeg har bare ikke ville skrive om det, hvis nu skurken læser med her  :?

Det kunne være rigtigt fedt om tumpen tror han er "sikker" og så bliver spottet en dag  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bongers

  • Gæst
Re: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #20 Dato: Juni 21, 2005, 10:58:09 am »
Citat fra: Anita

Har hørt fra anden side, at den er blevet set i Roskilde ??????  :roll: Om det er sandt eller en and, ved jeg ikke, men det kunne jo være, at man skulle køre sine aftenture i Roskilde-området og håbe på at man møder fjolset, der åbenbart (hvis det altså er sandt. at det er den mc´er, der er blevet set), tror han kører i et "sikker område"........


Anita - (og velkommen til), kan du ikke definer anden side ?? med noget lidt mere konkret  :roll:  :roll:

For nogle er det ret vigtigt og det er en and eller ej..

Synes du skal forhøre dig igen, henvise til nogle..  og det kan kun gå for langsomt…..  :wink:  :wink:

EDIT: B2 fik lige svare inden jeg fik posteret!!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #21 Dato: Juni 21, 2005, 11:09:56 am »
Citat fra: Bongers

EDIT: B2 fik lige svare inden jeg fik posteret!!


Hæ hæ 2fast4you Bongers  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Re: ! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #22 Dato: Juni 21, 2005, 11:24:55 am »
Citat fra: B2
Citat fra: Bongers

EDIT: B2 fik lige svare inden jeg fik posteret!!


"anden side" betyder ikke andet end, at det er fra tredie eller fjerde hånd, at dette er blevet fortalt så det er jo ret usikkert om den ER blevet set eller ej. Ved ikke hvor det starter fra, men det vil jeg da gerne prøve at finde ud af. Havde også mine skrupler med at komme med oplysningen her i forummet, men på den anden side.... hvorfor ikke ? Tror ikke personen går ind sådanne steder, da denne jo så også må vide, at vi ærlige mennesker trods alt er i overtal og gerne vil hjælpe dem, det går ud over....
SV1000S K4

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #23 Dato: September 01, 2005, 10:11:13 am »
:!:  :!: Update :!:  :!:

Fandme om ikke cyklen er dukket op igen  :D
Eller rettere den blev fundet på Avedøre, omlakeret til sølvgrå, og med en anden nummerplade på.  :?

Lige hvordan policen fandt frem til den ved jeg ikke.
Følgende er hvad jeg har hørt :
For et par uger siden ringede en person til hende og fortalte at han vidste hvor den var, og at den var malet om til sølvgrå.
Samme venlige menneske tilbød at stjæle den tilbage til hende for "kun" 30.000  :evil:

Vigtigst er det dog, at dyret er dukket op igen.
Skader har den ikke det store af. En knækket fodhviler lidt ridser på potten, og en Spyball alarm der er blevet om programmeret.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #24 Dato: September 01, 2005, 10:16:19 am »
Fedest, fik de også tyveknægtene :?:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #25 Dato: September 01, 2005, 10:28:07 am »
Stærkt!!!  :lol:  
Så politiet kan faktisk bruges til noget andet end at stå og sludre på Nørreport st. og dele bøder ud :lol:  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #26 Dato: September 01, 2005, 10:28:50 am »
Citat fra: Olfert
Fedest, fik de også tyveknægtene :?:


Der er i hvert tilfælde en gut der har et STORT problem, med at forklare hvorfor hans nummerplade sad på en stjålet cykel  :twisted:
Nummerpladen var ikke meldt stjålet, så han sidder godt i saksen  :twisted:  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #27 Dato: September 01, 2005, 10:29:44 am »
Citat fra: B2
:!:  :!: Update :!:  :!:

Fandme om ikke cyklen er dukket op igen  :D
Eller rettere den blev fundet på Avedøre, omlakeret til sølvgrå, og med en anden nummerplade på.  :?

Lige hvordan policen fandt frem til den ved jeg ikke.
Følgende er hvad jeg har hørt :
For et par uger siden ringede en person til hende og fortalte at han vidste hvor den var, og at den var malet om til sølvgrå.
Samme venlige menneske tilbød at stjæle den tilbage til hende for "kun" 30.000  :evil:

Vigtigst er det dog, at dyret er dukket op igen.
Skader har den ikke det store af. En knækket fodhviler lidt ridser på potten, og en Spyball alarm der er blevet om programmeret.


Det var sgu da positivt. Den må være steget i værdi efter den er blevet sølv. :lol:  Det er pis. Godt for hende, at den er dukket op igen, for det er sgu lidt surt, at gå og afbetale på noget man ikke har..
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #28 Dato: September 01, 2005, 10:31:20 am »
Citat fra: B2
Citat fra: Olfert
Fedest, fik de også tyveknægtene :?:


Der er i hvert tilfælde en gut der har et STORT problem, med at forklare hvorfor hans nummerplade sad på en stjålet cykel  :twisted:
Nummerpladen var ikke meldt stjålet, så han sidder godt i saksen  :twisted:  :twisted:

Dobbeltfedt :D  :D  bortset fra at der ikke sker en skid med idioten :?  :(  :(
Men kanon at cyklen fandt tilbage til ejermanden/kvinden :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
! ! Cykel stjålet i Vanløse ! !
« Svar #29 Dato: September 01, 2005, 10:41:00 am »
Fedt at han tilbyder at stjæle den tilbage for 30.000,- hvad tænker han på??  :?  Kunne det måske, uden at jeg skal anråbe nogle, tænkes at det er ham der har stjålet den i 1. omgang??

Det er et stort plus at hun har fået den igen. Så har politiet også lavet noget fornuftigt i den her måned  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D