Forfatter Emne: Chat-tråden (Spam tilladt)  (Læst 34806 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #45 Dato: Juli 09, 2007, 06:28:40 pm »
Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.

Hvad er det lige der er med nye dæk og søm?!  :brok: Synes aldrig man hører om det med dæk der har kørt mere end halvdelen af deres levetid... Har det mon noget med det dybere mønster at gøre?

Jeg lugter en sammensværgelse  :whatever:

Nogen der vil købe nogle brugte dæk ???   :innocent: :innocent: :innocent:

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #46 Dato: Juli 09, 2007, 07:39:22 pm »
Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.

Hvad er det lige der er med nye dæk og søm?!  :brok: Synes aldrig man hører om det med dæk der har kørt mere end halvdelen af deres levetid... Har det mon noget med det dybere mønster at gøre?

Jeg lugter en sammensværgelse  :whatever:

just præcis, det er det præcis samme med at din video /fjernsyn/elektronikgejl begynder at udsende røgsignaler en uge efter at garantien er ophørt :-(
   

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #47 Dato: Juli 09, 2007, 09:04:02 pm »
Jeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret  :brok: :brok: :brok: Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km  :rolleyes: :puke: Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket  :cry: Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.

Tak for pladsen :D

Hygge

giv skidtet en gang dækpilot
Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?

Hygge
Du gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.
Javel! :D Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #48 Dato: Juli 10, 2007, 04:58:12 am »
Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.

Hvad er det lige der er med nye dæk og søm?!  :brok: Synes aldrig man hører om det med dæk der har kørt mere end halvdelen af deres levetid... Har det mon noget med det dybere mønster at gøre?

Jeg lugter en sammensværgelse  :whatever:

just præcis, det er det præcis samme med at din video /fjernsyn/elektronikgejl begynder at udsende røgsignaler en uge efter at garantien er ophørt :-(

Mit fjernsyn udsender engang imellem skjulte meddelser/stemmer... Jeg tror de er fra enten C.I.A eller F.B.I  :shock: Tror du garantien dækker dette  :mrgreen: Envidere er jeg lidt bekymret over, at jeg er af den overbevisning, at mit fjernsyn også udsender farlige stråler. Tror i det er disse stråler, jeg evt har taget skade af  :oops: :wink:

P.S: Jeg føler også at i andre kan læse mine tanker og prøver at få indflydelse på disse. Hvordan klarer alle i andre at have en fuldstændig tom hjerne, så der intet er at manipulere med  :twisted: :twisted:

P.p.s: Jeg keder mig på work  :( :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #49 Dato: Juli 10, 2007, 12:47:25 pm »
Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.

Hvad er det lige der er med nye dæk og søm?!  :brok: Synes aldrig man hører om det med dæk der har kørt mere end halvdelen af deres levetid... Har det mon noget med det dybere mønster at gøre?

Jeg lugter en sammensværgelse  :whatever:

just præcis, det er det præcis samme med at din video /fjernsyn/elektronikgejl begynder at udsende røgsignaler en uge efter at garantien er ophørt :-(

Mit fjernsyn udsender engang imellem skjulte meddelser/stemmer... Jeg tror de er fra enten C.I.A eller F.B.I  :shock: Tror du garantien dækker dette  :mrgreen: Envidere er jeg lidt bekymret over, at jeg er af den overbevisning, at mit fjernsyn også udsender farlige stråler. Tror i det er disse stråler, jeg evt har taget skade af  :oops: :wink:

P.S: Jeg føler også at i andre kan læse mine tanker og prøver at få indflydelse på disse. Hvordan klarer alle i andre at have en fuldstændig tom hjerne, så der intet er at manipulere med  :twisted: :twisted:

P.p.s: Jeg keder mig på work  :( :oops:

du skal bare tage din sølvpapirs hat på igen søde Svea, så er der ingen som læser eller manipulerer dine tanker

http://zapatopi.net/afdb/
   

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #50 Dato: Juli 10, 2007, 01:01:12 pm »

P.S: Jeg føler også at i andre kan læse mine tanker og prøver at få indflydelse på disse.

At læse dine tanker er let nok kære SVea !
De printes jo oftest enten her, eller i din blog, og oftest begge steder  :wink:.
Det at folk prøver at få indflydelse på dem, er blot et forsøg på at bringe lidt orden/sammenhæng i det kaos, der tydeligvis hersker.  :lmao:

Med hensyn til din nysgerrighed, ang. folk uden en eneste tanke i bøtten, så skal du nok høre nogle af forums blondiner  :mrgreen:
Jeg vil anbefale Mie og Luske, da de helt klart virker som de mest blanke   :twisted: :mrgreen: :twisted:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #51 Dato: Juli 10, 2007, 03:33:59 pm »
Jeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret  :brok: :brok: :brok: Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km  :rolleyes: :puke: Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket  :cry: Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.

Tak for pladsen :D

Hygge

giv skidtet en gang dækpilot
Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?

Hygge
Du gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.
Javel! :D Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..
Det står der på dem alle! :D
Bare ind det nærmeste sted og hit en dåse.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #52 Dato: Juli 10, 2007, 04:55:57 pm »
Jeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret  :brok: :brok: :brok: Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km  :rolleyes: :puke: Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket  :cry: Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.

Tak for pladsen :D

Hygge

giv skidtet en gang dækpilot
Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?

Hygge
Du gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.
Javel! :D Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..
Det står der på dem alle! :D
Bare ind det nærmeste sted og hit en dåse.
Fingers crossed!! Har lige været ude og rode med det nu :D

Købte sådan en dåse i Thansen. På Thansens hjemmeside står der det er midlertidigt, men det står ikke på dåsen, hehe :D Men nu må vi se hvor længe det holder :)

Hygge

P.S. Tak for hjælpen
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #53 Dato: Juli 10, 2007, 05:39:34 pm »
Jeg kom til at køre med dåse-fyld i bagdækket på min gamle mc, i et par år. No problemo!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #54 Dato: Juli 10, 2007, 07:10:45 pm »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #55 Dato: Juli 10, 2007, 08:25:16 pm »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??

Jeg bruger gerne tequila - det klarer alt utøj, husdyr, skadedyr, fornuften og selv rationel tænkning. Det fåes i mange varianter - min farvorit er den med "ormen". Yes sir - det er dejligt sprøjt - helt på niveau med benzin  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #56 Dato: Juli 10, 2007, 09:23:48 pm »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??
Smid skidtet ud over rælingen, så er der plads til pils i kassen!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #57 Dato: Juli 10, 2007, 10:01:29 pm »
Nej for filan da... Jeg vil have mine planter, bare uden lus!! Prøver den lokale blomsterpusher i morgen så  :rolleyes:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #58 Dato: Juli 10, 2007, 11:08:18 pm »
Nej for filan da... Jeg vil have mine planter, bare uden lus!! Prøver den lokale blomsterpusher i morgen så  :rolleyes:
Prøv at kig lidt her: http://www.plante-doktor.dk/bladlus.htm
I bunden af siden står der hvordan de små banditter bekæmpes.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #59 Dato: Juli 11, 2007, 01:37:09 am »
Nej for filan da... Jeg vil have mine planter, bare uden lus!! Prøver den lokale blomsterpusher i morgen så  :rolleyes:
Prøv at kig lidt her: http://www.plante-doktor.dk/bladlus.htm
I bunden af siden står der hvordan de små banditter bekæmpes.

Hygge

Hvor er du sej Mads  :respekt: Tusind tak for hjælpen  :thumbsup: :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"