Forfatter Emne: Chat-tråden (Spam tilladt)  (Læst 34817 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #60 Dato: Juli 11, 2007, 09:46:26 am »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??
Du skal bare samle alle de mariehøns du kan finde, for de æder bladlusene.  :rolleyes: :rolleyes: (Desuden er det nok til stor morskab for knægten din at der flyver mariehøns rundt i stuen.)  :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #61 Dato: Juli 11, 2007, 10:20:47 am »

Med hensyn til din nysgerrighed, ang. folk uden en eneste tanke i bøtten, så skal du nok høre nogle af forums blondiner  :mrgreen:
Jeg vil anbefale Mie og Luske, da de helt klart virker som de mest blanke   :twisted: :mrgreen: :twisted:

Kære B2, det er jo sådan at jo dummere man spiller, jo mere kan man få andre til at gøre for en.....
Fik du måske ikke snavsede fingre af at pille forhjulet af min mc den anden dag?  :twisted:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #62 Dato: Juli 11, 2007, 11:54:12 am »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??
Du skal bare samle alle de mariehøns du kan finde, for de æder bladlusene.  :rolleyes: :rolleyes: (Desuden er det nok til stor morskab for knægten din at der flyver mariehøns rundt i stuen.)  :mrgreen:

Det ville jeg ha sagt  :brok:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #63 Dato: Juli 11, 2007, 11:54:47 am »
8 dage og 2 måneder til...
« Senest Redigeret: Juli 11, 2007, 12:39:48 pm af Bill »
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #64 Dato: Juli 11, 2007, 12:03:05 pm »
Nej for filan da... Jeg vil have mine planter, bare uden lus!! Prøver den lokale blomsterpusher i morgen så  :rolleyes:
Prøv at kig lidt her: http://www.plante-doktor.dk/bladlus.htm
I bunden af siden står der hvordan de små banditter bekæmpes.

Hygge

Hvor er du sej Mads  :respekt: Tusind tak for hjælpen  :thumbsup: :kiss:
:mrgreen: Du kan takke google, men sig det ikke til nogle  :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #65 Dato: Juli 11, 2007, 01:35:50 pm »

Med hensyn til din nysgerrighed, ang. folk uden en eneste tanke i bøtten, så skal du nok høre nogle af forums blondiner  :mrgreen:
Jeg vil anbefale Mie og Luske, da de helt klart virker som de mest blanke   :twisted: :mrgreen: :twisted:

Kære B2, det er jo sådan at jo dummere man spiller, jo mere kan man få andre til at gøre for en.....
Fik du måske ikke snavsede fingre af at pille forhjulet af min mc den anden dag?  :twisted:

Jeg ofrede villigt mine fingres renhed af to årsager:
1. For at give de danske trafikanter et par Mie-frie dage  :angel:
2. For at jeg kunne få mit værktøj med hjem inden det blev mørkt  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #66 Dato: Juli 11, 2007, 10:48:01 pm »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??
Du skal bare samle alle de mariehøns du kan finde, for de æder bladlusene.  :rolleyes: :rolleyes: (Desuden er det nok til stor morskab for knægten din at der flyver mariehøns rundt i stuen.)  :mrgreen:

Ja, min far sagde også at jeg skulle fange sådan nogle. Men jeg synes de er klamme, når de tisser det der gule stads. Min far foreslog også myrer, men de er også klamme. Det er også meget sjovere, hvis jeg kan gå ud og købe noget rigtig giftigt?? Gud ved hvor står en livsforsikring HC egentlig har?? Nogen af jer, der ved om man kan smage gift i fx. kaffe eller sodavand  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #67 Dato: Juli 11, 2007, 10:50:09 pm »
Jeg ofrede villigt mine fingres renhed af to årsager: :shock: :shock: Lidt for meget info der
2. For at jeg kunne få mit værktøj med hjem inden det blev mørkt  :twisted: Alt for meget info  :mrgreen:

B2 din frækkert... Og så med Mie endda  :shock: :whatever: Ved Christinapigen, at du bruger dit værktøj hos Mie  :hand:

Hov, nu keder jeg mig da vist igen med alt det platte spam  :oops:
« Senest Redigeret: Juli 12, 2007, 02:42:23 am af SVea »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #68 Dato: Juli 11, 2007, 11:39:29 pm »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??
Du skal bare samle alle de mariehøns du kan finde, for de æder bladlusene.  :rolleyes: :rolleyes: (Desuden er det nok til stor morskab for knægten din at der flyver mariehøns rundt i stuen.)  :mrgreen:

Ja, min far sagde også at jeg skulle fange sådan nogle. Men jeg synes de er klamme, når de tisser det der gule stads. Min far foreslog også myrer, men de er også klamme. Det er også meget sjovere, hvis jeg kan gå ud og købe noget rigtig giftigt?? Gud ved hvor står en livsforsikring HC egentlig har?? Nogen af jer, der ved om man kan smage gift i fx. kaffe eller sodavand  :twisted:

øøhhhhh lidt utryg der..... Den er lige blevet sat ned...  :innocent:
Brændt barn, lugter ilde...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #69 Dato: Juli 12, 2007, 02:28:00 am »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??
Du skal bare samle alle de mariehøns du kan finde, for de æder bladlusene.  :rolleyes: :rolleyes: (Desuden er det nok til stor morskab for knægten din at der flyver mariehøns rundt i stuen.)  :mrgreen:

Ja, min far sagde også at jeg skulle fange sådan nogle. Men jeg synes de er klamme, når de tisser det der gule stads. Min far foreslog også myrer, men de er også klamme. Det er også meget sjovere, hvis jeg kan gå ud og købe noget rigtig giftigt?? Gud ved hvor står en livsforsikring HC egentlig har?? Nogen af jer, der ved om man kan smage gift i fx. kaffe eller sodavand  :twisted:

øøhhhhh lidt utryg der..... Den er lige blevet sat ned...  :innocent:


Hej skat, var du der  :mrgreen: Du skal ikke være nervøs min egen. Jeg kan sagtens "nøjes" med en halv mill.  :kiss: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #70 Dato: Juli 12, 2007, 07:35:26 am »
Er der ikke nogen af jer, der ved en hel masse om skadedyr??? Jeg tror mine vindrueplanter og noget andet af mit altanplante halløj har fået lus  :shock: :x :brok: Hvordan slipper man af med dem??

Fyld BENZIIIIIN i kassen, ild på og få Frank til st synge, så skal du se så opfører de sig pænt og gør hvad der bliver sagt.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #71 Dato: Juli 12, 2007, 09:42:07 am »
Nej for filan da... Jeg vil have mine planter, bare uden lus!! Prøver den lokale blomsterpusher i morgen så  :rolleyes:
Prøv at kig lidt her: http://www.plante-doktor.dk/bladlus.htm
I bunden af siden står der hvordan de små banditter bekæmpes.

Hygge

Så ved jeg hvad jeg skal have med til Running Free træf... :

Confidor 70 WG (imidacloprid)
Pirimor G (pirimicarb)
Fastac (Alpha-cypermethrin)
Karate 2,5 WG (Lambda-cyhalothrin)
Decis (deltametrhrin)
Zolone Flo (Phosalon)

Bliver spændende og se om de midler også virker på B2 og får ham til at forsvinde !?  :mrgreen: :lmao:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #72 Dato: Juli 12, 2007, 10:12:15 am »

Så ved jeg hvad jeg skal have med til Running Free træf... :

Confidor 70 WG (imidacloprid)
Pirimor G (pirimicarb)
Fastac (Alpha-cypermethrin)
Karate 2,5 WG (Lambda-cyhalothrin)
Decis (deltametrhrin)
Zolone Flo (Phosalon)

Bliver spændende og se om de midler også virker på B2 og får ham til at forsvinde !?  :mrgreen: :lmao:
Der skal altså mere end den der gang tyndbenede kemi til at fælde mig !  :loser:

De fleste (og nu også dig) ved at det eneste der kan få B2 ned er alkohol  8)
Især de to der hedder "Fri bar" og "ad libitum"  har vist sig effektive  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #73 Dato: Juli 12, 2007, 12:52:55 pm »

Så ved jeg hvad jeg skal have med til Running Free træf... :

Confidor 70 WG (imidacloprid)
Pirimor G (pirimicarb)
Fastac (Alpha-cypermethrin)
Karate 2,5 WG (Lambda-cyhalothrin)
Decis (deltametrhrin)
Zolone Flo (Phosalon)

Bliver spændende og se om de midler også virker på B2 og får ham til at forsvinde !?  :mrgreen: :lmao:
Der skal altså mere end den der gang tyndbenede kemi til at fælde mig !  :loser:

De fleste (og nu også dig) ved at det eneste der kan få B2 ned er alkohol  8)
Især de to der hedder "Fri bar" og "ad libitum"  har vist sig effektive  :mrgreen:

Jeg er overbevist om at det nok skal have effekt, hvis det forklædes i et stort glas "filur"

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #74 Dato: Juli 12, 2007, 01:18:13 pm »
Hvaaa - skal det alt der "spændende" du nævner der ryges, drikkes eller indtages som stik-pille  :shock:  :huh:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003