Forfatter Emne: Chat-tråden (Spam tilladt)  (Læst 34810 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #75 Dato: Juli 13, 2007, 06:50:44 am »
Hvaaa - skal det alt der "spændende" du nævner der ryges, drikkes eller indtages som stik-pille  :shock:  :huh:

Jeg kan da sikkert godt lokket til at give dig en stikpille af det der karate. Det lyder rigtig spændende, og det har jeg ikke prøvet endnu  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #76 Dato: Juli 13, 2007, 01:05:11 pm »
Jeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret  :brok: :brok: :brok: Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km  :rolleyes: :puke: Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket  :cry: Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.

Tak for pladsen :D

Hygge

giv skidtet en gang dækpilot
Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?

Hygge
Du gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.
Javel! :D Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..
Det står der på dem alle! :D
Bare ind det nærmeste sted og hit en dåse.
Fingers crossed!! Har lige været ude og rode med det nu :D

Købte sådan en dåse i Thansen. På Thansens hjemmeside står der det er midlertidigt, men det står ikke på dåsen, hehe :D Men nu må vi se hvor længe det holder :)

Hygge

P.S. Tak for hjælpen
Det holdt! Indtil i dag  :brok: :brok: Kørte f*ndme en skrue op i bagdækket!!! Hvor uheldig kan man være?! Jeg tror dækket er forhekset...  :brok: Så nu er jeg for alvor på jagt efter nyt dæk, da jeg havde planer om at køre mod Skagen onsdag  :cry: :cry:

Hygge

P.S. Freddy har lige gjort mig opmærksom på at det er d. 13. i dag - og så er det endda fredag.. Jeg tror han har fat i den lange ende.
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #77 Dato: Juli 14, 2007, 03:39:52 am »
Jeg kommer lige med lidt galde. Er fandme punkteret  :brok: :brok: :brok: Men dækket havde jo også allerede tilbagelagt 2.000 km  :rolleyes: :puke: Skrammel... Har kørt en hæfteklamme op i, hvilket betyder at der er to små huller ved siden af hinanden. Derfor er der så ingen der vil lappe dækket  :cry: Det er fandme noget lort... Pengene hænger sjovt nok ikke på træerne - har været ude og tjekke.

Tak for pladsen :D

Hygge

giv skidtet en gang dækpilot
Men det dur vel kun midlertidigt... Altså jeg kan vel næppe køre de sidste mange km der er tilbage i dækket, med lidt dækpilot?

Hygge
Du gør bare, som Moolex og Smølfen siger! Jeg opdagede et bette søm i mit spritnye bagdæk for nogen tid siden, og valgte til sidst at forsøge mig med dækpilot-løsningen. Og det holder da endnu.
Javel! :D Er der nogle mærke der er anbefalelsesværdige? Så nemlig at de i Thansen havde noget, men der stod at det kun var til midlertidigt brug..
Det står der på dem alle! :D
Bare ind det nærmeste sted og hit en dåse.
Fingers crossed!! Har lige været ude og rode med det nu :D

Købte sådan en dåse i Thansen. På Thansens hjemmeside står der det er midlertidigt, men det står ikke på dåsen, hehe :D Men nu må vi se hvor længe det holder :)

Hygge

P.S. Tak for hjælpen
Det holdt! Indtil i dag  :brok: :brok: Kørte f*ndme en skrue op i bagdækket!!! Hvor uheldig kan man være?! Jeg tror dækket er forhekset...  :brok: Så nu er jeg for alvor på jagt efter nyt dæk, da jeg havde planer om at køre mod Skagen onsdag  :cry: :cry:

Hygge

P.S. Freddy har lige gjort mig opmærksom på at det er d. 13. i dag - og så er det endda fredag.. Jeg tror han har fat i den lange ende.

Jeg tror ikke det er datoen, der var noget i vejen med... Du må bare lære at lade være med, at køre steder hvor folk smider kontorartikler og skruer  :whatever:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #78 Dato: Juli 17, 2007, 12:32:50 am »
Weee! Ser ud til at jeg når at få mit nye bagdæk! :thumbsup: Kan se at det er kommet til Kolding, så med lidt held har jeg det i morgen. Nice! Havde frygtet jeg først fik det torsdag, eller fredag.. Men nu kan jeg køre nord på onsdag, og så kører forbi mormors kødgryder, og fortsætte til Skagen torsdag - yeah!  :mrgreen:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #79 Dato: Juli 17, 2007, 07:41:42 am »
Mads>Ellers har jeg et brugt Pilot Road bagdæk liggende du kan få billigt..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #80 Dato: Juli 17, 2007, 10:28:49 am »
Mads>Ellers har jeg et brugt Pilot Road bagdæk liggende du kan få billigt..
Men der er lidt problemer mht. afstand mellem os to, samt montering. Men mange tak for tilbuddet! Det er dog ikke aktuelt mere, da jeg lige har modtaget mit nye BT021 dæk - yeah!  :afro:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #81 Dato: Juli 17, 2007, 08:40:26 pm »
Hvaaa - skal det alt der "spændende" du nævner der ryges, drikkes eller indtages som stik-pille  :shock:  :huh:

Jeg kan da sikkert godt lokket til at give dig en stikpille af det der karate. Det lyder rigtig spændende, og det har jeg ikke prøvet endnu  :twisted:

Hmmmm - for perverst, jeg drikker det i stedet....

Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #82 Dato: Juli 17, 2007, 10:27:55 pm »
I skal huske at se TV2 i aften drenge!!!


22:55  Den perfekte penis
- findes den og i givet fald hvor?
(The Search for the Perfect Penis)
At mænd generelt er meget optagede af deres penis, har formentlig mere at gøre med det, den repræsenterer, end det, den faktisk gør. For mange mænd er det lille leddeløse vedhæng centrum i deres liv - ja, centrum i deres univers, derfor er det selvfølgelig ikke rart, hvis man tror, der er noget galt med eller forkert ved organet.
Det letteste ville naturligvis være, at alle mænd var udstyret med den perfekte penis, men findes sådan en overhovedet? Og hvordan ser den ud? Hvor stor er den? Er den omskåret eller ej? Programmet har sat sig for en gang for alle at finde svaret, bl.a. gennem interview med læger, sexeksperter og penisbrugere. Uanset hvad resultatet end måtte blive, er en af de ting, de fleste mænd - og formentlig også en del kvinder - kan glæde sig over, er, at penisen er en af de få dele af den menneskelige anatomi, der virker bedre og længere ved regelmæssig brug.


Luske siger altid, at jeg ikke kan blive fuldgyldigt medlem af Falkne, før jeg får mig en tap   Så nu må jeg jo se, hvad der er så spændende ved at have sådan en  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:   :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:                                             
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #83 Dato: Juli 18, 2007, 01:25:09 pm »
Luske siger altid, at jeg ikke kan blive fuldgyldigt medlem af Falkne, før jeg får mig en tap   Så nu må jeg jo se, hvad der er så spændende ved at have sådan en 
Så må du jo bare have en kønsskift operation
 :!: Men check lige med HC, om han synes det er en god ide :!:

 :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #84 Dato: Juli 18, 2007, 04:23:07 pm »
 Så nu må jeg jo se, hvad der er så spændende ved at have sådan en  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:   :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:  :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:                                             
Det lader da sådan set til at du fat i den lange ende... Got it... ? :innocent:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #85 Dato: Juli 25, 2007, 07:31:17 pm »
før jeg får mig en tap..                                            

Det har du sku' da fået...   :mrgreen:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #86 Dato: Juli 26, 2007, 10:18:27 am »
før jeg får mig en tap..                                            

Det har du sku' da fået...   :mrgreen:


Jeg aner simpelthen ikke hvad du fabler om Capone  :rolleyes: Du må have været fuld igen, da du kommenterede indlægget  :hand:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #87 Dato: August 09, 2007, 06:43:45 pm »
Theis

Ex. SV650S ejer.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #88 Dato: August 09, 2007, 10:57:35 pm »


Hehehe.... den er sød og ret passende i denne tråd Theis  :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #89 Dato: August 09, 2007, 11:25:28 pm »
« Senest Redigeret: August 09, 2007, 11:27:36 pm af Moolex »