Forfatter Emne: Chat-tråden (Spam tilladt)  (Læst 34809 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Theis

Ex. SV650S ejer.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
   

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Theis

Ex. SV650S ejer.

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #93 Dato: August 10, 2007, 12:08:15 pm »
Spam in a can :afro:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #94 Dato: August 10, 2007, 12:50:50 pm »
...
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #95 Dato: August 12, 2007, 11:00:48 pm »
Et par kammerater og jeg selv var her til aften nede og fiske lidt på den lokale havn, og det lykkedes os rent faktisk at fange to fisk  :mrgreen: Men hvad har vi fanget? Som de store lystfiskere vi nu en gang er  :angel: :rolleyes: smed vi fiskene ud igen, så jeg har ikke mulighed for lige at hive dem frem og knipse billeder. Jeg har selv været i gang med at lede efter arten, og umiddelbart ligner det mest en brisling (http://www.viggoweb.dk/lystfiskeri/fiskearter.asp?fisknr=2), bortset fra at den mangler nogle grønne streger der gik på tværs, lige som det gør på sandarten (http://www.viggoweb.dk/lystfiskeri/fiskearter.asp?fisknr=22)... Er der en lystfisker herinde der kan give mig et praj om hvad det egentlig var vi fangede?  :mrgreen: :mrgreen:

På forhånd tak.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #96 Dato: August 13, 2007, 02:09:56 am »
Er der en lystfisker herinde der kan give mig et praj om hvad det egentlig var vi fangede?  :mrgreen: :mrgreen:

På forhånd tak.

Hygge

Jeg tror bestemt, at det har været en Aurelia aurita  :mrgreen:  :hand:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #97 Dato: August 14, 2007, 09:07:32 am »
Er der ikke nogen, der vil sende mig noget telepatisk lovin´ og good vibrations om en times tid. Der sidder jeg nemlig i tandlægestolen og er ved at få opereret en visdomstand ud  :x Jeg er sjældent seriøs, men når jeg siger, at jeg er røv bange lige nu, så mener jeg det virkelig  :? :cry:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #98 Dato: August 14, 2007, 10:22:32 am »
Et par kammerater og jeg selv var her til aften nede og fiske lidt på den lokale havn, og det lykkedes os rent faktisk at fange to fisk  :mrgreen: Men hvad har vi fanget? Som de store lystfiskere vi nu en gang er  :angel: :rolleyes: smed vi fiskene ud igen, så jeg har ikke mulighed for lige at hive dem frem og knipse billeder. Jeg har selv været i gang med at lede efter arten, og umiddelbart ligner det mest en brisling (http://www.viggoweb.dk/lystfiskeri/fiskearter.asp?fisknr=2), bortset fra at den mangler nogle grønne streger der gik på tværs, lige som det gør på sandarten (http://www.viggoweb.dk/lystfiskeri/fiskearter.asp?fisknr=22)... Er der en lystfisker herinde der kan give mig et praj om hvad det egentlig var vi fangede?  :mrgreen: :mrgreen:

På forhånd tak.

Hygge

Det var måske en ide at give os et link til de fisk i selv fangede.. ?? det er noget nemmere end at gætte sig frem.. (hvis i overhovedet fangede noget  :blink: )

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #99 Dato: August 14, 2007, 10:26:33 am »
Er der ikke nogen, der vil sende mig noget telepatisk lovin´ og good vibrations om en times tid. Der sidder jeg nemlig i tandlægestolen og er ved at få opereret en visdomstand ud  :x Jeg er sjældent seriøs, men når jeg siger, at jeg er røv bange lige nu, så mener jeg det virkelig  :? :cry:

Jeg sender dig alle mine tanker søde
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #100 Dato: August 14, 2007, 11:11:51 am »
jeg må nok hellere bidrage til denne tråd

Hej
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #101 Dato: August 14, 2007, 11:14:10 am »
Et par kammerater og jeg selv var her til aften nede og fiske lidt på den lokale havn, og det lykkedes os rent faktisk at fange to fisk  :mrgreen: Men hvad har vi fanget? Som de store lystfiskere vi nu en gang er  :angel: :rolleyes: smed vi fiskene ud igen, så jeg har ikke mulighed for lige at hive dem frem og knipse billeder. Jeg har selv været i gang med at lede efter arten, og umiddelbart ligner det mest en brisling (http://www.viggoweb.dk/lystfiskeri/fiskearter.asp?fisknr=2), bortset fra at den mangler nogle grønne streger der gik på tværs, lige som det gør på sandarten (http://www.viggoweb.dk/lystfiskeri/fiskearter.asp?fisknr=22)... Er der en lystfisker herinde der kan give mig et praj om hvad det egentlig var vi fangede?  :mrgreen: :mrgreen:

På forhånd tak.

Hygge

Det var måske en ide at give os et link til de fisk i selv fangede.. ?? det er noget nemmere end at gætte sig frem.. (hvis i overhovedet fangede noget  :blink: )
Jamen vi ved jo ikke hvilke fisk vi selv fangede  :D Og som de gode lystfiskere vi var, smed vi jo fiskene ud igen, så vi har heller ingen billeder... Set i bagklogskabets utroligt klare lys, var det sidste nok lidt en fejl... :lol:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #102 Dato: August 14, 2007, 11:39:13 am »
Er der ikke nogen, der vil sende mig noget telepatisk lovin´ og good vibrations om en times tid. Der sidder jeg nemlig i tandlægestolen og er ved at få opereret en visdomstand ud  :x Jeg er sjældent seriøs, men når jeg siger, at jeg er røv bange lige nu, så mener jeg det virkelig  :? :cry:

Jeg sender dig alle mine tanker søde

Tak min pige, det kunne jeg godt mærke.... Det gik nu også let og smertefrit. Fik opereret en visdomstand væk og blev efterfølgende syet, og så rev de lige en anden visdomstand ud, nu de var så godt igang. Og da det hele var slut, så fik jeg en dejlig pille kaldet morfin. Jeg har det meget godt lige nu vil jeg gerne røbe. En skam jeg ikke har flere visdomstænder tilbage, for jeg gad godt have nogle flere af de piller der  :mrgreen: Heldigvis fik jeg lidt med hjem, så jeg kan holde min koger kørende et par dage  :respekt:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #103 Dato: August 21, 2007, 10:57:16 pm »
Arrrghhh, jeg er blevet overbudt på ebay - må finde ny taktik..........  :brok:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Re: Chat-tråden (Spam tilladt)
« Svar #104 Dato: August 21, 2007, 10:59:49 pm »
Hvad byder du på?
Theis

Ex. SV650S ejer.