Forfatter Emne: Problem med mc  (Læst 1734 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Problem med mc
« Dato: Maj 29, 2008, 11:22:50 pm »
Hej igen.

Jeg har skiftet blinklys samt nummer plade holder + plade lys, og spej forlængere på min sv650, og alt virkede fint, (blinkede lidt for hurtigt) havde brugt for svage modstande, så jeg smed nogle kraftiger modstande på, og det fik den til at blinke ca 60 blink pr min. So all well done. Men så så jeg at hver gang den blinker kan man se stop lyset bliver en smule svager (overgang?) også i nrplade lyset... så jeg begyndte at rode med lednings nettet osv, og så gik mcen helt kold, den startede med at sige som når man drejer nøglen. Displayet går så i 888888, samt slukker og kommer tilbage normalt, og hvis du trykker på starteren siger den bare klik klik klik klik klik fra elektronikken under sædet. Så jeg tog alt fra, som jeg havde lavet med blinker samt nr-plade lys. men den gør det stadig. Displayet siger ikke om der er en fejl som fx f1 osv.

Så her i morgen havde jeg tænkt mig at kikke sikringer osv igennem. Ellers ved jeg ikke hvad det kunne være. Any ideas?

mvh syess
« Senest Redigeret: Maj 29, 2008, 11:24:45 pm af Syess »

poulviking

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 70
Re: Problem med mc
« Svar #1 Dato: Maj 30, 2008, 12:35:33 am »
daarlig stelforbindelse et eller andet sted, maaske de nye blinkere, eller batteriet hvis det var afkoblet mens du rodede med det andet

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Problem med mc
« Svar #2 Dato: Maj 30, 2008, 01:27:19 am »
for lidt strøm på batteriet??
   

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Problem med mc
« Svar #3 Dato: Maj 30, 2008, 02:54:21 pm »
Ja for lidt strøm på batteriet mener jeg osse

Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: Problem med mc
« Svar #4 Dato: Maj 30, 2008, 04:21:17 pm »
Jeg har haft den til laderen i 6 timer nu og den vil igen  :) Tak for hjælpen alle.

Den er godt nok blevet flot efter det plastic junk er kommet af, og de store blink lys er skiftet ud med nogle mindre nogle. Smider nogle billeder op sener (venter lige til udstødning er på)

og igen mange tak.


Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Problem med mc
« Svar #5 Dato: Maj 30, 2008, 06:11:03 pm »
ja  :D glæder os til billeder, godt det hjalp med at lade batteriet  :thumbsup:

mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander