Forfatter Emne: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe  (Læst 6142 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #15 Dato: April 21, 2010, 04:39:07 pm »
Ellers kan du købe den originale her - lakeret og det hele!

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Stevns herindefra var ude for det samme som dig og købte sin her... Jeg hjalp ham med at skifte den på en times tid ca.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

V2 virgin

  • Gæst
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #16 Dato: April 22, 2010, 11:35:00 am »
Mads_T:

Jeg har spurgt den tyske forhandler efter en bremsepedal til dig, men da han ikke svarer betyder det nok, at han ingen har.


Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #17 Dato: April 22, 2010, 11:42:53 am »
Det var ellers pænt af dig at spørge, så bestiller jeg bare kåben.

Men hvis der er nogen der falder over en bremsepedal og  passager greb i sort eller rød, må i meget gerne sige til. 
Mvh. Mads Tønder

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #18 Dato: April 22, 2010, 12:33:55 pm »
Det var ellers pænt af dig at spørge, så bestiller jeg bare kåben.

Men hvis der er nogen der falder over en bremsepedal og  passager greb i sort eller rød, må i meget gerne sige til.

Take your pick...... http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=sv650+lever&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=sv650+kever&_osacat=0&bkBtn=

Personligt synes jeg de her er ret så fede !!!! http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-SV650-650S-99-2009-PP-ADJ-RED-LEVER-2014-2015R_W0QQitemZ180464211207QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item2a04815507
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

V2 virgin

  • Gæst
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #19 Dato: April 23, 2010, 01:13:58 pm »
Mads:

Ham, der har solgt dig kåben har også en bremsepedal. Han har svaret dette:

"Ja habe ich bei interesse bitte mal anrufen oder die Anfrage über meine website unter Original Ersatzteile schicken.
 
Grüsse Klaus

Der Spezialist für neue Original Ersatzteile.

Honda,Kawasaki,Suzuki,Yamaha,Triumph,KTM,Aprilia,BMW

KFM-Motorräder
Klaus Faßbender
Wilhelm-Conrad-Röntgen-Str.12
56759 Kaisersesch/Germany"

 

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #20 Dato: April 23, 2010, 02:42:34 pm »
Anrufen = Ring så snakker vi

Anfrage über meine website unter Original Ersatzteile schicken = gå ind på website under original dele og send et spørgsmål.

Tip ! Mange tyskere kan godt forstå engelsk, så skriv på engelsk, jeg har købt en MC i Hamburg og hele handelen foregik ved at jeg talte engelsk og han tysk  :shock:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #21 Dato: April 25, 2010, 11:13:44 pm »
Endnu en gang tusind tak for jeres hjælp, ville ikke have kunnet finde ud af det uden jeres hjælp.

Jeg har skrevet til sælgeren af frontkåben om han ikke også kan sende en bremsepedal med.

Så kan jeg bare håbe der snart ankommer en pakke til mig, så jeg kan få skilt dyret ad.

Fandt også ud af at rammen inden under kåben bag på er blevet bøjet et sted, så den sidder lidt skævt når man ser den bagfra. Men fandt lige en ny på ebay, så nu skal hele bagenden skilles ad.

Hvis der er nogen der ligger inde med et bagsæde de gerne vil af med til en ordentlig pris, må i meget gerne sige til. Stoffet er blevet lidt grimt, ligesom om det har nappet lidt i det og givet nogle grimme folder. Når man kigger på bagsiden er stoffet bare hæftet til skallen, er der nogen der ved om man kan få stoffet et sted hos en saddelmager eller noget i den stil?


Mvh. Mads Tønder

V2 virgin

  • Gæst
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #22 Dato: April 26, 2010, 06:36:06 pm »
Hvis ellers selve sædet er intakt, så tror jeg det kan betale sig at få det ombetrukket hos en saddelmager.

Der findes en på dine kanter, der hedder noget med gt sadler, han skulle have omkring en plovmand for at betrække begge(!) sæder, sidst jeg spurgte ham.




Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #23 Dato: April 26, 2010, 08:55:13 pm »
Sædet er intakt, så det er bare betrækket der skal skiftes. Fandt gtsadler.dk og har sendt ham en mail, så må jeg høre hvad han skal have for det. Men er lidt i tvivl om det bliver i samme materiale som originalen, ville være træls hvis jeg skulle skifte begge sæder.

Forresten fik svar fra ham med frontkåben og han havde en bremsepedal, men den var alt for dyr i forhold til dem man kan finde på ebay.
Fik en mail med den var blevet sendt i dag, så nu er det bare at vente på at få samlet skidtet. Bare de snart ville sende bagpartiet, for har ikke helt så meget lyst til at køre på den, før den er helt som ny igen.
Mvh. Mads Tønder

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Kunne græde mig selv i søvn, smadret frontkåbe
« Svar #24 Dato: April 29, 2010, 03:06:53 pm »
Så har jeg lige modtaget frontkåben og den er som ny, man kan overhovedet ikke se den har været monteret før. Glæder mig til at få den monteret i morgen, så svinet kommer til at se ny ud igen.
Mvh. Mads Tønder