Forfatter Emne: YOSHIMURA.. trioval carbon...  (Læst 5268 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

hvitfeldt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Dato: Oktober 26, 2008, 10:56:18 am »
SV1000s.
Potte knækket . nogle med samme erfaringer ??

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #1 Dato: Oktober 26, 2008, 11:35:26 am »
Hvor langt har du kørt med den?

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Jensen Danmark

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 179
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #2 Dato: Oktober 26, 2008, 11:40:14 am »
Har du set en sv1000 med en knækket potte eller hva ?  :mrgreen:
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #3 Dato: Oktober 26, 2008, 11:45:46 am »
Freddy herinde fra har sprunget en del carbon-potter...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

hvitfeldt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #4 Dato: Oktober 26, 2008, 12:09:08 pm »
Freddy herinde fra har sprunget en del carbon-potter...

Griner ..  ja sgu .. har set en med en knækket potte  .. min egen.. kørt 1½ sæson med carbon potten :O) .. og nu er den knækket  ved besalget .. Skal ha nye potter .. og ved sgu ikke om det skal være carbon igen .. .. derfor vil jeg gerne høre om nogen har samme erfaringer .. eller om det er mig som bare har været uheldi ... g.

hvitfeldt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #5 Dato: Oktober 26, 2008, 12:17:16 pm »
Freddy herinde fra har sprunget en del carbon-potter...

Griner ..  ja sgu .. har set en med en knækket potte  .. min egen.. kørt 1½ sæson med carbon potten :O) .. og nu er den knækket  ved besalget .. Skal ha nye potter .. og ved sgu ikke om det skal være carbon igen .. .. derfor vil jeg gerne høre om nogen har samme erfaringer .. eller om det er mig som bare har været uheldi ... g.
ok måske skulle jeg flytte tråden til et andet subject ... beklager ... " nystartet "  :O)

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #6 Dato: Oktober 26, 2008, 12:56:33 pm »
Jeg spørger efter hvor langt du har kørt med potten, fordi den skal pakkes om med 8-10.000 km intervaller, så vidt jeg husker -måske oftere på en SV1000.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

hvitfeldt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #7 Dato: Oktober 26, 2008, 01:50:56 pm »
Jeg spørger efter hvor langt du har kørt med potten, fordi den skal pakkes om med 8-10.000 km intervaller, så vidt jeg husker -måske oftere på en SV1000.
ok... ..  7500 km ... mener du at det kan være det .. som er skyld i det ? min første mc .. så jeg er lidt grøn på det her område .. :O(

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #8 Dato: Oktober 26, 2008, 05:42:57 pm »
Er din potte blevet misfarvet i kulfiberen?

Hvis ikke så må det være en fejl i potten.

Jeg har kørt ca 45.000 km med mine Arrows potter i kulfiber og skifter uld ca en gang om året (8000 km) og har ingen problemer.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #9 Dato: Oktober 26, 2008, 09:02:42 pm »
Freddys sprang også lige ved spændebåndet. Mener dig at hans var Micron...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #10 Dato: November 05, 2008, 05:51:24 pm »
Freddy herinde fra har sprunget en del carbon-potter...
Ja, det er jo så løgn... Den første var en carbon-potte. De næste tre-fire stykker var af titanium.
Og ja, Micron hele bundtet. Ved den første gik gummiet mellem potte og spændebånd i stykker, og spændebåndet raspede sig derefter stille og roligt ind i carbon-skallen, som til sidst var papirtyndt, og et par steder ligefrem helt væk. Dette skete på under en måned, og altså med en spritny potte.
Jeg fik dengang at vide, at V2'ere og carbonpotter var en dårlig kombination, derfor skiftede jeg til titanium. Men efter at have splittet tre-fire titaniumpotter ad på stort set lige så mange forskellige måder, så tror jeg efterhånden det kan være ligemeget... så nu har jeg valgt en Yosh TRS i carbon.  :?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #11 Dato: November 06, 2008, 09:44:32 am »
Freddy herinde fra har sprunget en del carbon-potter...
Ja, det er jo så løgn... Den første var en carbon-potte. De næste tre-fire stykker var af titanium.
Og ja, Micron hele bundtet. Ved den første gik gummiet mellem potte og spændebånd i stykker, og spændebåndet raspede sig derefter stille og roligt ind i carbon-skallen, som til sidst var papirtyndt, og et par steder ligefrem helt væk. Dette skete på under en måned, og altså med en spritny potte.
Jeg fik dengang at vide, at V2'ere og carbonpotter var en dårlig kombination, derfor skiftede jeg til titanium. Men efter at have splittet tre-fire titaniumpotter ad på stort set lige så mange forskellige måder, så tror jeg efterhånden det kan være ligemeget... så nu har jeg valgt en Yosh TRS i carbon.  :?

Oh well - beklager! Jeg kunne bare huske at du havde erfaring på området  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #12 Dato: November 06, 2008, 10:18:00 am »
Umiddelbart mener jeg at det må være en produktionsfejl. De skal kunne holde længere. Er det en 2-i-1 du har?

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #13 Dato: November 08, 2008, 12:51:08 am »
Freddy herinde fra har sprunget en del carbon-potter...
Ja, det er jo så løgn... Den første var en carbon-potte. De næste tre-fire stykker var af titanium.
Og ja, Micron hele bundtet. Ved den første gik gummiet mellem potte og spændebånd i stykker, og spændebåndet raspede sig derefter stille og roligt ind i carbon-skallen, som til sidst var papirtyndt, og et par steder ligefrem helt væk. Dette skete på under en måned, og altså med en spritny potte.
Jeg fik dengang at vide, at V2'ere og carbonpotter var en dårlig kombination, derfor skiftede jeg til titanium. Men efter at have splittet tre-fire titaniumpotter ad på stort set lige så mange forskellige måder, så tror jeg efterhånden det kan være ligemeget... så nu har jeg valgt en Yosh TRS i carbon.  :?

Oh well - beklager! Jeg kunne bare huske at du havde erfaring på området  :wink:
Jah, eller måske netop mangel på samme... :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Pyrotek

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
  • Nu med underseat Exhaust
Re: YOSHIMURA.. trioval carbon...
« Svar #14 Dato: November 09, 2008, 02:26:41 pm »
Kilosvin kører ikke med 2 i 1  :undecided: med mindre det er noget home made (Sajmon f.eks.).  :thumbsup:
Gul SV 650S K5