Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Guider

Dæktest

<< < (2/4) > >>

Brix:
Hvis du er til tysk, er der mange at finde... ?

Hippie Hansen:

--- Citat fra: Brix efter Juni 06, 2014, 09:37:13 pm ---Hvis du er til tysk, er der mange at finde... ?

--- Afslutning på citat ---
hvis de har en form for pointsystem, kan jeg jeg nok tysk til at gennemskue hvem der har vundet, men ikke nok til at fatte hvordan de er kommet frem til det.  :loser:
Men tænkte at da det er nogle af de samme som der lavede Bike, som laver Motorrad nu, kunne det være de havde fortsat den gode tradition.

Søren F:
Jeg bruger bare det der google.... Og producentens hjemmeside linker ofte til test/praler med resultater.

Hippie Hansen:

--- Citat fra: Søren F efter Juni 07, 2014, 12:23:51 am ---Jeg bruger bare det der google.... Og producentens hjemmeside linker ofte til test/praler med resultater.

--- Afslutning på citat ---
Det rammer nok heller ikke helt ved siden af, og mon dog der er nogle af dem der laver så dårlige dæk at vi kan give dem skylden hvis det går galt.  :innocent:
Kunne bare være spændende at se dem holdt oppe mod hinanden, af nogle der ved hvad de snakker om.

Mr.Bean:

--- Citat fra: Hippie Hansen efter Juni 07, 2014, 12:42:28 am ---
--- Citat fra: Søren F efter Juni 07, 2014, 12:23:51 am ---Jeg bruger bare det der google.... Og producentens hjemmeside linker ofte til test/praler med resultater.

--- Afslutning på citat ---
Det rammer nok heller ikke helt ved siden af, og mon dog der er nogle af dem der laver så dårlige dæk at vi kan give dem skylden hvis det går galt.  :innocent:
Kunne bare være spændende at se dem holdt oppe mod hinanden, af nogle der ved hvad de snakker om.

--- Afslutning på citat ---

Her er en fra 11/2012   Den mangler dog pilot road 4 som i den nyeste test skulle løbe med 1 pladsen

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version