Forfatter Emne: B- film så det BRAGER ... (Tyrkisk Rambo)  (Læst 645 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
B- film så det BRAGER ... (Tyrkisk Rambo)
« Dato: Juli 14, 2008, 10:23:21 am »
FUCK, jeg har ikke set en film der var så ringe lavet.. det er nærmest til at tude over ..  :lmao:

http://www.youtube.com/watch?v=ljlBU6baLiQ

Heldigt nok at han finder granater over det hele, til hans RPG ...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: B- film så det BRAGER ... (Tyrkisk Rambo)
« Svar #1 Dato: Juli 14, 2008, 10:41:54 am »
Årrrrrh jaaaaa hvor er han hardcore! Er der ikke nogen der skal med ind og se en i Imperial når den har præmiere derinde?  :respekt:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: B- film så det BRAGER ... (Tyrkisk Rambo)
« Svar #2 Dato: Juli 14, 2008, 03:55:27 pm »
Haha, det eneste positive jeg har at se om den, er at klippet heldigvis kun er 6 min og 21 sek :P

Men det er ellers noget af en "RPG". Nok muligvis den eneste slags der nogensinde er lavet.
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: B- film så det BRAGER ... (Tyrkisk Rambo)
« Svar #3 Dato: Juli 14, 2008, 04:03:35 pm »
Døøøøøh, det skal jeg ikke se igen! overvej lie 1½ time med så ringe en film! Det må da ligge op til selvmord hvis man er låst inde i biografen..!

B film er vist heller ikke det rette ord.. Y Film er nok mere rammende.. Den får ikke Z får de har trods alt lidt ild med i filmen  :lol:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7