Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Guider

guiden til at skifte bag fjeder

(1/5) > >>

poffy:
ja så fik jeg sku lige stykket en guide mere sammen denne gang er det til af skifte fjeder bag på (jeg har skiftet til hyperpro sammen med min kammi som også har en sv1000) da vi har samme cykel kan vi jo lige så godt hjælpes af med det og lære af hinandens fejl hæhæ så guiden er lavet efter den næmeste måde at lave den på :P

det vil stadig kunne være stave bøffer og ,. da jeg ikke er kommet af med min orblind hed siden siste guide hæhæ

guiden ligger som vedhæftet FDP fil

Onkellas:
Super go guide du har lavet.  :shock:

Tænkt ikke så meget på det med staveriet vi kan sagtens forstå dig :-)  :thumbsup:

Go vind herfra  :D

Kasper N:

--- Citat fra: poffy efter August 07, 2009, 12:43:30 am ---ja så fik jeg sku lige stykket en guide mere sammen denne gang er det til af skifte fjeder bag på (jeg har skiftet til hyperpro sammen med min kammi som også har en sv1000) da vi har samme cykel kan vi jo lige så godt hjælpes af med det og lære af hinandens fejl hæhæ så guiden er lavet efter den næmeste måde at lave den på :P

det vil stadig kunne være stave bøffer og ,. da jeg ikke er kommet af med min orblind hed siden siste guide hæhæ

guiden ligger som vedhæftet FDP fil

--- Afslutning på citat ---



Skide nice guide.    :orkester:


Det er jo herre nemt, men hvor godt er det i forhold til en komplet en fra fx en zx10 eller gsxr?   :cheesy:

Sajmon:

--- Citat fra: Kasperkk83 efter Maj 07, 2010, 09:16:49 pm ---
Det er jo herre nemt, men hvor godt er det i forhold til en komplet en fra fx en zx10 eller gsxr?   :cheesy:

--- Afslutning på citat ---

Det er nemt at svare på.

Dæmperen på en SV'er er primært til komfort / touring kørsel, så den vil aldrig være god til en person som kører lidt frisk. Det er jo ikke det samme som at sige at det er umuligt, men har man først prøvet noget bedre, vil man ikke tilbage.   :mrgreen:

Der er ingen GSXR modeller som passer med SV1000 da karakteristikken, udvekslingsforholdet samt vandringen er helt forkert. Der er efter sigende nogle som passer med den nye grisling, men sådan en har jeg jo ikke så det kan jeg ikke svare endegyldigt på.
Jeg har en ZX10R bagdæmper på begge mine SV1000'ere, og OBOY hvor er det bare en så meget bedre løsning end std dæmperen. Smid så en k-tech vægtmatchet lineær fjeder på (80 pund købt fra ebay.co.uk bruger Brooksuspension), og du har en cykel som styrer sporty, reagerer sporty og stadig fungerer som den hele tiden har gjort når man kører pænt.

Kasper N:


Det er nemt at svare på.

Dæmperen på en SV'er er primært til komfort / touring kørsel, så den vil aldrig være god til en person som kører lidt frisk. Det er jo ikke det samme som at sige at det er umuligt, men har man først prøvet noget bedre, vil man ikke tilbage.   :mrgreen:

Der er ingen GSXR modeller som passer med SV1000 da karakteristikken, udvekslingsforholdet samt vandringen er helt forkert. Der er efter sigende nogle som passer med den nye grisling, men sådan en har jeg jo ikke så det kan jeg ikke svare endegyldigt på.
Jeg har en ZX10R bagdæmper på begge mine SV1000'ere, og OBOY hvor er det bare en så meget bedre løsning end std dæmperen. Smid så en k-tech vægtmatchet lineær fjeder på (80 pund købt fra ebay.co.uk bruger Brooksuspension), og du har en cykel som styrer sporty, reagerer sporty og stadig fungerer som den hele tiden har gjort når man kører pænt.
[/quote]

Så må jeg jo igang med at kigge efter sådan en karl. Er ikke så meget hjemme på ebay som udenlandske forhandlersider, men man kan vel få det lært. Det er jo den 3 sv1000 jeg har nu. De 2 første kørte perfekt i min verden, men nu har jeg haft en R1 i mellemtiden om må indrømme det er et stort skridt tilbage når vi snakker sving egenskaber  :brok:

 Er det nødvendigt at gå efter upside down forgaffel eller kan den reddes med fornuftige fjedre?  :innocent:

pft

mvh
Kasper

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version