Forfatter Emne: SV LOGO  (Læst 8725 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
SV LOGO
« Dato: Marts 08, 2011, 12:37:46 pm »
Hey SV Rødder...............

Jeg står og skal bruge vores Logo til Julefrokosten - men kan ikke hitte u a det der teknik med at forstørre det der er i hjørnet at siten.........  :oops: :loser:

Så er der nogen herinde som hjælpe en stakkels computer imbicil med dette for jer simple probem.........???  :respekt:

Thanks a lot

SVeetie

BOW
SV650SK3

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: SV LOGO
« Svar #1 Dato: Marts 08, 2011, 12:40:08 pm »
Logo'er skal aldrig forstørres :)

De skal laves store og så kan man lave dem mindre uden at miste kvalitet. Når man tager et lille logo og forstørrer det digitalt, bliver det super grimt.
Så det er ikke dig der gør det forkert.

Måske har nogle et SV rider logo i en ordenlig størrelse de kan uploade til Sveetie ?
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: SV LOGO
« Svar #2 Dato: Marts 08, 2011, 01:59:57 pm »
Logo'er skal aldrig forstørres :)

De skal laves store og så kan man lave dem mindre uden at miste kvalitet. Når man tager et lille logo og forstørrer det digitalt, bliver det super grimt.
Så det er ikke dig der gør det forkert.



Nej Lolaj .. et logo skal været lavet af vektor grafik. så er det ligemeget hvad størrelse det har, det vil altid stå knivskarpt uanset hvor meget man "hiver", forstørrer og formindsker det     :wink:

Jeg har logoerne liggende derhjemme som  ".eps" filer .. dem kan du få SVeetie .. om du kan finde ud af at bruge dem det er jo så spørgsmålet !? Vi ved jo ik helt hvad det er du har gang i ;)  . Men hvis du har en der skal trykke noget for dig, så har ved han han godt hvordan ".eps" filerne bruges ;)


TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SV LOGO
« Svar #3 Dato: Marts 08, 2011, 02:17:19 pm »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: SV LOGO
« Svar #4 Dato: Marts 08, 2011, 02:22:37 pm »
Jeg ved ikke om nogen har lavet bedre versioner senere, men de oprindelige logoer findes her: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=1238.msg11349#msg11349
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: SV LOGO
« Svar #5 Dato: Marts 08, 2011, 02:24:43 pm »
Se det logo jeg benyttede til Tourning Nyt: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=14611.msg148955#msg148955

Man kan ikke kopiere dette logo........ Eller det vil sige , at JEG ikke kan finde ud af det....... :loser:
BOW
SV650SK3

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SV LOGO
« Svar #6 Dato: Marts 08, 2011, 02:29:48 pm »
Klik på billedet så det vises i fuld størrelse. Derefter højreklik på billedet og vælg "Gem billede som...". Vælg en destination, eksempel dit skrivebord, og vælg "Gem"  :innocent: :lmao:
« Senest Redigeret: Marts 08, 2011, 02:41:34 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: SV LOGO
« Svar #7 Dato: Marts 08, 2011, 02:40:16 pm »
Se det logo jeg benyttede til Tourning Nyt: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=14611.msg148955#msg148955

Man kan ikke kopiere dette logo........ Eller det vil sige , at JEG ikke kan finde ud af det....... :loser:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=dlattach;topic=1238.0;attach=244   her ligger der logoer.. hent ZIP filen

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: SV LOGO
« Svar #8 Dato: Marts 09, 2011, 10:03:18 am »
Logo'er skal aldrig forstørres :)

De skal laves store og så kan man lave dem mindre uden at miste kvalitet. Når man tager et lille logo og forstørrer det digitalt, bliver det super grimt.
Så det er ikke dig der gør det forkert.



Nej Lolaj .. et logo skal været lavet af vektor grafik. så er det ligemeget hvad størrelse det har, det vil altid stå knivskarpt uanset hvor meget man "hiver", forstørrer og formindsker det     :wink:

Jeg har logoerne liggende derhjemme som  ".eps" filer .. dem kan du få SVeetie .. om du kan finde ud af at bruge dem det er jo så spørgsmålet !? Vi ved jo ik helt hvad det er du har gang i ;)  . Men hvis du har en der skal trykke noget for dig, så har ved han han godt hvordan ".eps" filerne bruges ;)
Det er også rigtigt, men så får Sveetie et billede i et format hun ganske sikkert ikke kan åbne.
Og det passer alligevel hvad jeg skrev :) du kan ikke forstørre et billede digitalt. Men du kan godt gøre det mindre uden at miste kvalitet i opløsningen.
Assjack
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: SV LOGO
« Svar #9 Dato: Marts 09, 2011, 11:02:04 am »
Excuse moi.........
NU har jeg prøvet stort set alt hvad min fantasi kan finde på for at kopiere det Sk... Logo..... Ak ak , men jeg kan altså ikke finde ud af at få placeret det i powerpoint , så jeg kan "lege" med det som planen var.....
Hvad helv.de gør jeg galt...???

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP................
BOW
SV650SK3

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: SV LOGO
« Svar #10 Dato: Marts 09, 2011, 11:38:31 am »
send mig din emailadresse , så skal jeg sende dig powerpoint filen så du kan lege lidt  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: SV LOGO
« Svar #11 Dato: Marts 09, 2011, 11:49:25 am »
send mig din emailadresse , så skal jeg sende dig powerpoint filen så du kan lege lidt  :wink:

Taaaaaaaaak SØDE SØDE SØDE Per.........  :respekt:
BOW
SV650SK3

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: SV LOGO
« Svar #12 Dato: Marts 09, 2011, 12:09:30 pm »
virkede det ?
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: SV LOGO
« Svar #13 Dato: Marts 09, 2011, 01:05:47 pm »
virkede det ?
Wa fanden Per - har du lavet noget der virker ? Eller gik hendes PC ned, siden hun ikke svarer :D
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: SV LOGO
« Svar #14 Dato: Marts 09, 2011, 03:48:32 pm »
virkede det ?
Wa fanden Per - har du lavet noget der virker ? Eller gik hendes PC ned, siden hun ikke svarer :D

 :lmao: :lmao: :lmao: ...... det tror jeg sgu ....skal jeg også skrue lidt på dine baneracer.......   :innocent:  :lmao:

Lena nu helt sikkert  vildt optaget med, at lave den præsentation som hun skal holde for os d. 19 marts.......... Om at være kvinde og være medlem i et mandsdomineret mc- forum og hvilke udfordringer som hører med til dette........  :lmao:

 :oops: sorry Lena - kunne ikke dy mig.....men du ka' ta' det...... Nej det bliver da spændende og se hvad du skal bruge det til....går ud fra at det virker siden der er ro på igen  :hand:  :mrgreen:



Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/