Forfatter Emne: KØBES: Gammel hvid hjelm - haster  (Læst 3402 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
KØBES: Gammel hvid hjelm - haster
« Dato: Oktober 04, 2012, 10:18:16 am »
Hej alle

Jeg står og skal til noget 70'er firmafest, og vil i den anledning troppe op som Evel Knievel - hvem ellers? ;)
MEN, jeg mangler desperat en hvid hjelm ala en åben Shoei med skygge eller fuldface uden visir.
Det skal ikke være noget særligt, må gerne være slidt og skal ikke bruges til mc overhovedet. Blot den er str. L eller deromkring.

Nogen der ligger inde med en gammel traver af en helmet, som de vil af med til en symbolsk pris?

 8)
« Senest Redigeret: Oktober 04, 2012, 10:23:51 am af Kondi »
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: KØBES: Gammel hvid hjelm - haster
« Svar #1 Dato: Oktober 04, 2012, 11:47:15 am »
Hej alle

Jeg står og skal til noget 70'er firmafest, og vil i den anledning troppe op som Evel Knievel - hvem ellers? ;)
MEN, jeg mangler desperat en hvid hjelm ala en åben Shoei med skygge eller fuldface uden visir.
Det skal ikke være noget særligt, må gerne være slidt og skal ikke bruges til mc overhovedet. Blot den er str. L eller deromkring.

Nogen der ligger inde med en gammel traver af en helmet, som de vil af med til en symbolsk pris?

 8)

Har vist en gammel knallert hjelm som du kan male hvid ;) Kigger efter den hvis det har interesse, befinder sig i Fredericia ;)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: KØBES: Gammel hvid hjelm - haster
« Svar #2 Dato: Oktober 04, 2012, 11:54:46 am »
Bliver vist svært - er i kbh. Og magter næsten ikke at male mere - i går stod den på sko der skulle sprayes hvide  :rolleyes:

Men ellers tak!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator