Forfatter Emne: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam  (Læst 23892 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #15 Dato: Januar 19, 2013, 10:21:23 pm »
Stemmer for ingen røg, med mindre den kommer fra dæk.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #16 Dato: Januar 20, 2013, 12:10:29 am »
Jeg har også nogle krav/ønsker til jer andre:

1) jeg kan ikke lide hvis i bliver ALT for fulde.

2) i må helst ikke spise hvidløg - og tale med mig bagefter.

3) jeg synes vi skal beslutte at der ikke må spilles for højt, og at musikken ikke må være alt for aggressiv (det der Rammstein er lidt for vildt til mig)

4) hvis der bliver buffet må man ikke tage med fingrene, sutte på fingrene hvis man får mad på dem mens man øser op, og under ingen omstændigheder LUGTE til maden inden man tager af den.

Jeg synes iøvrigt også at vi skal slutte nogenlunde tidligt, hvis der nu er nogen som skal tidligt op næste dag.

hvis i ellers er med på den, glæder jeg mig til at gi den en ORDENTLIG skalle !!!

Vi Ses !!!!!!!
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #17 Dato: Januar 20, 2013, 09:51:58 am »
..... Hilsen Søren F - 96 år gammel....  :D
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

rikke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #18 Dato: Januar 20, 2013, 03:51:38 pm »
Ej ik al den rygning...   :brok:

Selv hos Falkne er der røg. Den værste festryger er helt klart Rikke!  :club:  Hun kommer gerne med to pakker smøger, og så render hun eller rundt og deler ud til alle de stive ny-rygere...  :brok:

Hvad med Valby eller Kantana MC? Men der er sikkert også fri røg  :?


SKÅL!


Sure Niller :kiss:

man må smede mens jernet er stift

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #19 Dato: Januar 20, 2013, 05:17:05 pm »
....Og det er så 196 år gammel, tak!

PS: ALT brød til festen bør være med Spelt-mel.
« Senest Redigeret: Januar 20, 2013, 05:50:44 pm af Søren F »
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #20 Dato: Januar 20, 2013, 08:47:46 pm »
"Udfordringen" er at der p.t. kun er 22 "sikre" deltagere. Det er sq ikke nok til at Falkene eller nogle af de andre gider at holde baren åben for os tror jeg.

I så fald at vi skal undersøge muligheden kunne jeg virkeligt godt bruge noget opbakning fra nogen som har bedre kontakter i Katana eller Valby end jeg har.

Frivillige??!?!?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #21 Dato: Februar 06, 2013, 11:47:03 am »
Alternativ ide...

Hvad med at den endelige destination hedder Ludwigsen og så finder vi et sted at spise sammen inden da? Har vi ikke nogle gode kontakter på Luderen og kunne måske få reserveret et bord eller to (Luske)?

Det kunne eksempelvis være Klubben (stegt flæsk ad'libitum) eller en af de andre spisestedet i nærheden (Vesterbro).

Hvad siger i til den ide?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #22 Dato: Februar 06, 2013, 02:16:02 pm »
Alternativ ide...

Hvad med at den endelige destination hedder Ludwigsen og så finder vi et sted at spise sammen inden da? Har vi ikke nogle gode kontakter på Luderen og kunne måske få reserveret et bord eller to (Luske)?

Det kunne eksempelvis være Klubben (stegt flæsk ad'libitum) eller en af de andre spisestedet i nærheden (Vesterbro).

Hvad siger i til den ide?
Kender ikke stederne (er jo fra landet) hvis vi "kun" er 22 er der måske en der tør ligge hus til? Tænker også mere på at få noget ordentlig mad hehe
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #23 Dato: Februar 06, 2013, 04:02:47 pm »
Alternativ ide...

Hvad med at den endelige destination hedder Ludwigsen og så finder vi et sted at spise sammen inden da? Har vi ikke nogle gode kontakter på Luderen og kunne måske få reserveret et bord eller to (Luske)?

Det kunne eksempelvis være Klubben (stegt flæsk ad'libitum) eller en af de andre spisestedet i nærheden (Vesterbro).

Hvad siger i til den ide?
Kender ikke stederne (er jo fra landet) hvis vi "kun" er 22 er der måske en der tør ligge hus til? Tænker også mere på at få noget ordentlig mad hehe

Forstår pointen men melder pas til hus... Er selv flyttet ud af byen og små 40 km nord på. Ved ikke hvor mange af de der bor i byen der ville have plads til så mange mennesker og gide at påtage sig ulejligheden. Der har ikke just været en overflod af tilbud om hjælpende hænder ;-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #24 Dato: Februar 06, 2013, 05:32:41 pm »
Jeg vi gerne høre om jeg kan låne loftet ovenover køkkenet (min arbejdsplads i kødbyen), hvor der er rigelig med plads, køkken, bar, fadølsanlæg, borde og stole mm. Der er også plads til dem der evt. vil overnatte, bare husk et underlag eller oppustelig.

MEN... der er nogle ting der skal tages højde for/cleares:

En nabo der hurtigt brokker sig, men som er klar på at tage på hotel mod 1500,- i hans retning (jeg skal nok prøve at tage en sludder med ham).

Der er en pris på leje af loftet - hvor meget ved jeg ikke helt, men det kan klares til vennepris.

Rengøringen gider jeg ikke stå med alene, så der SKAL være folk der er villige til at give et nap med, dagen derpå.

Festen kan i realiteten forsætte til vi ikke kan mere, men der er en der skal "lukke ned" og tage ansvar for stedet, efter jeg er gået kold.

Hvis det er noget jeg skal undersøge, så må I lige råbe højt.

Her er et billede af loftet inden der kom bar og sofaer.



Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #25 Dato: Februar 07, 2013, 09:03:22 am »
Det er et mega fedt lokale... "Udfordringen" er bare at vi kun bliver en 20-25 stykker som deltager og skal dele udgifterne. Som du selv siger vil det kræve en ansvarlig person/kasserer at vælge den løsning.

I den forlængelse finder jeg det beklageligvis nemmere at holde ude i byen så den ikke skal hænge på nogen enkeltperson. Jeg har nemlig heller ikke lyst til at være kasserer eller ansvarlig person :-)

Det der betyder mest for mig er at drikke en masse Fernet og snakke med deltagerne - jeg får rigeligt med god mad hjemme (det er efterhånden svært at skjule)  :blink: Derfor synes jeg sagtens at vi kan slippe afsted med at lave en combi hvor vi ender på Luderen.

Som en joker synes jeg ikke at Morgenhår(d)s klublokaler skal pilles helt af opslagstavlen - der er også plads til at sove. Jeg har dog ikke rigtigt nogen kontakter derude, men prøver lige at stikke hovedet i jorden.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #26 Dato: Februar 07, 2013, 12:02:10 pm »
http://www.kulorbar.dk/arrangementer/firmafest

Alternativ. MEN så skal vi op og være 35 mennesker. Super nemt, skal bare betale og møde op.

Pris: 399 kr / person (det skal i alligevel bruge på øl, så her er der mad med) ;)


•Middagsbuffet (se nedenfor)
•6 timers fri fadøl kl 19-01
•3 timers fri vin kl 19-22
•3 timers fri sodavand kl 19-22

BUFFETTEN:

Hovedret

•Græske oksekødsfrikadeller
•Kalvecuvette, let rosa stegt
•Kyllingespyd på bund af bønner og peberfrugt
•Svinekam stegt som vildt
Tilbehør

•Broccolisalat med bacon og solsikkekerner
•Flødebagte kartoffelskiver eller uden hvidløg
•Flute, hvede med smør
•Små dampede hvidløgskartofler
•Marinerede grillede peberfrugter m/ øko-pasta og hvidløg
•Friske grønne salater, iceberg, babyblade, slikærter, pasta og minitomater.
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #27 Dato: Februar 07, 2013, 12:52:37 pm »
http://www.kulorbar.dk/arrangementer/firmafest

Alternativ. MEN så skal vi op og være 35 mennesker. Super nemt, skal bare betale og møde op.

Pris: 399 kr / person (det skal i alligevel bruge på øl, så her er der mad med) ;)


•Middagsbuffet (se nedenfor)
•6 timers fri fadøl kl 19-01
•3 timers fri vin kl 19-22
•3 timers fri sodavand kl 19-22

BUFFETTEN:

Hovedret

•Græske oksekødsfrikadeller
•Kalvecuvette, let rosa stegt
•Kyllingespyd på bund af bønner og peberfrugt
•Svinekam stegt som vildt
Tilbehør

•Broccolisalat med bacon og solsikkekerner
•Flødebagte kartoffelskiver eller uden hvidløg
•Flute, hvede med smør
•Små dampede hvidløgskartofler
•Marinerede grillede peberfrugter m/ øko-pasta og hvidløg
•Friske grønne salater, iceberg, babyblade, slikærter, pasta og minitomater.

Godt kald, jeg tror bare at den pris skræmmer et par gæster væk og så er vi måske kun 20...

Jeg har allerede to gange sendt mails ud til alle aktive brugere i 2012 + det løse og reklameret i toppen af forum. Jeg tror ikke på at vi kan få flere til at melde sig under fanerne.

Desuden vil de helt sikkert have betaling up-front og jeg har ikke lyst til at lægge ud eller melde mig som kasserer fordi jeg i forvejen har en million ting at se til her i februar og er væk i 2 uger.

Det er derfor jeg gerne vil gå efter KISS princippet "Keep-It-Simple-Stupid" :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #28 Dato: Februar 07, 2013, 02:59:03 pm »
lægge ud? svrider.dk betaler da hahahahaaha ;)

fair nok, julefrokost er jo hvad man gør det til. Vi kan sagtens mødes på et fornuftigt spisested og så vandre videre senere.

Tror bare du skal tage en føre beslutning og sige,

Dato... kl....
Mødes vi her .......

og så fortsætter festen på ......

:)
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - Diskussion & Spam
« Svar #29 Dato: Februar 07, 2013, 03:11:34 pm »
« Senest Redigeret: Februar 07, 2013, 03:14:48 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4