Forumliv > Træf / ture

Lukke bakken

(1/4) > >>

Thomas-R:
Hej

Er der nogen der skal ind og lukke bakken på søndag?  Jeg har ikke lige fulgt op på hvad tid, vejr osv. Tænkte på Solrød hvis vejret og der er andre.

NB: Lige et praktisk spørgsmål, nogen der ved om Polisen holder noget razia i år, syntes ikke rigtig der har været noget de sidste. Std potte/ larme potte, gider skutte bøde...

blz:
jeg tager nok der ind - de sidste par gange har jeg ikke skulle blæse dog fik jeg en bemærkning for nummerpladen...
de tjekker kørekort hos alle
jeg lå så i en gruppe af choppere da jeg kørte fra bakken og politiet var mere interesseret i at kontrollere dem :)

Thomas-R:
Nu er der heldigvis ikke meget chopper over min ;) og drikker ikke noget med % når jeg skal kører cykel, så ingen bekymring der. Mere alle de andre små ting, som du selv nævner,  plade holder, udstødningen og gaffel O:-)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Philip L:
Kunne godt finde på at tage med hvis vejret er ok, hvad tid er der opsamling i Solrød?

SVenskeren SOLO:
Hvis i kører så husk at kør stille or roligt, sidst jeg kørte så stod de med laser og målte alle som havde kørt laaaangsomt i kortege og nu skulle give den gas opad Lyngby på klampenborgvej.. jeg trillede forbi i sidste gear for at ikke larme (4:e gear på en Honda VT1100 chopper) og grinede ad alle på plastik raketter der fik en bøde for hvad de nu kunne finde (fart, nummerplade, larmepotter, blinklys uden E etc.)  [afro|

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version