Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Værkstedsanmeldelser og -oplevelser

mc-heaven.dk

<< < (2/2)

Kevinpetersen:
Hej Baghjulsstregen,

Jeg fandt lige denne tråd efter en lille henvisning fra Philip (Tak for det)

Det er mig som har siden, samme med en anden.

Angående vores Barracuda dele, så hvis du oplever der sker noget med dem som ikke er selvforskyldt, eller kvaliteten ikke er  i orden på produktet efter nogen tid, er du helt velkommen til at sende dem tilbage, så får du nye produkter sendt til dig.

Hvis der er nogle du er interesseret i, vil jeg anbefale dig at skrive en mail, da vi er ved at få lavet en helt ny side, nyt brugervenligt design, super lækkert!
Det er dog først oppe og kører og testet om en 14-16 dages tid (der skal lige nogle brugere igennem der får noget og handle for, og som tester systemet så vi er sikre på det spiller, og får en god start, Philip har meldt sig, skal jeg notere dig også? (gratis varer for et respektabelt beløb(200kr. at shoppe for) som vi giver :) :) som tak)

Men du er hvert fald velkommen til at skrive til Info@mcheaven.dk indtil da, da siden ikke er værd og prale med lige pt.. Så skal jeg nok hjælpe så godt jeg kan, næsten alle Barracuda produkterne kommer iøvrigt på lager inden for et par dage, så jeg kan tilbyde en god leveringstid fremover :)

Hav en rigtig super aften

Mvh Kevin Petersen

Baghjulsstregen:
Hej Kevin.. Det lyder helt fint og med hensyn til test - så gerne da! Jeg er klar.. Og mht Barracudas produkter - så vil jeg  sku nok prøve det - skal bare lige have konen til at vælge hvilket design hun ønsker på sit SVin..  :lol:

jeg sender dig en pb med mail osv. Så kan du bare skrive med hensyn til test mv..  :police:

Glæder mig tillige til at se det nye design mv...

Mvh

Marcus B

Baghjulsstregen:
PS. Giv lige lyd, hvis du ikke har modtaget pb.. Kan ikke lige finde ud af, om den har sendt beskeden...  :innocent:

Kevinpetersen:
Jeg glæder mig skam også meget til at vise det, og håber det falder i både din og konens smag, så hun kan få liret den cykel lidt op til sommeren :)

Jeg har fået Pb så svarer lige der, Rigtig god aften.

Mvh Kevin Petersen

Kevinpetersen:
Har selv fået fejl på beskeden, så håber du har fået den, ellers sender jeg en ny til din mail.  :D

Mvh Kevin

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version