Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Modifikationer

Kulfibertank ! Det skal sgu prøves (Del 3/4)

<< < (2/42) > >>

B2:
Jeg fik lavet første halvdel, men det var ikke held der var mest af  :?

Jeg startede med at lave en lille portion epoxy (70g) for lige at lave kanten op mod skillepladen i fred og ro.
Det gik fint nok, og glad gik jeg igang med at veje en større poprtion epoxy op.
Og så løb vægten tør for strøm ! ! :brok:

En kølig humle ( til at dæmpe mit humør  :wink:), og lidt nussen med batteriet senere, fik jeg liv i vægten igen, og kunne fortsætte.
Det blev ret hurtigt klart at glasvævet sugede langt mere end forventet, så det var kun lige at jeg havde epoxy nok, til den ene halvdel.

En ny og større portion bliver bestilt idag, men drømmen om at nå begge halvdele i weekenden, bliver ikke opfyldt  :(

Jesper Jensen:
Ser sku fint ud!! :)

Corlin:
Uhh det er alt for fedt det du har gang i. Kan du ikke lave 2 nu du er i gang. Jeg er klart aftager af sådan en tank.

Corlin

B2:

--- Citat fra: Jesper Jensen efter Oktober 20, 2006, 10:31:32 am ---Ser sku fint ud!!

--- Afslutning på citat ---
Billeder er taknemlige  :wink:


--- Citat fra: Corlin efter Oktober 20, 2006, 05:59:12 pm ---Uhh det er alt for fedt det du har gang i. Kan du ikke lave 2 nu du er i gang. Jeg er klart aftager af sådan en tank.


--- Afslutning på citat ---
I første omgang skal nu bare se om jeg overhovedet kan finde ud af lave nummer et  :mrgreen:

B2:
Trods mangel på eppoxy skal  der ske noget her i weekenden !
Så jeg tog mod til mig og gik i krig med at tage skillepladen af.

Den kom relativt let af, og kanten ser faktisk ganske hæderlig ud  :D

Nu skal højre side af tanken renses af for de sidste rester af silikone, tankhullet have en gang tape, kanten skæres ren, og så skal der vokses grundigt inden anden halvdel støbes.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version