Forfatter Emne: Bremse og koblings greb  (Læst 16204 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #15 Dato: Maj 26, 2011, 09:51:33 am »
Det er dem jeg har. De spiller max! Jeg synes de er mere "faste" i det end de standard 5 fingers, så er super tilfreds!!! ;-)

Jeg tager dig på ordet og har bestilt et sæt. Så må vi håbe de kinøjsere sender sum..  :whatever:
Samme her, så vi skal lige have cpr, adresse og din mors pige navn Melander, hvis det er noget skrammel  :club: :lmao:

CarstenM

  • Gæst
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #16 Dato: Maj 26, 2011, 10:15:55 am »
Samme her, så vi skal lige have cpr, adresse og din mors pige navn Melander, hvis det er noget skrammel  :club: :lmao:

 :thumbsup:

Ja, for det er fanme mange penge vi har sendt til kinøjserland.  :wink:
« Senest Redigeret: Maj 26, 2011, 10:25:54 am af CarstenM »

Bubbi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #17 Dato: Maj 26, 2011, 11:05:13 am »
Overvejer også de der to-fingers greb, men bliver det ikke lidt hårdt at holde koblingen inde fx. hvis man sidder i en langsom kø, eller ved langsom bykørsel? Tænker også at det må være sværere at bremse med en god håndfuld i en nødsituation? Er jeg helt galt på den?  :huh:
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Bremse og koblings greb
« Svar #18 Dato: Maj 26, 2011, 02:43:23 pm »
Overvejer også de der to-fingers greb, men bliver det ikke lidt hårdt at holde koblingen inde fx. hvis man sidder i en langsom kø, eller ved langsom bykørsel? Tænker også at det må være sværere at bremse med en god håndfuld i en nødsituation? Er jeg helt galt på den?  :huh:
Jeg føler ikke det er hårdere end med de alm.. ;-)
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #19 Dato: Maj 26, 2011, 07:01:22 pm »
Jeg tror det er 12 år siden jeg skiftede til 2-finger greb da jeg kørte Motocross. Dengang var det af ren nødvendighed da det gav nye muligheder for at have godt fat i styret samtidigt med at man kunne bremse og koble, give mellemgas ved nedgearing osv.

Jeg har aldrig brugt andet på hverken gade eller baneraceren, og forstår ikke hvordan man kan kontrollere noget som helst med 4 fingre på et greb samtidigt. Hvis der er godt nok bid i ens bremser kan man kontrollere stoppies med 2 fingre - og er der ikke det niveau af føling med ens bremser, vil jeg kraftigt råde til en opgradering / fejlfinding...

De kina greb kører jeg selv med på raceren, og de er 99% på højde med Pazzo som de er kopieret DIREKTE fra. Man skal lige spænde møtrikker osv efter når man får dem, men så er det det...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Danniecan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #20 Dato: Juni 02, 2011, 04:52:00 pm »
lige et måske dumt spørgsmål fra drengen på bagerste række. er det ligegyldigt om maskinen har abs eller ej?
tak...

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #21 Dato: Juni 02, 2011, 05:38:26 pm »
lige et måske dumt spørgsmål fra drengen på bagerste række. er det ligegyldigt om maskinen har abs eller ej?
tak...
Fuldstændigt :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

CarstenM

  • Gæst
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #22 Dato: Juni 05, 2011, 04:26:29 pm »
Det er dem jeg har. De spiller max! Jeg synes de er mere "faste" i det end de standard 5 fingers, så er super tilfreds!!! ;-)

Så har jeg modtaget dem. Tog under en uge inden de ankom og blev ikke nappet i tolden.
Ankom flot indpakket, greb var i hver sin stof pose med logo. Pakket ud, lækker kvalitet og finish er i top.
Netop monteret og det er bare wow at se på og arbejde med...  :thumbsup:

soldier

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 266
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #23 Dato: Juni 05, 2011, 07:58:10 pm »
Så har jeg modtaget dem. Tog under en uge inden de ankom og blev ikke nappet i tolden.
Ankom flot indpakket, greb var i hver sin stof pose med logo. Pakket ud, lækker kvalitet og finish er i top.
Netop monteret og det er bare wow at se på og arbejde med...  :thumbsup:

BILLEDER! :)

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #24 Dato: Juni 05, 2011, 08:42:47 pm »
Så har jeg modtaget dem. Tog under en uge inden de ankom og blev ikke nappet i tolden.
Ankom flot indpakket, greb var i hver sin stof pose med logo. Pakket ud, lækker kvalitet og finish er i top.
Netop monteret og det er bare wow at se på og arbejde med...  :thumbsup:

BILLEDER! :)

x2 ;)

/bo
MC-løs :-/


allan s

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
  • sv 1000s
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #26 Dato: Juni 05, 2011, 10:30:24 pm »
hvor vælger man farve henne... :? :? :?

CarstenM

  • Gæst
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #27 Dato: Juni 05, 2011, 10:53:19 pm »
hvor vælger man farve henne... :? :? :?

Der står i annoncen man skal skrive en besked via paypal. Det fik jeg ikke til at virke så jeg sendte sælger en besked via ebay.

noget ala ..

2001 Suzuki SV 650
Shorty Size Burgundy Red with Black adjusters

« Senest Redigeret: Juni 05, 2011, 10:55:09 pm af CarstenM »

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #28 Dato: Juni 05, 2011, 10:58:45 pm »
To-finger greb er fantastiske - har også på Daytona'en ...
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

allan s

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
  • sv 1000s
Sv: Bremse og koblings greb
« Svar #29 Dato: Juni 06, 2011, 05:13:38 pm »
så er de bestilt :P :P :P