Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)  (Læst 24812 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #45 Dato: April 24, 2007, 04:59:01 pm »
SÅ FOLKES

Vi er vidst enige om at der skal være live musik med der frank i forgrunden  :D
Sidste år var vi det meste af aften udendørs og det er umiddelbart også der vi bedst kan se at scenen skal laves.. også så vi kan få noget røg og ild mm  :thumbsup:

Så skal vi ikke bare komme videre med dette projekt??!!

Der frank.. hvad med vi aftaler.. hvis der ikke har været nogen og modsige dette inden næste uge ved denne tid så kontakter du mig og så mødes vi i klubben.

Godt der bliver skubbet nu Benji... Jeg synes det skal være.. ( også selv om jeg ikke ved hvad musikken er for noget.. :D :D ) prøver gerne nye musikgenrer...

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #46 Dato: Maj 03, 2007, 10:36:46 am »
Vi har fået lov til at låne borde og bænke af B2´s klub... til SV festen... er der nogen der har mulighed for at hente og bringe dem retur???

Der Frank kommer til Morgenhård idag og ser hvor vi skal opstille en scene til festen   :orkester:.... Uha ved ikke med jer.. men jeg glæder mig altså  :lol: både til musik og fest og dans og og og og... :thumbsup:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #47 Dato: Juni 13, 2007, 12:24:27 am »
Så kommer der lige et *BUMP*-indlæg her...

Da jeg i sin tid startede denne post, skrev jeg at prisen (i fald vi skal have live musik) vil komme til at koste madprisen + ca. 100,- kroner. Hvis vi regner med et madbudget i stil med sidste år, plus måske en smule uforudsete udgifter samt inflation, så vil vi ende på noget i omegnen af 160,- til 180,- kroner pr. deltager. Jeg vil gerne, om alle interesserede meget snart vil skrive sig på her i tråden, med navns nævnelse, og samtidig være klar til at indbetale beløbet i løbet af (sandsynligvis) den næste måneds tid. Dette er for at få et overblik over, om SVinefesten i det hele taget har råd til at få liveband. Grunden til at der skal være en forholdsvis tidlig sidste-dato, er selvsagt at Frank & Co. skal have mulighed for at finde noget andet at lave, i det tilfælde at der ikke er nok tilmeldte.

Skulle det vise sig, at økonomien løber ud i sandet mht. livemusik, så går vi selvfølgelig bare ned i pris, således at vi får en SVinefest ligesom sidste år, hvor man blot betaler for maden.

Så kom frisk, SVende og SVeninder! Nu er det op til jer, om vi skal have en fed fest, eller om det skal være en VIRKELIG FED FEST! :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #48 Dato: Juni 13, 2007, 12:44:18 am »
Hippen er klar på en VIRKELIG FED FEST med R+ jam og det hele... Men første SVin fest må gerne være en ordentlig fest med live musik og det hele... Betaler jeg gerne for.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #49 Dato: Juni 13, 2007, 12:59:03 am »
Det er dejligt at høre Hippie, og jeg håber at flere fra Fyn og Jylland vil følge trop og komme med. Når tiden nærmer sig, laver vi naturligvis et indlæg, om der er behov for samkørsel eller noget.
Også fornøjeligt at læse, at der stadig er opbakning omkring live musik. R+ jam er sgu nogle dejlige mennesker og det er vi andre også, så vi kunne få et brag af en fest sammen.

Vil opfordre folk til, ligesom Hippien, snarest at give udtryk for, om de gerne vil spæde de ekstra kroner til at afholde en fest vi aldrig vil glemme  :orkester:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #50 Dato: Juni 13, 2007, 09:10:32 am »
Jeg er altid klar :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #51 Dato: Juni 13, 2007, 09:43:18 am »
Jeg er frisko, og er mere end villig til at betale ekstra for en god omgang øre-tortur.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #52 Dato: Juni 13, 2007, 09:52:49 am »
Jeg er altid klar :)

Hvis du tager dine venner med, er jeg sikker på, at vi nok skal få stor mandlig deltagelse bette Ole  :innocent:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #53 Dato: Juni 13, 2007, 10:19:43 am »
Jeg er på og arrangere også tur... Freddy har fået en PM.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #54 Dato: Juni 13, 2007, 04:23:19 pm »
Det er dejligt at høre Hippie, og jeg håber at flere fra Fyn og Jylland vil følge trop og komme med...

Prøver om jeg kan huske at ligge en besked sammen med vores caps når de skal videresendes...
Hvordan er det forresten med strafvægten? Jo flere jo bedre, eller skal de helst ikke se hvad vi laver hvis de ikke er med på forummet? Så kunne det jo være jeg kom dobbelt så mange... Skizofren som jeg er.

er der noget der kan arrangeres langt væk fra, i nogle af de små pusterum man har i livet (evt. når man burde sove)... Så kan det godt være jeg kan lokkes til at være lidt med...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #55 Dato: Juni 13, 2007, 08:26:11 pm »
Det er dejligt at høre Hippie, og jeg håber at flere fra Fyn og Jylland vil følge trop og komme med...

Prøver om jeg kan huske at ligge en besked sammen med vores caps når de skal videresendes...
Hvordan er det forresten med strafvægten? Jo flere jo bedre, eller skal de helst ikke se hvad vi laver hvis de ikke er med på forummet? Så kunne det jo være jeg kom dobbelt så mange... Skizofren som jeg er.

er der noget der kan arrangeres langt væk fra, i nogle af de små pusterum man har i livet (evt. når man burde sove)... Så kan det godt være jeg kan lokkes til at være lidt med...
Du tager bare strafvægt med. :)
Sig lige til, hvis du skal noteres for to personer.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: SV Summer Meet 2007 - en lille føler (no spam)
« Svar #56 Dato: Juni 13, 2007, 11:56:58 pm »
Ved ikke om det er for sent, men har da klart stemt JA!

Hvordan med tilmelding og betaling, er det til Freddy, eller Moolex???

Ps. H har svaret på B2's indlæg ang. borde og stole fra Luderslev og kan vel også skaffe den store grill hvis vi skal grille store dyr igen og denne gang vil jeg FAN... selv med 8)
« Senest Redigeret: Juni 15, 2007, 01:38:25 am af Den røde Baron »
SV1000SK4