Forfatter Emne: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !  (Læst 24559 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #45 Dato: Maj 21, 2007, 06:41:58 pm »
Gudfaderbevarmigvel!  :shock: :shock:

Jeg nåede ikke engang en trediedel gennem gæstebogen. Jeg skal da lige love for, at der er mange som har haft en dårlig oplevelse. Er da glad for, jeg ikke tog afsted.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #46 Dato: Maj 21, 2007, 06:42:42 pm »
Gudfaderbevarmigvel!  :shock: :shock:

Jeg nåede ikke engang en trediedel gennem gæstebogen. Jeg skal da lige love for, at der er mange som har haft en dårlig oplevelse. Er da glad for, jeg ikke tog afsted.
Ja! Gange fem...! :o
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Damage

  • Gæst
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #47 Dato: Maj 21, 2007, 07:45:56 pm »
Gudfaderbevarmigvel!  :shock: :shock:

Jeg nåede ikke engang en trediedel gennem gæstebogen. Jeg skal da lige love for, at der er mange som har haft en dårlig oplevelse. Er da glad for, jeg ikke tog afsted.

Min kammerat og jeg var MEGET skuffet, vi har været på Swedish Bikemeet fem gange og de to træf kan på ingen måde sammenlignes.  :(

Maden var dyr og direkte uspiselig, en flaske vand kostede 20,-...en burger som bestod af en bolle med bøf og iceberg salat og INTET
andet kostede 50,-...morgenmaden: to mini flútes, to skiver ost, to skiver salami, to smør, en lille juice og fri kaffe under spisning
kostede 35,-...!  :dead: (det er gratis på mange andre træf)
Dyr indgang 400,- Dkr...sidste træf i Sverige kostede 400,- Skr (320,-Dkr)  :thumbsdown:
Markedespladsen var halveret i forhold til træffet i Sverige...og det var underholdningen også!  :thumbsdown:
Toiletforhold blev aldrig rengjort...det blev de flere gange i døgnet i Sverige.
Mange danskere tog hjem lørdag, det gjorde min kammerat og jeg også...det er bare ikke ok når man har betalt 400,-.

Jeg kan godt forstå at Scandinavian Bikemeet bliver skudt ned på deres hjemmeside...det er en om´er!!!

Musikken fredag aften med Rydell and Quick var rigtigt godt, og det var de også i Sverige.  :thumbsup:
« Senest Redigeret: Maj 21, 2007, 07:48:27 pm af René T »

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #48 Dato: Maj 21, 2007, 08:07:12 pm »
Jeg kan godt forstå at Scandinavian Bikemeet bliver skudt ned på deres hjemmeside...det er en om´er!!!
Det er jo desværre ikke sikkert, at det er godt nok. Forstået på den måde, at det sandsynligvis er langt fra alle, som er tilgivende nok til at ville tage chancen igen næste år, uanset om arrangøren skulle oppe sig og love bod og bedring. Hvilket man egentlig godt kan forstå. Og hvis det er tilfældet, ja så er Scandinavian Bike Meet måske allerede dødt.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #49 Dato: Maj 21, 2007, 10:34:45 pm »
Havde en god tur.
Men priserne var meget høje, informationsnivauet meget lavt, og deres program holdte heller ikke ligefrem.
Vil nok kalde det for det største svenske træf, holdt i Dk.

Så grunden til at det blev en god tur, var helt sikkert pga. de festlige mennesker man rendte ind i, og fordi man havde forsynet sig hjemmefra med lidt drikkevarer.

Ja vi havde også taget rigeligt med våde forsyninger med hjemme fra... og så er vi fælt dygtige til at være underholderne...hahahaha
men jeg vil også sige priserne var for latterlige - maden for dårlig ( var dog ikke inden og prøve og spise med gniv og gaffel)
de toiletter jeg var på var dog hele tiden meget pæne og rene og der var altid papir.

Så hvis det skal være til næste år vil jeg også sige bike meet efter danske forhold og priser det vil være langt og fortrække.

Men vi ( morgenhård og jeg) havde en ganske underholdende tur - druk , brænder, larm , musik og live underholdning om natten når man forsøgte og sove.. hehehehehe  :lol:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #50 Dato: Maj 22, 2007, 07:01:15 am »
Jeg ved ikke hvad det var folk forventede, jeg har også været i Sverige 5 gange og jo de to træf kan sagtens samlignes dog ikke på beliggenheden, der vinder Sverige.
Men i Sverige var maden også slatten og uspiselig Dog betalte man med Svenske penge og ja indrømmet indgangsbilletten var for dyr og musikken for gammel men sjovt var det fandme og der var stadigvæk masser for øjnene.
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #51 Dato: Maj 22, 2007, 01:41:58 pm »
Havde en god tur.
Men priserne var meget høje, informationsnivauet meget lavt, og deres program holdte heller ikke ligefrem.
Vil nok kalde det for det største svenske træf, holdt i Dk.

Så grunden til at det blev en god tur, var helt sikkert pga. de festlige mennesker man rendte ind i, og fordi man havde forsynet sig hjemmefra med lidt drikkevarer.

Ja vi havde også taget rigeligt med våde forsyninger med hjemme fra... og så er vi fælt dygtige til at være underholderne...hahahaha
men jeg vil også sige priserne var for latterlige - maden for dårlig ( var dog ikke inden og prøve og spise med gniv og gaffel)
de toiletter jeg var på var dog hele tiden meget pæne og rene og der var altid papir.

Så hvis det skal være til næste år vil jeg også sige bike meet efter danske forhold og priser det vil være langt og fortrække.

Men vi ( morgenhård og jeg) havde en ganske underholdende tur - druk , brænder, larm , musik og live underholdning om natten når man forsøgte og sove.. hehehehehe  :lol:

Bad boy .... uh uh uh ... bad boy .... uuuuuuuhhhhuuu .... bad boy ....  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

bach

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #52 Dato: Maj 22, 2007, 07:56:05 pm »

Jeg vil gerne med til næste år,hvis det bliver til noget.

Jeg syntes dog også at priserene var helt hen i hampen,
men ud over det var det sq et fedt træf.

Bad boy......................og det hele :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Bach :afro:
Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

karienknojern

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
  • honde jahh....
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #53 Dato: Maj 23, 2007, 09:50:22 pm »
Jeg er indehaver af et meget stort flot blåt mærke på min højer balle... Jeg vil endelig bare høre om jeg er den eneste
der har været så heldig *G* :huh: :club:
Kan det ikke laves med gaffa eller strips, kan det ikke laves *G*

bach

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
Re: "Swedish Bike Meet" - i Danmark 2007 !
« Svar #54 Dato: Maj 24, 2007, 05:09:35 pm »


Jeg ved ikke hvad du har lavet,
men jeg har ondt i min hånd :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:


Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243