Forfatter Emne: MC-Tirsdag 20. Juni 2006 (Imorgen)  (Læst 4042 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: MC-Tirsdag 20. Juni 2006 (Imorgen)
« Svar #15 Dato: Juni 20, 2006, 11:08:40 pm »
...og Dommeren lukker ALTID øjnene....

Du får et skæppeskønt bryllupsbillede Jonas  :grin: :grin: Synes faktisk det ser super hyggeligt ud det sidste billede. Og tak til Banditten for billeder af min bike. Super fedt at opleve MC tirsdag på egen cykel!! SVea´s glæde og begejstring vil ingen ende tage!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: MC-Tirsdag 20. Juni 2006 (Imorgen)
« Svar #16 Dato: Juni 20, 2006, 11:10:11 pm »
...og Dommeren lukker ALTID øjnene....

Du får et skæppeskønt bryllupsbillede Jonas  :grin: :grin: Synes faktisk det ser super hyggeligt ud det sidste billede. Og tak til Banditten for billeder af min bike. Super fedt at opleve MC tirsdag på egen cykel!! SVea´s glæde og begejstring vil ingen ende tage!!

Haha ja jeg er så ham påbryllupsbilledet der står og ser ud som om han Zzzover   :undecided:

Drlund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 332
Sv: MC-Tirsdag 20. Juni 2006 (Imorgen)
« Svar #17 Dato: Juni 21, 2006, 12:25:15 am »
Hehe ja, ja, Jonas men du står i det mindste ikke med en mave som ligner en fyldt ballon :undecided: :shock:
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: MC-Tirsdag 20. Juni 2006 (Imorgen)
« Svar #18 Dato: Juni 21, 2006, 02:20:34 pm »
Hehe ja, ja, Jonas men du står i det mindste ikke med en mave som ligner en fyldt ballon :undecided: :shock:
Nu skal du være rar ved Thorsen, Ole har sagt han ikke vil have at vi sviner hinanden til... :angel:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson