Forfatter Emne: Pis, lort, røv og hul i tanken!  (Læst 16695 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Dato: Maj 29, 2005, 11:43:36 pm »
Argh!

Her i eftermiddags lagde jeg mærke til, den bette sorte var begyndt at sjatpisse på fliserne hos min far.. Hmm, tænkte jeg, det er en overløbsslange eller sådan noget.. Men nej.. Der er sgu hul i min tank!  :evil:  :evil: Helt nede i bunden, hvor det stykke der boltes på stellet er sat på siver der benzin ud..  :(

Nåhh.. Nu skal jeg så have fundet en løsning - hvad foreslår I kloge hoveder?  Frem med svejseapparatet? :lol:  :lol:

Jeg læste i dk.fritid.motorcykel om en (Jes Vestervang) der havde held med Tank Cure.. Måske er det en løsning?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Mad M

  • Gæst
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #1 Dato: Maj 30, 2005, 07:58:42 am »
Svejseap. var da en mulighed..
Men hvis jeg har forstået det ret, så lyder det som om det er metallet der er blevet træt (blødt) pga vibrationer... :?
Så måske en ny tank var en bedre løsning, uden at vide noget med sikkehed..  :?:
Skal du ikk male din egen alligevel hvis du begynder at svejse i den??

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #2 Dato: Maj 30, 2005, 08:05:56 am »
Citat fra: Mad M
Svejseap. var da en mulighed..
Men hvis jeg har forstået det ret, så lyder det som om det er metallet der er blevet træt (blødt) pga vibrationer... :?
Så måske en ny tank var en bedre løsning, uden at vide noget med sikkehed..  :?:
Skal du ikk male din egen alligevel hvis du begynder at svejse i den??


Næh, det skulle ikke være nødvendigt at male, da det er i bunden af tanken. Jeg har en mistanke om, at problemet er opstået helt tilbage da jeg havde problemer med overløbet fra påfyldningen, og der derved har været vand i tanken :(
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Mad M

  • Gæst
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #3 Dato: Maj 30, 2005, 08:07:56 am »
Så du mener der er rust med i billedet også????

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #4 Dato: Maj 30, 2005, 08:19:56 am »
Det er der, ja.. :( Jeg fandt i øvrigt ud af, vejledene pris på en ny tank (malet) er 8900,- - de må have spist noget, de ikke kunne tåle.. :)

Har du checket overløbet på din egen?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Mad M

  • Gæst
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #5 Dato: Maj 30, 2005, 12:58:46 pm »
Citat fra: Ole Hansen
Det er der, ja.. :( Jeg fandt i øvrigt ud af, vejledene pris på en ny tank (malet) er 8900,- - de må have spist noget, de ikke kunne tåle.. :)

Har du checket overløbet på din egen?


Går og roder med dyno kit lige nu, så har lagt mærke til at der slet ikke er nogen slange på mit overløb...  :(
Men der er kommet ny tank på min i vinter pga skade, så skulle være iorden...  :)
Men kan godt se, at for 8900 ville jeg også være villig til at svejse lidt i min...
Men igen, kommer an på omfanget af rust i din...

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #6 Dato: Maj 30, 2005, 03:31:05 pm »
Hej Ole

 Jeg vil anbefalde at du prøver at høre dit lokale mc værksted, om de ikke har noget de kan putte i tanken så den bliver tæt, det ville de nemmelig gøre på min gammel gs500, men den slaglodde vi steden for.


  Ole S
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #7 Dato: Maj 30, 2005, 05:39:07 pm »
Nåhh... Jeg har snakket med Suzuki-importøren, og de vil sælge mig en ny tank (lakeret og det hele) for små 3000,- - det er en helvedes masse penge, som jeg hader at skulle betale, men ærlig talt, tør jeg ikke binde an på diverse reparationer, da der hvor hullet (hullerne) er, er lige over bagerste cylinder.. Varme, mange tusind volt til et tændrør.. Nej tak.. Røv.. Nogen der vil købe en SV'er?  :?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Mad M

  • Gæst
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #8 Dato: Maj 30, 2005, 05:40:38 pm »
Citat fra: Ole Hansen
Nåhh... Jeg har snakket med Suzuki-importøren, og de vil sælge mig en ny tank (lakeret og det hele) for små 3000,- - det er en helvedes masse penge, som jeg hader at skulle betale, men ærlig talt, tør jeg ikke binde an på diverse reparationer, da der hvor hullet (hullerne) er, er lige over bagerste cylinder.. Varme, mange tusind volt til et tændrør.. Nej tak.. Røv.. Nogen der vil købe en SV'er?  :?


Pris??  :)

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #9 Dato: Maj 30, 2005, 05:44:06 pm »
Tjah.. Jeg skal vist lige sunde mig lidt, inden jeg farer ud og sælger lortet.. Jeg er godt nok træt af den lige nu..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #10 Dato: Juni 01, 2005, 12:10:21 pm »
I anden tråd skrev:
Citat fra: Hønse
Citat fra: n00bsmurf
Jeg tror bare at Ole (med rette) er en smule bitter. Det er vel ikke så almindeligt at tanken ruster? Nu har han jo også en af de første, så den har selvfølgelig været på vejen i længere tid...


Joooo, desværre kender jeg en til der havde en ´00 SV650 med en rådden tank....

- og på ´97 TL´erne (min årgang) fik mange skiftet tanken på garantien da der var fejl på dem.... nu er mit "overløbsdræn" der går ned igennem tanken så rustet over inde i tanken, så den drypper når den er fuld eller har været på små veje.....  på en ellers skiftet tank :roll:

Skal nok vende tilbage når jeg har fundet en løsning.... det kan vel også ske på Jeres......  :?

Går overløbet ikke ned gennem tanken på de nye :?:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #11 Dato: Juni 08, 2005, 05:10:30 pm »
Så.. Nu er der kommet en ny tank på.. 3125,- at betale, men det gider jeg ikke ærge mig over.. Det vigtigste er, at "tøsen" er på vejen igen!  :D
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Mad M

  • Gæst
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #12 Dato: Juni 08, 2005, 05:19:52 pm »
Det var da lækkert...  :)
Så la nu være med at fylde vand på denne gang...  :lol:

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #13 Dato: Juni 08, 2005, 09:39:36 pm »
Jeg har sgu da ellers hørt, at den kører bedst, hvis man kører med 20% vand i benzinen... Er det bare en and så? :lol:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Mad M

  • Gæst
Pis, lort, røv og hul i tanken!
« Svar #14 Dato: Juni 08, 2005, 10:11:30 pm »
Citat fra: Ole Hansen
Jeg har sgu da ellers hørt, at den kører bedst, hvis man kører med 20% vand i benzinen... Er det bare en and så? :lol:


Det er en scooter der skal ha den blanding....  :P