Forfatter Emne: Top Sellerie gel sæde overtræk  (Læst 8412 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Top Sellerie gel sæde overtræk
« Dato: April 20, 2012, 08:12:56 pm »
Hej.

Er der nogen der har prøvet deres sædeovertræk med gel, er sq lidt en nærrigrøv og kan jeg slippe med 133Euro for sædeovertræk til både for og bag i stedet for 350euro for komplet nyt sæde var det jo rare penge at sparer, og så svært er det heller ikke at krænge et nyt betræk på   :innocent: :innocent:
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #1 Dato: April 21, 2012, 02:23:53 pm »
Jeg gav 186 € + mine sæder i bytte for et komplet sæde. Normalprisen er vist ca. 230 + sæder.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Dunkedor

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 20
  • Blå SV650S 2000
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #2 Dato: April 25, 2012, 12:36:13 pm »
Jeg har bestilt et sæt i går, når de ankommer skal jeg nok skrive en anmeldelse :)

Dunkedor

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 20
  • Blå SV650S 2000
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #3 Dato: Maj 23, 2012, 12:03:48 pm »
Jeg har lige købt gel-sæde overtræk fra topsellerie, var lidt skuffet gel delen er to små fikantede gelpuder der skal ligges under sædebetrækket og ikke som jeg havde regnet med formet efter hele sædet, kun lige der hvor man sidder.

jeg havde overladt sædebetrækne til en møbel polstre jeg kender og han fortæller mig nu at føresædet ikke passer, lidt sjov når man skal bestille dem specifikt til type og årgang af MC


Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #4 Dato: Maj 23, 2012, 12:27:56 pm »
Jeg har lige købt gel-sæde overtræk fra topsellerie, var lidt skuffet gel delen er to små fikantede gelpuder der skal ligges under sædebetrækket og ikke som jeg havde regnet med formet efter hele sædet, kun lige der hvor man sidder.

jeg havde overladt sædebetrækne til en møbel polstre jeg kender og han fortæller mig nu at føresædet ikke passer, lidt sjov når man skal bestille dem specifikt til type og årgang af MC


  Det lyder satme fesent  :dead:
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #5 Dato: Maj 23, 2012, 10:03:30 pm »
Hej.

Er der nogen der har prøvet deres sædeovertræk med gel, er sq lidt en nærrigrøv og kan jeg slippe med 133Euro for sædeovertræk til både for og bag i stedet for 350euro for komplet nyt sæde var det jo rare penge at sparer, og så svært er det heller ikke at krænge et nyt betræk på   :innocent: :innocent:
Jeg har købt denne http://www.mandp.co.uk/productInfo.aspx?catRef=584302
Og min R.. fortæller mig at den er god.. Lånte den ud til en kollega som skulle køre fra Roskilde til Nordjylland, og han syntes også at den er rigtig god..
Og så havde jeg den med på turen il Allingåbro motorfestival og den er også fin fin på tribunen..
Så alt i alt et god produkt, som jeg varmt kan anbefale.. Og på disse varme dage så tager man den med ind så man undgår at skulle sidde på et brandvarmt sæde..
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #6 Dato: Maj 24, 2012, 07:55:31 am »
Jeg har købt denne http://www.mandp.co.uk/productInfo.aspx?catRef=584302
Og min R.. fortæller mig at den er god.. Lånte den ud til en kollega som skulle køre fra Roskilde til Nordjylland, og han syntes også at den er rigtig god..
Og så havde jeg den med på turen il Allingåbro motorfestival og den er også fin fin på tribunen..
Så alt i alt et god produkt, som jeg varmt kan anbefale.. Og på disse varme dage så tager man den med ind så man undgår at skulle sidde på et brandvarmt sæde..
[/quote]
Sidder den bare med et par stropper under sædet? Og passer den du linker til på svinet. Prisen er da til at overse  :mrgreen:
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #7 Dato: Maj 24, 2012, 09:36:06 am »
Jeg har købt denne http://www.mandp.co.uk/productInfo.aspx?catRef=584302
Og min R.. fortæller mig at den er god.. Lånte den ud til en kollega som skulle køre fra Roskilde til Nordjylland, og han syntes også at den er rigtig god..
Og så havde jeg den med på turen il Allingåbro motorfestival og den er også fin fin på tribunen..
Så alt i alt et god produkt, som jeg varmt kan anbefale.. Og på disse varme dage så tager man den med ind så man undgår at skulle sidde på et brandvarmt sæde..
Sidder den bare med et par stropper under sædet? Og passer den du linker til på svinet. Prisen er da til at overse  :mrgreen:
[/quote]

Ja den sidder bare med et par stropper.. og den passer faktisk meget godt til Svinet.. jeg bruger nu mest bare at smide den direkte på sædet når jeg skal ud og køre.. Så er den også dejlig kold.
Jeg kan godt tage et par billeder senere hvis du gerne vil..    :D :D
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #8 Dato: Maj 24, 2012, 03:37:57 pm »
Billeder af gelpude..

The ride is the objective... The destination is the excuse.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #9 Dato: Maj 24, 2012, 07:08:15 pm »
hmm, jeg sidder helt op af tanken når jeg kører, især når vejen snor sig, dur den stadig der? Syntes det er rart at have så meget kontakt som muligt.
Men fedt du gad tage nogle billeder
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Top Sellerie gel sæde overtræk
« Svar #10 Dato: Maj 24, 2012, 10:44:50 pm »
hmm, jeg sidder helt op af tanken når jeg kører, især når vejen snor sig, dur den stadig der? Syntes det er rart at have så meget kontakt som muligt.
Men fedt du gad tage nogle billeder
Nu ligger den jo bare løst på billederne.. men du kan jo bafe lægge den helt op ad tanken.. og jeg syntes jo den er rimelig stor som du kan se på billederne..
Og selfølgelig gider jeg tage et billede eller 2 :-)
The ride is the objective... The destination is the excuse.