Forfatter Emne: Nye dæk..  (Læst 14336 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: Nye dæk..
« Svar #15 Dato: Maj 02, 2012, 11:11:14 am »
Metzeler z8 er også et godt bud. De slog både bt23 og pr3 på våd vej i en stor tysk test.

 http://www.metzelermoto.com/web/news/press_dettaglio.page?queryPressString=year:2012*%20AND%20type:met-global&year=2012&uri=/metzeler/en_IT/browser/xml/news/news/mtz_en_IT-news1000033383.xml&index_sort=cms-day,cms-month,cms-year&type=met-global&month=month&word=word

Alle 3 skulle være rigtig gode dæk
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Nye dæk..
« Svar #16 Dato: Maj 02, 2012, 12:46:32 pm »
Claus bare husk at dobbelt tjekke at det bredere dæk også passer under din hugger!! Normalt er det mm. der er tale om i friluft mellem dækket og huggeren, sååå....  :blink:

Ved selvfølgelig ikke om det afhænger af mærket, men den originale hugger er vist nok for smal til det bredere dæk (har jeg ladet mig fortælle). under alle omstændigheder værd at undersøge inden du bestiller!
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Nye dæk..
« Svar #17 Dato: Maj 02, 2012, 12:49:54 pm »
Mit helt nye PR3 går lige akkurat på min baghugger. Og det er som sagt et 180-55-17.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Nye dæk..
« Svar #18 Dato: Maj 02, 2012, 01:52:45 pm »
Skal selv snart have fat i et nyt bagdæk...... hvis vi nu virkelig tog os sammen ...kunne der måske spares en del ......
Man ved typisk hvornår det er ved at være tid for dækskifte og personligt ville jeg da ikke have noget imod at købe et dæk som skal bruges om 2-3 måneder ...

er der basis for et fælleskøb...... ?

Jeg tror sgu godt at man kunne forfandle en god pris hjem hvis man ringer og siger at man skal bruge 10-20 dæk !
Jeg vil gerne forsøge at hente en god deal i land ...jeg skal bare have nogle tilbagemeldinger på hvem som vil være med.

Anyone ?




Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
Sv: Nye dæk..
« Svar #19 Dato: Maj 02, 2012, 02:40:20 pm »
Skal selv snart have fat i et nyt bagdæk...... hvis vi nu virkelig tog os sammen ...kunne der måske spares en del ......
Man ved typisk hvornår det er ved at være tid for dækskifte og personligt ville jeg da ikke have noget imod at købe et dæk som skal bruges om 2-3 måneder ...

er der basis for et fælleskøb...... ?

Jeg tror sgu godt at man kunne forfandle en god pris hjem hvis man ringer og siger at man skal bruge 10-20 dæk !
Jeg vil gerne forsøge at hente en god deal i land ...jeg skal bare have nogle tilbagemeldinger på hvem som vil være med.

Anyone ?


Den er jeg med på!
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

allan s

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
  • sv 1000s
Sv: Nye dæk..
« Svar #20 Dato: Maj 02, 2012, 09:33:45 pm »
jeg køre mic. pilot power 2ct kanon dæk aldrig prøvet udskridninger ud af rundkørsler eller noget :P :P

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Nye dæk..
« Svar #21 Dato: Maj 02, 2012, 10:44:40 pm »
Skal selv snart have fat i et nyt bagdæk...... hvis vi nu virkelig tog os sammen ...kunne der måske spares en del ......
Man ved typisk hvornår det er ved at være tid for dækskifte og personligt ville jeg da ikke have noget imod at købe et dæk som skal bruges om 2-3 måneder ...

er der basis for et fælleskøb...... ?

Jeg tror sgu godt at man kunne forfandle en god pris hjem hvis man ringer og siger at man skal bruge 10-20 dæk !
Jeg vil gerne forsøge at hente en god deal i land ...jeg skal bare have nogle tilbagemeldinger på hvem som vil være med.

Anyone ?
Tjek! Samme her.. specielt mit bagdæk har set sine bedste dage.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Nye dæk..
« Svar #22 Dato: Maj 02, 2012, 11:08:16 pm »
jeg køre mic. pilot power 2ct kanon dæk aldrig prøvet udskridninger ud af rundkørsler eller noget :P :P

Jeg havde 2 på mit Metzler Z6 i går, det ene var ved langelinie rundkørslen inden "tunnelen", kørte i hvert fald ikke over 40 rundt tror jeg men den slog lidt med halen så Basler bagved kunne se det og jeg blev lidt overrasket  :brok:  :lmao:

Jeg må prøve pilot power næste gang så er frisk nok på at købe et bagdæk, har dog kun kørt ca. 6000 på mit nuværende men får da helt sikkert brug for et nyt i denne sæson og kan sagtens købe det i god tid.
GSX-R 600 K7

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
Sv: Nye dæk..
« Svar #23 Dato: Maj 02, 2012, 11:11:21 pm »
så vi 4! :-D kom så folkens  :club:   :mrgreen:
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Nye dæk..
« Svar #24 Dato: Maj 02, 2012, 11:30:55 pm »
Jeg har lavet en ny tråd fælleskøb dæk...skriv i den hvis du vil være med :)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

soldier

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 266
Sv: Nye dæk..
« Svar #25 Dato: Maj 03, 2012, 05:40:01 pm »
Jeg havde 2 på mit Metzler Z6 i går, det ene var ved langelinie rundkørslen inden "tunnelen", kørte i hvert fald ikke over 40 rundt tror jeg men den slog lidt med halen så Basler bagved kunne se det og jeg blev lidt overrasket  :brok:  :lmao:

Jeg må prøve pilot power næste gang så er frisk nok på at købe et bagdæk, har dog kun kørt ca. 6000 på mit nuværende men får da helt sikkert brug for et nyt i denne sæson og kan sagtens købe det i god tid.

Jeg har kørt Pilot Road 2 før, langt over 20.000km, kun prøvet en udskridning én gang, var til service, det eneste forhandleren havde var Z6. Fik dem på, og har kørt UNDER 5000 km og allerede mærket 3, hvor den ene var MEGET drastisk men jeg redede biken. Så skal IKKE have det skrammel på igen. Har Pilot road 3 liggende som bare skal monteres. ;)

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: Nye dæk..
« Svar #26 Dato: Maj 03, 2012, 06:08:52 pm »
Jeg skal så meget have et nyt fordæk.. Men jeg ved ikke, om jeg kan vente 3 måneder! Hvis vi snakker mellem 1-2 så er jeg på vognen :)
SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
Sv: Nye dæk..
« Svar #27 Dato: Maj 03, 2012, 08:14:29 pm »
Jeg skal så meget have et nyt fordæk.. Men jeg ved ikke, om jeg kan vente 3 måneder! Hvis vi snakker mellem 1-2 så er jeg på vognen :)

Går stærkt ud fra det noget vi skal nu :-D
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Nye dæk..
« Svar #28 Dato: Maj 03, 2012, 08:34:20 pm »
Hey .... Laver en opfølgning på mandag..og tjekker med leverandør men husk lige at skrive i tråden fælleskøb dæk !!!
:)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Nye dæk..
« Svar #29 Dato: Maj 06, 2012, 11:34:57 am »
Som Gregers siger.
Mcdaekonline.dk de er billige..
Og min kører altså fint på et 190 dæk i stedet for 180.. Det ser lidt "federe" ud med et bredere dæk..  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:


heey har du et billed af dit dæk? :-)

Hey Sorry ... Bedre sent end aldrig
Sender et lidt senere idag..
The ride is the objective... The destination is the excuse.