Forfatter Emne: Alex mc  (Læst 42269 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Alex mc
« Svar #60 Dato: Juli 10, 2008, 10:04:17 am »
Super service hos Alex-MC.

Bestilte mine SIDI Vertigo Corsa Air hos Alex - til at starte med i en størrelse 43 - men efter at have prøvet hans egne støvler i en 45 besluttede vi os for at lave mine om til en 44.

Støvlerne kom naturligvis dagen efter - super hurtig levering.!!

Så endnu en gang Spitzenklasse behandling hos Alex..!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Alex mc
« Svar #61 Dato: Juli 10, 2008, 11:06:46 am »
hehe - altid et par gode ord om alex - 18k service afleverede bike om morgenen og hentede den samme dag

nyt fordæk - fultfilter - kæde kit sammen med servicet

havde det som første gang jeg kørte på den - dog kørte jeg i på samme måde som den gang ;)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Alex mc
« Svar #62 Dato: Juli 10, 2008, 11:19:16 am »
Må se at få kigget op til ham Alex!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Peder-Dingo

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Re: Alex mc
« Svar #63 Dato: Juli 27, 2008, 10:31:31 am »
Har også lige været hos alex og fået sat typhoon potte på svinet, venlig, god service og rart menneske.. klart en anbefaling, skal også have lavet mine service hos ham i stedet for Allans efter det posts jeg har set om ham herinde..
Booh-Yah!

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Alex mc
« Svar #64 Dato: August 31, 2008, 11:08:38 am »
Ja igår stiftede jeg første gang bekendtskab me Alex fin fyr  :thumbsup: Hyper Pro kitsæt på min 1000s
og andre bremse klodser der bider mere, det er fin service hos ham, tror klart jeg vil overveje og lade ham lave service fremover 5 stjerner ud af 5  :thumbsup:

Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Re: Alex mc
« Svar #65 Dato: April 16, 2009, 10:36:10 pm »
Så blev det "store" 24K eftersyn klaret, hos Alex. Jeg har tidligere prøvet at få lavet service eller forsøgt at bestille tid hos 3 suzuki-værksteder i KBH + omegn. Vil fremover bruge Alex, selvom han ligger længst væk ifht. Solrød. Hvorfor kan jeg altid fortælle om IRL, da værkstedsoplevelser altid er subjektive....

MEN: Jeg har nu kørt 7-800 KM siden, og der er ikke faldet noget af cyklen endnu  :wink: (det er jysk for: Det er bare i orden).

Venlig gut, som virker rigtig kompetent. Og så vil jeg lige nævne en ekstra fordel: Transport til/fra Alex uden MC foregår supernemt !!! S-tog linie E til endestationen, og så lige 10 min. med en lille gris (ikke sv - futtog  :rolleyes:) - og så står du på et lille trinbræt med 1½ min. gang til Alex. Det kan ikke være nemmere!

Vi ses til bulderdag i overmorgen
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Sv: Alex mc
« Svar #66 Dato: Januar 12, 2010, 10:38:48 pm »
Hej

-Alex MC kan virkelig anbefales, har været forbi en 2-3 gange, og det arbejde Alex har udført på min MC er Top Klasse  :D

-Sidst fik jeg nye dæk på og bremseklodser foran, og fik drejet bremse- og koblingsgreb ned i en god vinkel  :thumbsup:

Mvh
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap