Forfatter Emne: S: SV 1000  (Læst 8772 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: S: SV 1000
« Svar #15 Dato: Maj 17, 2013, 10:17:29 am »
89.995-, er prisen på en ny i følge www.suzuki-mc.dk

Og jeg er selvfølgelig villig til at gå ned i 65.000, også selvom jeg har skrevet fast pris..
25.000 under nypris+ udstyr så er vi ved en afskrivningspris på mellem 2 og 3 kr. pr km hvilket jeg syntes er acceptabelt.
Nå men anyway, å kører jeg til Rydberg og kikker på noget andet i morgen, og så må vi se hvad han vil give i bytte..
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Sóttó

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 49
  • Mojn..
Sv: S: SV 1000
« Svar #16 Dato: Maj 17, 2013, 10:29:09 am »
Vendelboen

det kan jeg self godt se, men det kan jo godt være folk misforstår dit "fast pris" lige som på MCG
der går folk fuldstændig amok hvis du kommer med et relativt bud og det ikke lige passer dem..

men jeg vil gerne vide hvad en forhandler vil give i bytte pris  :thumbsup:

da jeg er sikker på at når min har rundet 40000 km er den nok ikke den mest atraktive mc på markedet..
« Senest Redigeret: Maj 17, 2013, 10:31:02 am af Sóttó »
opmærksomhedskrævende unge!!! <-- det er mig.. (;
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43467-suzuki_sv_650

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: S: SV 1000
« Svar #17 Dato: Maj 17, 2013, 10:38:28 am »
jeg tror det ligger lidt i at flere og flere går ud og køber en helt ny cykel  :| men hæng mig ikke op på det ...  :innocent:

Henrik jeg håber virkelig ikke du skal ned under 50 eller bare omkring det for så har jeg givet ALT for meget for min (45kilo) :brok: 
og det var kun en 650 K7 med 27 på klokken ...

\\Sotto

Det håber jeg egentlig heller ikke, og jeg håber ikke nogen interesserede ser dette her, men når man skal starte på uddannelse og ikke har råd til den på SU, så kan det blive nødvendig med drastiske nedsættelser.

Så kan det være der er en der gør sig et rigtig godt køb. Jeg kan så kun håbe at eventuelle interesserede ikke tør vente og lade en anden løbe med den, så der måske kan komme nogen bud ind på den. Som trådstarter har jeg ikke fået et eneste bud, kun et spørgsmål om hvor den stod henne, hvilket egentlig står med postnummer i annoncen  :facepalm:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Sóttó

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 49
  • Mojn..
Sv: S: SV 1000
« Svar #18 Dato: Maj 17, 2013, 10:46:54 am »
//Henrik306

haha det viser jo også lidt om hvor meget folk tænker ind imellem og rent faktisk ikke læser teksten :lmao:

men hvad med og tager det du skriver til sidst  ""Kom med et bud! (ingen bytte dog)""
og prøve og knalde det ind i toppen også? så det er det aller første folk for i øjnene det er ikke sikkert folk kommer med de bedste bud .. men du kan jo bare takke nej :innocent:

\\Sotto
opmærksomhedskrævende unge!!! <-- det er mig.. (;
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43467-suzuki_sv_650

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: S: SV 1000
« Svar #19 Dato: Maj 17, 2013, 10:59:06 am »
//Henrik306

haha det viser jo også lidt om hvor meget folk tænker ind imellem og rent faktisk ikke læser teksten :lmao:

men hvad med og tager det du skriver til sidst  ""Kom med et bud! (ingen bytte dog)""
og prøve og knalde det ind i toppen også? så det er det aller første folk for i øjnene det er ikke sikkert folk kommer med de bedste bud .. men du kan jo bare takke nej :innocent:

\\Sotto

Tja, det kunne man godt.

Jeg har også overvejet en kortere beskrivelse. Trådstarter har også en længere beskrivelse af sin cykel, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der er af fordele og ulemper ved en kort/lang beskrivelse?
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Sóttó

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 49
  • Mojn..
Sv: S: SV 1000
« Svar #20 Dato: Maj 17, 2013, 11:09:20 am »
//Henrik306

well.. efter min mening skal den være kort og præcis i starten af teksten, da folk jo er lud dovne,! og ikke magter og læse resten hvis de ikke fatter det ...
men tager du nu kort beskriver km, årgang, og pris osv. og knalder et super billede ind så hvis folk er intra kigger de resten af teksten igennem og ser hvilke "bonus dele" der følger med.  [afro|

men det er kun min mening (;

\\Sotto
opmærksomhedskrævende unge!!! <-- det er mig.. (;
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43467-suzuki_sv_650

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: S: SV 1000
« Svar #21 Dato: Maj 17, 2013, 12:34:27 pm »
Jeg tror desværre det er yderligere en udfordring når det drejer sig om N modellen.

Jeg gav 62,000 for min med 17.000 km på klokken for nu 3 sæsoner siden - og den stod 100% som den gjorde fra fabrikken. Selv med de modifikationer der er lavet siden, penge der er kastet efter den og sveden der er trillet fra panden (nok mest på Sajmon), så ville jeg være overrasket hvis jeg kunne få 50k for den i dag.

Nok meget godt jeg ikke har nogen intentioner om at sælge...  :shock:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: S: SV 1000
« Svar #22 Dato: Maj 17, 2013, 12:42:13 pm »
Jeg har fået et realistisk bud på 60k.. Mon ikke vi finder en gylden mellemvej..
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: S: SV 1000
« Svar #23 Dato: Maj 19, 2013, 07:49:43 am »
Bum.. Skal mødes med en MEGET interesseret køber i morgen.. Han så SVinet til Allingåbro Motorfestival, og der bliver kun givet et mindre nedslag.. Prisen kommer når vi er enige..
ZX12r here i come..  :mrgreen:
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: S: SV 1000
« Svar #24 Dato: Maj 20, 2013, 05:48:57 pm »
*****SOLGT****
Solgt til 61 k .. lidt mindre end jeg havde forventet.. men anyway den skal videre og det skal jeg også..
Det har været en fornøjelse at køre sv.. og hvem ved måske en dag er der en anden SV'er som trækker..
Så nu går den "vilde" jagt på en ZX12R..
Og jeg kikker jo nok stadig i dette fantastiske forum selvom jeg ikke længere er SV ejer..
Og kommer jeg til Kbh på Mc så kikker jeg forbi linjen..
Mvh. Vendelboen.. AKA Per
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: S: SV 1000
« Svar #25 Dato: Maj 20, 2013, 07:09:17 pm »
Tillykke med salget!!!
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Sóttó

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 49
  • Mojn..
Sv: S: SV 1000
« Svar #26 Dato: Maj 20, 2013, 09:30:38 pm »
sådan tillykke! og held og lykke med det næste køb  [afro|
opmærksomhedskrævende unge!!! <-- det er mig.. (;
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43467-suzuki_sv_650

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: S: SV 1000
« Svar #27 Dato: Maj 21, 2013, 06:15:56 am »
sådan tillykke! og held og lykke med det næste køb  [afro|
X2   :thumbsup:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"