Forfatter Emne: Martin CTD  (Læst 4311 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Martin CTD
« Dato: December 03, 2007, 06:27:01 pm »
Hey pomfrit.. Nu ved jeg jo heldigvis hvornår du havde fødselsdag.. og bare fordi du ikke vil fortælle de andre hvor gammel du bliver så kan jeg jo godt sige det...  :D :D :D
En god og fantastisk ven fyldte 30 år den 30 november... Jeg håber at du havde en super dejlig fest.. og jeg er ked at at jeg meldte afbud... Men du ved jo hvorfor.. :cry:   Håber at pizzaer og øllet flød i stride strømme.. og at du ikke havde det aaaaaalt for skidt dagen derpå...  :angel:


Jeg glæder mig til 2008 hvor vi forhåbentlig vil få en masse fede dage sammen..

Et kæmpe smaskkys ..... lige på trutten...  :kiss: :kiss: :orkester: :orkester: :orkester:

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Martin CTD
« Svar #1 Dato: December 03, 2007, 06:43:09 pm »
Jamen så også et stort tillykke herfra, håber dagen var uforglemmelig, og velkommen i de voksnes rækker  :wink:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Martin CTD
« Svar #2 Dato: December 03, 2007, 08:12:22 pm »
ja tillykke med dagen........ :orkester:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Martin CTD
« Svar #3 Dato: December 04, 2007, 09:25:44 am »
Tillykke tillykke  :D
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Martin CTD
« Svar #4 Dato: December 04, 2007, 09:37:34 am »
Weird post  :| Har manden overhoved fødselsdag i dag?? Er det et medlem herinde eller bare en god ven du har Majse?? Men hvad fanden... Tillykke mester hvornår det end var, og tillykke til alle jer andre, der havde fødselsdag i dag +/- en måned  :rolleyes:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Martin CTD
« Svar #5 Dato: December 04, 2007, 09:58:36 am »
Jamen tilykke
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Martin CTD
« Svar #6 Dato: December 04, 2007, 10:44:57 am »
TILLYKKE Chef...    Velkommen i klubben  :?

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Martin CTD
« Svar #7 Dato: December 04, 2007, 10:45:51 am »
Tillykke gamle al qaida kriger håber at du får den skægtrimmer du så brændende har ønsket dig :-)
   

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Martin CTD
« Svar #8 Dato: December 04, 2007, 01:30:53 pm »
Weird post  :| Har manden overhoved fødselsdag i dag?? Er det et medlem herinde eller bare en god ven du har Majse?? Men hvad fanden... Tillykke mester hvornår det end var, og tillykke til alle jer andre, der havde fødselsdag i dag +/- en måned  :rolleyes:

Svea hvad sker der lige for dig..???  :? Prøv og søg på hans navn.. Kunne det tænkes at han er medlem..?? http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=profile;u=1391 Og hvis du læser tråden så vil du opdage at der står en dato ( 30 nov ) og ikke idag som du spørger om. Og hvad er forskellen om jeg skriver til en god ven som er medlem og ønsker tillykke på forummet som du skriver til din søn og ønsker ham tillykke... hvilket jeg synes er ok, da jeg synes at alle børn af SVriders også er medlemmer.. ..  :D :D  - engang imellem er du lige hurtig nok... og det er altså ikke helt fair   :rolleyes:

« Senest Redigeret: December 04, 2007, 01:38:00 pm af Majse »

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Martin CTD
« Svar #9 Dato: December 05, 2007, 12:58:07 am »
Weird post  :| Har manden overhoved fødselsdag i dag?? Er det et medlem herinde eller bare en god ven du har Majse?? Men hvad fanden... Tillykke mester hvornår det end var, og tillykke til alle jer andre, der havde fødselsdag i dag +/- en måned  :rolleyes:

Svea hvad sker der lige for dig..???  :? Prøv og søg på hans navn.. Kunne det tænkes at han er medlem..?? http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=profile;u=1391 Og hvis du læser tråden så vil du opdage at der står en dato ( 30 nov ) og ikke idag som du spørger om. Og hvad er forskellen om jeg skriver til en god ven som er medlem og ønsker tillykke på forummet som du skriver til din søn og ønsker ham tillykke... hvilket jeg synes er ok, da jeg synes at alle børn af SVriders også er medlemmer.. ..  :D :D  - engang imellem er du lige hurtig nok... og det er altså ikke helt fair   :rolleyes:



Brååååååååååk brååååååååååk brååååååååååk....  :hand:

Spis da en hashlagkage og spar vores andres båndbredde  :tie:

PS. Tillykke med dagen, Martin! Må du være blevet overdænget med PATTAR  :orkester:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Martin CTD

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Re: Martin CTD
« Svar #10 Dato: December 10, 2007, 07:53:18 pm »
Så ku' jeg være her, har ikke været meget online det sidste stykke tid p.g.a. arbejde  :undecided:

Tusind tak Majse, var en fed aften  :D Ærgeligt du var syg  :(

Også tak til jer andre, selv om jeg ikke har været her så længe  :D


Weird post  :| Har manden overhoved fødselsdag i dag?? Er det et medlem herinde eller bare en god ven du har Majse?? Men hvad fanden... Tillykke mester hvornår det end var, og tillykke til alle jer andre, der havde fødselsdag i dag +/- en måned  :rolleyes:

 :rolleyes:

Super måde at få nye medlemmer til at føle sig velkomne, keep up the good work...  :thumbsup:  :hand:

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Martin CTD
« Svar #11 Dato: Marts 02, 2008, 06:31:01 pm »
tillykke :orkester:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....