Forfatter Emne: batteri  (Læst 4612 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
batteri
« Dato: Maj 09, 2006, 12:43:11 pm »
pis, nu skulle jeg lige ud og køre til en kunde, og så kunne jeg satme ikke starte SVinet:-( det virker som om der ikke er noget batteri på.... der har ellers ikke været nogen problemer til morgen eller noget... hvad faen kan det være???
mvh

Kenneth (SV650S)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
batteri
« Svar #1 Dato: Maj 09, 2006, 12:53:21 pm »
Har den stået med styret låst? Du har muligvis drejet nøglen et hak for langt, så den har stået med parkeringslys tændt. Det suger lige dit batteri i løbet af en arbejdsdag.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
batteri
« Svar #2 Dato: Maj 09, 2006, 01:56:57 pm »
dødemandsknappen???
   

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
batteri
« Svar #3 Dato: Maj 09, 2006, 03:07:12 pm »
fuck hvis det bare er det går jeg sgu kold :roll:

Hva kan man bare skubbe sådan et SVin igang, eller må man ik det???

Noget andet jeg lige lage mærke til var at i 1 gear med koblingen inde kunne jeg ikke skubbe den, men jeg har ikke noget problem med når motoren køre så køre den ikke fra mig før jeg slipper koblingen er det normalt?
mvh

Kenneth (SV650S)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
batteri
« Svar #4 Dato: Maj 09, 2006, 03:18:29 pm »
Du kan godt skubbe den igang ( i 2.gear ), det har jeg selv måtte et par gange (Den med nøglen der drejes lidt for langt ved parkering :oops: )

Dit problem med at det ikke føles som omkoblingen ikke slipper helt, er vist noget de gamle SVin er berygtedet for  :?
Min gør det også, og har altid gjort det, så det er noget mad at skubbe fart i dyret mens den er i frigear, hoppe op, få den i gear, slippe koblingen, og så ellers håbe den starter  :wink:

Det er NOGET lettere hvis du får en "frivillig" til at skubbe dig og den op i fart, men det anbefales stadig at du holder den i frigear mens i bliver skubbet
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
batteri
« Svar #5 Dato: Maj 09, 2006, 09:24:44 pm »
nå det hjalp at skubbe og den startede fint i 2 gear:-) og der var da os strøm på da jeg kom hjem igen....

Så nu håber jeg bare det var det så den er klar til tur torsdag, fredag, lørdag og en lille tur søndag...... :lol:
mvh

Kenneth (SV650S)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
batteri
« Svar #6 Dato: Maj 09, 2006, 09:44:14 pm »
Var det så det med parkeringslyset?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
batteri
« Svar #7 Dato: Maj 09, 2006, 10:48:07 pm »
jeg tror det sgu, men er stadig lidt i tvivl for enden jeg nåede at læse denne tråd på arb. havde jeg været ude og prøve at starte SVinet og efter det stod tændinglåsen rigtig, men tror meget nemt det kunne være sket :oops: hva faen laver sådan en parkeringslys ting også lige der.. og på en mc overhovedet :lol:
mvh

Kenneth (SV650S)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
batteri
« Svar #8 Dato: Maj 09, 2006, 10:58:33 pm »
Citat fra: K
jeg tror det sgu, men er stadig lidt i tvivl for enden jeg nåede at læse denne tråd på arb. havde jeg været ude og prøve at starte SVinet og efter det stod tændinglåsen rigtig, men tror meget nemt det kunne være sket :oops: hva faen laver sådan en parkeringslys ting også lige der.. og på en mc overhovedet :lol:


Been there ..... Man kan nemt sætte positionslys på uden at vide det. I dagslys ses det ikke, så det er en go idé at være ekstra sikker når man sætter nøglen i lock ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
batteri
« Svar #9 Dato: Maj 09, 2006, 11:05:04 pm »
jo...du kan være rolig de sker ikke lige de næste par uger... det er bare ikke fedt at stå der og ik kan starte SVinet og det er 23 grader, blå himmel, man er pakket ind i klunset og man kan ikke komme hurtigt nok ud på de små veje..... og så host host ...død ved kølle :cry: fuck man føler sig dum..
mvh

Kenneth (SV650S)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
batteri
« Svar #10 Dato: Maj 09, 2006, 11:09:02 pm »
smiler .... prøv kl. 2 om natten, SKYFRI nattehimmel 18 grader ..... midt på en ødemark på Langeland ..... Skulle afsted til en hot date ..  :oops: og måtte ringe afbud pga. MANGLEDNDE STRØM  :twisted:

SURT  :wink:  Kom dog afsted næste dag .... en venlig bonde gav mig strøm  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
batteri
« Svar #11 Dato: Maj 09, 2006, 11:35:57 pm »
haha det humor
mvh

Kenneth (SV650S)

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: batteri
« Svar #12 Dato: Maj 16, 2006, 11:36:48 am »
Jeg har selv holdt pinligt stille uden at kunne starte svinet - og fuck hvor blir man svedig af at skulle løbe SVinet igang m alt klunset på :-D Men heldigvis kan det da lade sig gøre...
KH Helle Merete
SV650SK3