Forfatter Emne: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato (Det blev 9/3)  (Læst 34127 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato (Det blev 9/3)
« Dato: November 06, 2012, 03:27:24 pm »
Inspireret af Rikkes ihærdige forsøg på at få stablet noget på benene i løbet af sidste vinter vil jeg gerne starte en ny tråd og håbe på at der så sker noget i år!

Der var flere mennesker som var til fest hos Falkene i forrige weekend, som spurgte til hvor vidt SVrider.dk holdt julefrokost i år eller ikke. Eller - i løbet af vinteren som der jo er tradition for.

Der var sågar et enkelt unavngivent medlem af Falkene - som ikke er Luske, der spurgte hvorfor vi ikke bare holdt julefrokosten der... SÅ - er det et forslag der evt kan brygges videre på hvis vi kan få nogle tovholdere på banen som gider at garantere for gulvvasken dagen derpå?

Jeg synes - lært af sidste år - at vi skal prøve konceptet med sammenskudsgilde igen. Det fungerede perfekt det år hvor vi netop holdt festen hos Falkene og der var RIGELIGT med mad.

Kom med jeres indspark og lad os få skudt gang i planlægningen i god tid denne gang  :D

/Skurken

Ps. Hvis du ikke har nået at angive om du kan komme Lørdag d. 16/3 - så kan du ændre din stemme således:
« Senest Redigeret: Januar 02, 2013, 12:13:01 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
JULEFROKOST for SVrider.dk i løbet af vinteren
« Svar #1 Dato: November 06, 2012, 06:00:39 pm »
Som det første foreslår jeg at der bliver sat en dato så alle kan sætte x i kalenderen inden for kort tid.
Jeg har allerede sat det første x i kalenderen i Marts 2013.... Så hvis man skal have mulighed for at deltage er dette første vigtige action....måske en afstemning ville være på sin plads.

Synes at det skal holdes i jan/feb/mar....

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk i løbet af vinteren
« Svar #2 Dato: November 07, 2012, 10:03:21 am »
Som det første foreslår jeg at der bliver sat en dato så alle kan sætte x i kalenderen inden for kort tid.
Jeg har allerede sat det første x i kalenderen i Marts 2013.... Så hvis man skal have mulighed for at deltage er dette første vigtige action....måske en afstemning ville være på sin plads.

Synes at det skal holdes i jan/feb/mar....

Hilsen Per

Enig, min kalender er som regel stram som (ja her kan i så selv indsætte noget)  hehe

Hvad om første lørdag i Feb og første lørdag i Aug bliver FAST julefrokost / sommerfest for SVriders? Er det helst tåbeligt? Sammenskudsgilde hos Falkene lyder som en god ide, med mindre alle tager 1 pakke rugbrød og 1 glas sild med ;)
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk i løbet af vinteren
« Svar #3 Dato: November 07, 2012, 10:59:06 am »
Hvad om første lørdag i Feb og første lørdag i Aug bliver FAST julefrokost / sommerfest for SVriders? Er det helst tåbeligt?

Lyder som en god ide - eneste problem er at vi er afhængige af andres goodwill i forhold til stedet hvor vi holder eventet. Vi har prøvet en del efterhånden i KBH området og sågar på Fyn. Der plejer at være størst fremmøde når vi holder noget i KBH og det er samtidigt også der de fleste tovholdere kommer fra. Da vi lavede en fest på Fyn hos Exterminators MC var fremmødet af SVriders ikke overvældende.

Så det er primært derfor at datoen og location veksler lidt fra år til år.

Sammenskudsgilde hos Falkene lyder som en god ide, med mindre alle tager 1 pakke rugbrød og 1 glas sild med ;)

Vi har gjort det en gang før og koordinerede deltagere og hvad de skulle tage med i tråden. Det fungerede perfekt og der manglede intet - tvært imod.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

rikke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk i løbet af vinteren
« Svar #4 Dato: November 07, 2012, 11:27:07 am »
YESSIR!!! Skurk for filan - jeg er lige bag dig   :respekt:

Det strandede sidst fordi ingen har tid og overskud til at organisere fællesmad, pynt og oprydning, så lad os gøre det lavpraktisk.

Stemmer også for julefrokost med sammenskud (en lille tråd med koordinering af diverse flæskeretter fungerede upåklageligt sidst). Og så må vi pynte i fællesskab - medbringer gerne et par ruller julebryg-pap-bordskånere og et blåt glitter-juletræ, jeg nuppede i en bar til J-dag - så bliver det satanraseme da ikke mere festligt  :orkester:

Sidst blev vi tilbudt at leje Falknes lokaler hvilket er incl folk i baren og oprydning for 2500,- (har jeg fået oplyst af et Falkne-medlem, som vil forhøre sig om muligheden for at leje i år).
Jeg ved at prisen er lidt højere nu, men det burde ikke være uoverkommeligt når vi deles om det og der er 10-kroners bar.

Hvad med at starte en tråd med forslag til datoer og få en fornemmelse af, hvad der passer flest folk og så koordinere med mulighed for lokaler? Er der ikke én (Skurk...?  :kiss:), der ikke sidder fast i det 20. århundrede sådan rent PC-mæssigt, der vil gøre det?

Må jeg foreslå lørdag d 26. januar, eller lørdagene 2., 9., 16. eller 23.  februar?

man må smede mens jernet er stift

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk i løbet af vinteren
« Svar #5 Dato: November 07, 2012, 12:16:40 pm »
Hvad med at starte en tråd med forslag til datoer og få en fornemmelse af, hvad der passer flest folk og så koordinere med mulighed for lokaler? Er der ikke én (Skurk...?  :kiss:), der ikke sidder fast i det 20. århundrede sådan rent PC-mæssigt, der vil gøre det?

Må jeg foreslå lørdag d 26. januar, eller lørdagene 2., 9., 16. eller 23.  februar?

Jeg har tilføjet en afstemning og tilføjet et par datoer...  8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #6 Dato: November 07, 2012, 06:25:51 pm »
Jeg klarer fiskefilletterne med Hønse!  :mrgreen:

Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.


PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art??  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #7 Dato: November 07, 2012, 06:40:10 pm »
Huskeregel for SVinejulefrokost:
Nøn-nøn : anden-i-anden : anden lørdag i anden måned.
Det virker! Jeg er genial!  :mrgreen:

I Like To Move It
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #8 Dato: November 07, 2012, 06:40:22 pm »
Jeg klarer fiskefilletterne med Hønse!  :mrgreen:

Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.


PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art??  :D

Tjek! Lør d. 11 er ikke med da det er skolernes vinterferie her på Djævleøen...

God ide med Rikke ;-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #9 Dato: November 07, 2012, 06:49:49 pm »
Ik den 2. eller 9. Februar - der er jeg på skiferie og det er Gregers desuden oss... :club:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

rikke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #10 Dato: November 09, 2012, 05:35:00 pm »
Jeg klarer fiskefilletterne med Hønse!  :mrgreen:

Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.


PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art??  :D


Dumme Niller.
Selvom det ikke er voksenmobning, når det passer, er jeg alligevel såret. Næste gang du får en blodstyrtning eller noget erklærer jeg mig midlertidigt inhabil
man må smede mens jernet er stift

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #11 Dato: November 11, 2012, 10:25:01 pm »
Jeg klarer fiskefilletterne med Hønse!  :mrgreen:

Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.


PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art??  :D

Dumme Niller.
Selvom det ikke er voksenmobning, når det passer, er jeg alligevel såret. Næste gang du får en blodstyrtning eller noget erklærer jeg mig midlertidigt inhabil
Blodstyrtning ? Er det ikke bare menstruation ? Det tror jeg ikke Niller kan få :) Men er godt nok ikke helt sikker
« Senest Redigeret: November 11, 2012, 10:35:47 pm af Jannik »
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #12 Dato: November 12, 2012, 08:09:51 pm »
Jeg klarer fiskefilletterne med Hønse!  :mrgreen:

Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.


PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art??  :D

Dumme Niller.
Selvom det ikke er voksenmobning, når det passer, er jeg alligevel såret. Næste gang du får en blodstyrtning eller noget erklærer jeg mig midlertidigt inhabil
Blodstyrtning ? Er det ikke bare menstruation ? Det tror jeg ikke Niller kan få :) Men er godt nok ikke helt sikker

Selvfølgelig kan Niller da det. Ligesåvel som han kan være langhåret blondine på racerbanen.
Den ene østrogene lidelse følger den anden.........

 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #13 Dato: November 13, 2012, 04:12:44 pm »
Det lugter lidt af d. 2/2 - vi skal have nogle flere til at stemme!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: JULEFROKOST for SVrider.dk - STEM på en dato!
« Svar #14 Dato: November 13, 2012, 07:35:14 pm »
Annn-i-Annn - det er næsten for oplagt.

Meeeeen: 9.marts betyder jo at vi kan lave årets første fællestur, hvis Falkne har vandslange til saltrandene bagefter  :shock:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3