Forfatter Emne: Nyt ungt kød :|  (Læst 5921 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pyromatic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 63
    • Min Lymfekræft Blog
Nyt ungt kød :|
« Dato: Juli 24, 2008, 09:01:54 am »
Hello Folkens :)

Jeg er en ung frisk fyr, som blev lokket herind af en rar fyr fra motorcykel galleri. Han skrev at jeg sikkert kunne finde en bedre SV for mine penge ved at kigge herinde.
Og efter at have læst på forumet siden igen, så virker jo faktisk temmelig fornuftige, så det bliver vidst til et længere besøg, så tænkte jeg nok hellere måtte oprette mig :)


Well.

Mit navn Michael Madsen, jeg er 19 år, jeg har kørt mc siden sidste år. Har haft en GSX400F ( som just lige er blevet solgt).
Jeg har været så heldig og er kommet til penge, og skal derfor nu opgradere til en større mc, og drømmen har længe været en Sv650/1000.

Jeg bor i Billund, og køre meget i billund/vejle området. Så vi ses vel på vejene :)

Jeg er forresten tidligere lymfekræft patient ( sidste år :/), hvis du kender nogen som skal samme tur igennem, eller måske selv skulle være så uheldig. Så har jeg skrevet en blog over min "tur", hvor du kan følge min gang fra starten hvor jeg bliver erklæret syg, til jeg 9 måneders tid senere bliver erklæret rask :) (www.michaelkmadsen.dk)

Vi ses derude :)

// Michael

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2008, 09:13:30 am »
Åhr pis. Den overskrift så ellers så lovende ud lige indtil jeg så navnet på forfatteren  :brok:

Nå så pyt da: Vær velkommen
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

LB

  • Gæst
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #2 Dato: Juli 24, 2008, 09:13:38 am »
Hej Michael.

Velkommen til - og godt at du er kommet vel "ud på den anden side"... Herinde skal du nok komme til at trives, her ingen spørgsmål for uintelligente til at stille :D og du får helt sikkert også et svar...

Lise

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #3 Dato: Juli 24, 2008, 09:19:02 am »
Hov - så er det sgu da dig der har smidt mig en PB på galleriet jeg har glemt at svare på.   :innocent:

Velkommen til - her skal du nok finde svar.  :thumbsup:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #4 Dato: Juli 24, 2008, 09:20:36 am »
Velkommen til.. og fedt at du er kommet over din sygdom...


Tænkte på med hensyn til større motorcykel, så ligger du vel stadig i gruppen til at den skal være neddroslet... eller husker jeg forkert..????? Men begge kværne er super fede.. Jeg har selv haft en SV1000S som jeg var rigtig glad for... Kørte også lidt race på den.. Har nu en SV650N som jeg er mindst ligeså glad for... Har vænnet mig til at jeg ikke har de samme heste og at jeg skal skifte gear noget mere.. Men damn den er fed i N model.. Man sidder mere op på en N model og det giver altså noget bedre udsyn.. man skal ikke knække så meget med nakken for at se fremad...  :D og så er en N model super sjov i sving... Men kan anbefale begge dele... Det er 2 vidt forskellige siddestillinger... og er nok mest til N ( troede ALDRIG jeg skulle skrive/indrømme dette )  endnu engang velkommen til SVrider.. vil du ikke fortryde...  :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #5 Dato: Juli 24, 2008, 09:24:10 am »
Velkommen til !

Spørg endelig løs, inden du kaster dig ud i indkøbet af et SVin  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #6 Dato: Juli 24, 2008, 09:54:59 am »
Velkommen til, - godt at høre du vandt over sygdommen.  :thumbsup:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #7 Dato: Juli 24, 2008, 12:42:28 pm »
Velkommen  :wink:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #8 Dato: Juli 24, 2008, 12:56:06 pm »
Velkommen til.

Jeg har selv haft min SV1000S siden slutningen af 2006 og har været enormt glad for den. Jeg har kørt lidt over 40.000km på 2 år og det tror jeg ikke jeg havde haft gjort hvis ikke det var en kanon cykel :) Jeg kom fra en 600ccm 4 cyl. og man bliver hurtigt afhænging af trækket på SV'en ;)

Jeg prøver godt nok at sælge min nu, men det er bestemt ikke fordi jeg ikke vil anbefale en, er bare blevet klar til at prøve noget andet :)
SV1000S K6 - blå.

Dakota

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #9 Dato: Juli 24, 2008, 12:59:28 pm »
Velkommen til! Hvis du har kig på en SV1000S, så kast lige et blik på den jeg har til salg:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10095.0 (lidt reklame bliver man nødt til at lave  :wink:)

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #10 Dato: Juli 24, 2008, 07:09:27 pm »
Velkommen til, - godt at høre du vandt over sygdommen.  :thumbsup:


x2 til danmarks hyggeligste mc forum
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #11 Dato: Juli 24, 2008, 08:04:45 pm »
Den overskrift ser ellers lovende ud  :kiss: :kiss:


X2... Velkommen. Husk at vise os dine patter!! Det er et krav til alle de nyankomne fyre under 25 år  :mrgreen: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #12 Dato: Juli 24, 2008, 09:52:55 pm »
Åhr pis. Den overskrift så ellers så lovende ud lige indtil jeg så navnet på forfatteren  :brok:
Samme her  :brok:
He-he, velkommen til alligevel  :D :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #13 Dato: Juli 25, 2008, 12:52:25 am »
velkommen til, blev også "snydt" af overskriften  :lol:

min bike ryger til salg her i slut august hvis det har interesse

Pyromatic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 63
    • Min Lymfekræft Blog
Re: Nyt ungt kød :|
« Svar #14 Dato: Juli 25, 2008, 10:43:09 am »
Hehe.. Tak for den afsindig flotte velkomst! Må godt nok sige jeg tager hatten af for de mange folk som siger hej!

Og ja sajmon - det var skam mig der har skrevet ;)

Nå =) - Jeg må hellere lige få fundet nogle tråde og skrive noget fornuftigt i, så jeg kan få oprettet min købs annonce :)!

MvH
 MIchael