Forfatter Emne: Ingen ture i Jylland?  (Læst 9986 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

CarstenM

  • Gæst
Sv: Ingen ture i Jylland?
« Svar #15 Dato: April 02, 2012, 09:59:29 pm »
Plejer at køre en rigtig fin rute fra Haderslev til Middelfart til Karolines, gennem Kolding. Det passer jo super, vi kan lige snakkes ved når vejret bliver bedre og varmen vender tilbage! :)

God plan.
Vi er da med på at mødes i Kolding og så følges derover til en is og noget spark'o'dæk.

Hr Kjaer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
    • Grislingen
Sv: Ingen ture i Jylland?
« Svar #16 Dato: April 02, 2012, 10:00:26 pm »
jeg kører normalt ud fra Kolding, men er helt klar på nogle ture med andre SVin. Sig endeligt til. Mine række-4 venner tuder sådan over at de kun kan høre min fede V2 lyd når vi kører sammen, så de skal da næsten ha lidt fred fra mig  :loser:
Fedt fedt fedt!
Plejer at køre en rigtig fin rute fra Haderslev til Middelfart til Karolines, gennem Kolding. Det passer jo super, vi kan lige snakkes ved når vejret bliver bedre og varmen vender tilbage! :)

ja lad os endeligt det. Vi må lige holde liv i tråden. Alle andre skal endeligt bare holde sig til. Kan se at vi da er nogle stykker fra området (haderslev, vojens, vejen, kolding, vejle, fredericia). Og selvfølgeligt længere væk hvis man har lyst  :D
Suzuki SV 650 S  · 2007 · Mivv Titanium · Hyperpro  Bagdæmper · Rizoma:
http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=42542

Rosiak

  • Gæst
Sv: Ingen ture i Jylland?
« Svar #17 Dato: April 04, 2012, 09:30:22 am »
Heysa.
Jeg prøver at få stablet en lille tur på benene imorgen mod Middelfart fra Haderslev, med nogle kammerater.
Hvis der er nogle der er friske så smid lige en post her, så skal jeg nok lige give besked senere hvad status er mm.

Hr Kjaer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
    • Grislingen
Sv: Ingen ture i Jylland?
« Svar #18 Dato: April 04, 2012, 10:02:40 am »
Heysa.
Jeg prøver at få stablet en lille tur på benene imorgen mod Middelfart fra Haderslev, med nogle kammerater.
Hvis der er nogle der er friske så smid lige en post her, så skal jeg nok lige give besked senere hvad status er mm.

Jeg vil gerne hængte mig på hvis det er ok. Jeg kan hele dagen  :mrgreen:
Suzuki SV 650 S  · 2007 · Mivv Titanium · Hyperpro  Bagdæmper · Rizoma:
http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=42542

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Rosiak

  • Gæst
Sv: Ingen ture i Jylland?
« Svar #20 Dato: April 04, 2012, 07:35:21 pm »
Heysa.
Jeg prøver at få stablet en lille tur på benene imorgen mod Middelfart fra Haderslev, med nogle kammerater.
Hvis der er nogle der er friske så smid lige en post her, så skal jeg nok lige give besked senere hvad status er mm.

Jeg vil gerne hængte mig på hvis det er ok. Jeg kan hele dagen  :mrgreen:

Folk er desværre faldet fra iløbet af idag  :(
Så er i tvivl om det bliver til noget for mit vedkommende.