Forfatter Emne: top kundeservice  (Læst 6160 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
top kundeservice
« Dato: Oktober 23, 2006, 09:46:11 pm »
mener det må være her min gode oplevelse skal smides ind :D
har her op til vinter (som så mange andre sikkert) bestilt lidt forskelligt til cyklen, som jo alligevel bare skal nusses om :D :D
jeg har bla bestil at nyt double boble visir, som jeg fandt hos http://www.bikersneed.se/
jeg fik ikke bestilt det korrekt, og dagen efter fik jeg en fin mail om hvad jeg manglede at skrive ( 1ste positive indtryk). det mailede jeg så selvfølgelig tilbage til roger som han hedder. dagen efter fik jeg en bekræftelse på at hen havde modtaget min mail og han ville sende en ordrebekræftelse og betalingsmuliheder når det hele var på plads (2nd posive indtryk) et par dage efter fik jeg ordrebekræftelsen, og betalte den.
da han kunne se pengene sendte han mig ca leverings tiden på visiret (3ie positive indtryk)
efter små 14 dage fik jeg så en mailhvor der stod at det var gået i restordre, så der ville gå yderligere 1 mdr før jeg kunne have det (god opfølgelse synes jeg) så i stedet tilbød han at han kunne sende mig et andet visir som han kunne have hjemme på at par dage. det er af bedre kvalitet og koster små 400 kr ekstra. fik selvfølgelig mærke og navn på det nye visir så jeg kunne se hvordan det så ud (4de positive indtryk). det mailede jeg tilbage på med et pænt ja tak :D :D
så nu er mit nye visir på vej hjem.
synes bare lige jeg ville dele denne positive oplevelse med jer og sige at jeg godt tør anbefale ham at handle med :thumbsup:
nu med gixxer 1000k8:o)

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: top kundeservice
« Svar #1 Dato: Oktober 24, 2006, 01:27:24 pm »
Det er fantastisk at denne butik kan have så lang leverings og ekspeditionstid for til slut at sende varen i restordre og derefter sælge kunden et dyrere produkt og samtidig få en positiv anmeldelse ud af det. Lækkert at det har været en positiv oplevelse

Der er mange andre forhandlere der laver færre fejl og alligevel får sure kunder, de kunne da lære af dette...
YAMAHA FZS 600 Fazer

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: top kundeservice
« Svar #2 Dato: Oktober 24, 2006, 06:02:15 pm »
Det er fantastisk at denne butik kan have så lang leverings og ekspeditionstid for til slut at sende varen i restordre og derefter sælge kunden et dyrere produkt og samtidig få en positiv anmeldelse ud af det. Lækkert at det har været en positiv oplevelse
Så vidt jeg læser det (mellem linierne) så har Scar fået det dyrere glas til samme pris som det, der var i restordre. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: top kundeservice
« Svar #3 Dato: Oktober 24, 2006, 09:46:59 pm »
Det er fantastisk at denne butik kan have så lang leverings og ekspeditionstid for til slut at sende varen i restordre og derefter sælge kunden et dyrere produkt og samtidig få en positiv anmeldelse ud af det. Lækkert at det har været en positiv oplevelse
Så vidt jeg læser det (mellem linierne) så har Scar fået det dyrere glas til samme pris som det, der var i restordre. :wink:
lige præsis, skal ikke betale en krone ekstra. det positive ligger i at jeg ikke bare er blevet smidt hen i en bunke og bare må vente til det engang dukker op.
nu med gixxer 1000k8:o)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: top kundeservice
« Svar #4 Dato: Oktober 25, 2006, 11:16:42 pm »
Det er fantastisk at denne butik kan have så lang leverings og ekspeditionstid for til slut at sende varen i restordre og derefter sælge kunden et dyrere produkt og samtidig få en positiv anmeldelse ud af det. Lækkert at det har været en positiv oplevelse
Så vidt jeg læser det (mellem linierne) så har Scar fået det dyrere glas til samme pris som det, der var i restordre. :wink:
lige præsis, skal ikke betale en krone ekstra. det positive ligger i at jeg ikke bare er blevet smidt hen i en bunke og bare må vente til det engang dukker op.

hvad mærke blev det så til ???

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: top kundeservice
« Svar #5 Dato: Oktober 27, 2006, 12:51:05 pm »
lige præsis, skal ikke betale en krone ekstra. det positive ligger i at jeg ikke bare er blevet smidt hen i en bunke og bare må vente til det engang dukker op.
Det er cool nok - min indledende kommentar gik egentlig også bare på at han havde håndteret reklamationen godt og det burde være til efterfølgelse for andre...
YAMAHA FZS 600 Fazer

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: top kundeservice
« Svar #6 Dato: Oktober 30, 2006, 09:50:28 pm »
Det er fantastisk at denne butik kan have så lang leverings og ekspeditionstid for til slut at sende varen i restordre og derefter sælge kunden et dyrere produkt og samtidig få en positiv anmeldelse ud af det. Lækkert at det har været en positiv oplevelse
Så vidt jeg læser det (mellem linierne) så har Scar fået det dyrere glas til samme pris som det, der var i restordre. :wink:
lige præsis, skal ikke betale en krone ekstra. det positive ligger i at jeg ikke bare er blevet smidt hen i en bunke og bare må vente til det engang dukker op.

det blev til et ermax

lige præsis, skal ikke betale en krone ekstra. det positive ligger i at jeg ikke bare er blevet smidt hen i en bunke og bare må vente til det engang dukker op.
Det er cool nok - min indledende kommentar gik egentlig også bare på at han havde håndteret reklamationen godt og det burde være til efterfølgelse for andre...

det var også pointen i historien. synes det er for sjældet med god service over nettet
hvad mærke blev det så til ???
nu med gixxer 1000k8:o)