Forfatter Emne: Baghjulsløfter  (Læst 3566 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Baghjulsløfter
« Dato: Oktober 08, 2010, 09:00:40 pm »
Jeg har købt for+baghjulsløfter hos thansen som i øvrigt er på tilbud så man får begge for 398,- hvor en normalt koster 299, jeg købte også bobbins der men de havde ikke de 8 mm bolte man skal bruge til at sætte dem fast med. Jeg formoder jeg kan finde noget hos silvan men hvor lange skal de ca. være? Jeg kan ikke lige huske om gevindet går hele vejen igennem på SVen så man også skal smide en møtrik bagpå eller er det ligemeget?
GSX-R 600 K7

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #1 Dato: Oktober 08, 2010, 11:50:21 pm »
De skal bare stikke 10-12mm ud på bagsiden af dine bobbins, så du skruer 10-12mm ind i svingeren.

Så er den fjong - og der er ikke behov for en møtter på bagsiden.  :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #2 Dato: Oktober 09, 2010, 11:31:40 pm »
Tak, det lykkedes mig at finde nogen 30 mm lange unbraco bolte hos thansen alligevel, ekspedienten mente bare ikke de havde nogen men det havde de så alligevel dagen efter.
GSX-R 600 K7

Kennemand

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #3 Dato: November 09, 2010, 11:18:57 pm »
Jeg kan skaffe bolte til jer billigt. hvis i selv gider komme til aalborg og hente dem.  :wink:
KBP- FULD GAS!

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #4 Dato: November 11, 2010, 12:19:03 am »
De der bag og forhjulsløftere fra Thansen, er de gode nok? Jeg står og skulle egentligt bruge et sæt til på lørdag, men hvis de er så billigere, kunne man jo godt fristes til at købe der :)

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #5 Dato: November 11, 2010, 01:18:13 am »
De der bag og forhjulsløftere fra Thansen, er de gode nok? Jeg står og skulle egentligt bruge et sæt til på lørdag, men hvis de er så billigere, kunne man jo godt fristes til at købe der :)
Jeg bruger mit sæt flittigt. Kan ikke klage.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #6 Dato: November 11, 2010, 07:48:52 am »
Jeg leverede min retur - synes ikke at den var stabil nok til at jeg ville have for +100K stående på den :)

Jeg købte istedet nogle fra bikelift.com - forhandles bla. hos KJ MC og koster et par hundrede mere end de andre.
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #7 Dato: November 11, 2010, 08:13:28 am »
Jeg bruger min baghjulsløfter flittigt og kan ikke klage.. men hvis det var idag ville jeg nok ha købt et Abba stand....
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #8 Dato: November 11, 2010, 02:53:24 pm »
Baghjulsløfteren virker god og stabil men forhjulsløfteren er jeg ikke så begejstret for.
GSX-R 600 K7

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Baghjulsløfter
« Svar #9 Dato: November 11, 2010, 04:11:33 pm »
Baghjulsløfteren virker god og stabil men forhjulsløfteren er jeg ikke så begejstret for.
Jeg havde mit SVin "hængende" på deres for- og baghjulsløftere sidste vinter - og det kommer den også til denne vinter.
Der er med garanti bedre og dyrere mærker/produkter, men jeg mener det er ganske god kvalitet til prisen.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S