Forfatter Emne: Hvor er det dog sur mås  (Læst 1175 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Hvor er det dog sur mås
« Dato: September 30, 2011, 08:26:13 pm »
At vejret er så skide lækkert og man ikke kan køre på sin gule grisling fordi man har fucket sin ryg op.  :rant:
Og så at se manden nyde den i stedet for. Hrmf.
Og der er lukket for vandet ved garageanlægget fordi der har været brand (og mc'en er derfor fuldkommen sodet til, ærgeligt den brand var der lige den dag jeg ikke havde smidt dækken over dyret), så jeg kan heller ikke tøffe ned og vaske den. Kan ikke engang slæbe på en spand vand.

Aner man en som har bare en *lille* smule ondt af sig selv?

Iøvrigt, når I har Jeres dyr stående vinteren over, starter I den så op en gang imellem eller er det bedst bare at vente til foråret er her og man kan køre første tur?

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Hvor er det dog sur mås
« Svar #1 Dato: September 30, 2011, 09:40:37 pm »
vent med at start den til foråret. Den har ikke godt af for mange koldstarter i længden  :hand:
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Hvor er det dog sur mås
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2011, 07:43:47 am »
Hej Cobra trist trist... Arepa er eksperter i renovering efter brand og sodskader... Hvis du har brug for hjælp til rensningen af mc'en kan du blot kontakte mig på 51313622 så finder vi ud af noget. Hilsen Per ... Jo hurigere man laver en indsats jo bedre...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Hvor er det dog sur mås
« Svar #3 Dato: Oktober 01, 2011, 08:43:09 am »
Okay, jeg overdrev nok lidt. Så sodet er den heller ikke, men man kan da ikke sætte sig på den uden at blive sort i måsen og alle andre kropsdele der måtte berøre dyret.
Der er ved siden af mc garagen en vaskeplads under halvtag og der har nogle idioter placeret en bil og sat ild til den. Der er ikke sket noget med mc garagen udover at noget af taget i modsatte side af hvor min mc står er smeltet. Og brandvæsenet har selvfølgelig brækket porten op.

Men pyt med alt det, det er fandeme surt ikke at kunne køre i det fabeltagtige vejr!

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Hvor er det dog sur mås
« Svar #4 Dato: Oktober 01, 2011, 09:52:09 am »
Okay, jeg overdrev nok lidt. Så sodet er den heller ikke, men man kan da ikke sætte sig på den uden at blive sort i måsen og alle andre kropsdele der måtte berøre dyret.

Du skal være opmærksom på følgende - selvom det er en mindre sod skade....hvis der har været ild i plastic og der har været slukningsvand sker det ofte at der dannes klorider. Såfremt koncentrationen af klorider er høj vil det angribe de overflader som soden har lagt sig på.... ved fugt ... kører denne proces hurtigere.... så jeg vil anbefale ikke at vente med at rense den....medmindre den tager sig bedre ud med irringer m.m   :blink:

God weekend ...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Hvor er det dog sur mås
« Svar #5 Dato: Oktober 01, 2011, 10:28:24 am »
Tak for rådet.  :thumbsup: