Forfatter Emne: SVinet døde..  (Læst 3205 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wings

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
SVinet døde..
« Dato: September 03, 2008, 02:50:36 pm »
Hej

I fredags rendte en hund lige ud foran mig der kom kører på SVinet ad motorvejen. Og heldigvis ikke med mere end 120 km/t. Resultatet blev at jeg styrtede og kurede/tumlede et stykke hen af motorvejen og SVinet også tumlede noget rundt. Til alt held så nåede den lastbil jeg netop havde passeret at bremse og køre på tværs af sporene og lukke af for trafikken.

Efter en tur på sygehuset blev jeg udskrevet med kun nogle hudafskrabninger, forstuvede hænder og arme samt tryggede ribben i højere side af brystkassen.

Det var sku en skræmmende oplevelse og hunden blev delt i 2. Desværre var den ikke mærket så man ikke kunde finde frem til den retmæssige ejer. Hvilket også betyder det er min forsikring der skal tage skraldet. Men det er vel også en lille pris at betale.

Jeg kan sige at jeg aldrig nogensinde igen tager en tur i cowboybukser, T-shirt da der ikke er nogen tvivl om hvad dragt og hjelm gjorde i den situation.

SVínet blev totalskadet og det er jeg sku lidt træt af da jeg kun havde haft den i 3 måneder og nu skal til at skændes med forsikringen om hvad den er værd ift. udstyr med videre.

Wings 

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: SVinet døde..
« Svar #1 Dato: September 03, 2008, 02:55:47 pm »
Surt show....dog rart at høre at beskyttelse virker(at du er ok). Held og lykke i "slagsmålet" med forsikringen.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: SVinet døde..
« Svar #2 Dato: September 03, 2008, 02:57:17 pm »
Det lyder sgu som en af de grimmere oplevelser  :shock:
Godt du "kun" fik de relativt få skrammer !

Held og lykke med forsikringen  :thumbsup:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: SVinet døde..
« Svar #3 Dato: September 03, 2008, 03:30:17 pm »
ærgeligt at du ikke havde mere kluns på, men dit forsikringsselskab skal du da ikke slås med, der kan læses mere her :
http://www.familieadvokaten.dk/Breve-900/b900-729.h

http://www.sikkerportal.dk/dsr/upload/3/0/96/trafikforsikring.pdf se side 5
   

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: SVinet døde..
« Svar #4 Dato: September 03, 2008, 03:41:08 pm »
Ej FØJ da..... sku ikke lige der man forventer at møde hunde eller andre større dyr  :shock:.... godt der ikke skete dig mere, og ja der er vel heller ingen tvivl om at udstyret virkede...

god bedring
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: SVinet døde..
« Svar #5 Dato: September 03, 2008, 03:44:01 pm »
ærgeligt at du ikke havde mere kluns på, men dit forsikringsselskab skal du da ikke slås med, der kan læses mere her :
http://www.familieadvokaten.dk/Breve-900/b900-729.h

http://www.sikkerportal.dk/dsr/upload/3/0/96/trafikforsikring.pdf se side 5
@Wings: Trist at høre, men fint at du er sluppet relativt heldigt fra det!

@ Moolex/gud: linkmaster indeed...! ;-)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: SVinet døde..
« Svar #6 Dato: September 03, 2008, 04:03:50 pm »
grim oplevelse.... -men godt der ikke skete mere! Hmmmm..... kæresten bliver også ved med at sige at jeg skal tage hele udstyret samt skjoldet på, men jeg er desværre ikke så god til at huske det når hun ikke er i nærheden.... Måske jeg skulle høre lidt bedre efter :innocent:
kilosvin med div udstyr...

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: SVinet døde..
« Svar #7 Dato: September 03, 2008, 04:44:00 pm »
Øv bøv, har en kammerat der baskede et dådyr med 180 på en landevej, en aften for nogle år siden. Den delte sig ikke i to men den skød tilgengæld maven ud af røven, er du gal hvor den stank :? :D

.... men han havde også sit gear på og kurrede heldigvis lige ud af vejen, undgik grøft og div. træ'er. Han var jævnt øm og rigtig rigtig glad for hans forholdsvis smadrede dragt bagefter :idea: 8)

God bedring.....  :wink:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: SVinet døde..
« Svar #8 Dato: September 04, 2008, 06:59:47 am »
Læs hvad Wings skriver - han er glad for at han havde sit kluns på da han kørte galt :)

Jeg kan sige at jeg aldrig nogensinde igen tager en tur i cowboybukser, T-shirt da der ikke er nogen tvivl om hvad dragt og hjelm gjorde i den situation.

ærgeligt at du ikke havde mere kluns på,
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: SVinet døde..
« Svar #9 Dato: September 04, 2008, 09:02:04 am »
Urk!
Men heldig var du vist alligevel!
God bedring!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: SVinet døde..
« Svar #10 Dato: September 04, 2008, 10:02:42 am »
Læs hvad Wings skriver - han er glad for at han havde sit kluns på da han kørte galt :)

Jeg kan sige at jeg aldrig nogensinde igen tager en tur i cowboybukser, T-shirt da der ikke er nogen tvivl om hvad dragt og hjelm gjorde i den situation.

ærgeligt at du ikke havde mere kluns på,

My bad  :kiss:
   

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: SVinet døde..
« Svar #11 Dato: September 04, 2008, 10:18:07 am »
God bedring... Ærgeligt med SVinet med godt at du ikke kom mere til!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: SVinet døde..
« Svar #12 Dato: September 04, 2008, 10:46:28 am »
Puha - god bedring :wink:

Og rigtig flot reageret af lastbilens fører - stands ulykken :respekt:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.