Forfatter Emne: Anmeldelse DOT Høreværn  (Læst 6078 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

BrianOlsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Anmeldelse DOT Høreværn
« Dato: Maj 19, 2008, 09:58:23 pm »
Jeg så lige tråden om nogle andre høreværn og tænkte at jeg ville sprede det gode ord om DOT høreværn.

De er møg dyre, men de er sku pengene værd. Jeg har ikke prisen, men de er formstøbte efter ens eget øre, og tager høje lyde og lader lyde som alm tale igennem.

Jeg har haft mine i lidt over et år nu og de har stadig samme dæmpningseffekt som da jeg fik dem. Så det lader til at man kan købe sådan et sæt og så skal man sldrig tænke på det mere.

Formene får man med, så hvis man mister sine høreværn skal man ikke betale for at få lavet en ny. Man betaler så kun for selve høreværnet.

Priser for sådan et sæt + formene skulle efter sigende være små 2000.  :innocent:

Link:http://www.phonak.dk/ccdk/consumer/products_dk/professionals_hearing_protection_dk/professionals_hearing_protection_overview_dk.htm?activetab=40013
« Senest Redigeret: Maj 19, 2008, 10:00:53 pm af BrianOlsen »

lavi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 63
  • SV1000N K7
Re: Anmeldelse DOT Høreværn
« Svar #1 Dato: Maj 20, 2008, 02:16:21 pm »
Så meget koster de da ikke, jeg gav 'kun' omkring 1100,- sidste år  :whatever:

BrianOlsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: Anmeldelse DOT Høreværn
« Svar #2 Dato: Maj 20, 2008, 09:15:32 pm »
Ok, jeg ved det ikke... Jeg fik mine kastet i nakken   :innocent:

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Anmeldelse DOT Høreværn
« Svar #3 Dato: Maj 20, 2008, 09:33:01 pm »
Gad vide om jeg også kan få sådan nogle kastet i nakken i søværnet eller om det kun er hæren der kan det (som jeg tror det er i dette tilfælde :respekt: ).. Må bilde dem et eller andet ind med motorrum og elektronik støj  :angel: :innocent:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Anmeldelse DOT Høreværn
« Svar #4 Dato: Maj 21, 2008, 10:08:32 am »
VI får dem alle i HRN (har tre par nu).
Jeg synes de virker fint, men ville aldrig betale den sum for det selv. Så gode er de sgu heller ikke. Jeg kan godt se hvorfor man bruger dem i støjende miljøer, men er ikke imponeret. Og kan slet ikke se hvorfor man skulle bruge dem på mc. For hvem pokker skal man tale med,under hjelm og mens man kører!
Desuden er de træls at bruge når man er et sted hvor der impulsstøj. Eks man står og fører en samtale og så er der en der hamrer et sted, så lukker de af, og samtalen bliver svær at høre.
Men jeg er glad for dem når jeg er på job! OG jeg kan se på dit billede Brian at du også har brugt dem hvor det støver. Hvorhenne??? Irak eller Helman?
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

BrianOlsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: Anmeldelse DOT Høreværn
« Svar #5 Dato: Maj 21, 2008, 10:52:13 pm »
LSJ: JEg brugte dem i Helman... Men jeg har været begge steder  :D

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Anmeldelse DOT Høreværn
« Svar #6 Dato: Maj 22, 2008, 12:18:14 am »
OK PM'er dig lige
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn