Forfatter Emne: Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,  (Læst 4939 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Dato: Marts 10, 2014, 03:52:52 pm »
Ja som overskriften siger så modtog jeg i dag min el glow speedoplade hjem fra usa til den billige pris af små 150kr.

Tænker nu om nogle herinde fra har en magen til monteret? :)

Mvh
Peter
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Svar #1 Dato: Marts 10, 2014, 05:39:37 pm »
Ser sq da godt ud, og prisen er da også fin. Billeder når det er monteret :-)  jeg prøver ikke at køre når det er mørkt syntes lyset er max sløjt når man har kørt bil hele vinteren

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Svar #2 Dato: Marts 10, 2014, 08:57:26 pm »
Ja jeg har. Fik dog min fra England eller Tyskland.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Svar #3 Dato: Marts 10, 2014, 09:22:38 pm »
Ja jeg har. Fik dog min fra England eller Tyskland.

Fedt...  Præsis sådan der jeg også ville gøre med blåt lys i display..  Ser godt ud.. ;)

hvordan har du gjort med dioderne ved selve speedopladen, er de pillet fra og så en rød under nålen eller hvordan? :)

Mvh
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Svar #4 Dato: Marts 11, 2014, 10:03:27 pm »
De originale dioder blev lodet af og en rød under nålen og blå i siden af displayet blev lodet på. Alle smd.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Svar #5 Dato: Marts 11, 2014, 10:53:58 pm »
De originale dioder blev lodet af og en rød under nålen og blå i siden af displayet blev lodet på. Alle smd.

Var det jeg tænkte..  Mange tak for input. så det bare at få bestilt de dioder jo.. ;)

Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Svar #6 Dato: Marts 12, 2014, 04:41:00 pm »
De originale dioder blev lodet af og en rød under nålen og blå i siden af displayet blev lodet på. Alle smd.

Var det jeg tænkte..  Mange tak for input. så det bare at få bestilt de dioder jo.. ;)
Jeg købte det som et Kit med alle dioder, kan dog ikke huske hvorfra?
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Så fik jeg el glow speedoplade med 3m klister,
« Svar #7 Dato: Marts 12, 2014, 08:41:51 pm »
De originale dioder blev lodet af og en rød under nålen og blå i siden af displayet blev lodet på. Alle smd.

Var det jeg tænkte..  Mange tak for input. så det bare at få bestilt de dioder jo.. ;)
Jeg købte det som et Kit med alle dioder, kan dog ikke huske hvorfra?

Ja oki, vil jeg også prøve at finde så.. tak for info.. ;)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.