Forfatter Emne: UDSTØDNING SV1000N  (Læst 8404 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

KBO

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 20
Re: UDSTØDNING SV1000N
« Svar #15 Dato: Februar 28, 2007, 03:22:37 pm »
2-1 er et fuldt system si'r du...  Det forklarer måske hvorfor det så er så signifikant dyrere end andre mærker eller hva'?

Men jeg kan vist se på det hele, at jeg vist skal sætte mig noget mere end i tingene, inden jeg kan påregne selv at bestille og montere

palle SV1000N K6

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Re: UDSTØDNING SV1000N
« Svar #16 Dato: Februar 28, 2007, 03:51:48 pm »
Bolt-on tager ikke lang tid - det tog mig ca. 10 min. pr. side. Du monterer potten med pakning på flangen, der sidder på originalrøreret. Der er 4 bolte samt en stålrem med gummipakning, der monteres som udstødningholder på fodhvilerbeslaget.

Et fuldt system giver nok mere effekt, men kræver mere montagearbejde og sikkert også en tur på justerbænken.

Jeg går ikke så meget efter effekt da min 1000´er har rigeligt, mere efter lyd og udseende og der synes jeg Leo Vince bolt-on er OK og meget nem at montere.


GSX1400, K7

palle SV1000N K6

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Re: UDSTØDNING SV1000N
« Svar #17 Dato: Marts 07, 2007, 09:12:27 am »
Jeg blev lidt bleg da jeg læste at man skal passe på at den ikke står for magert. Fa-Motor har oplyst at hvis man sætter bolt-on på og der er DB-killer isat, vil de opføre sig som de originale, dermed stort set uden problemer.
Hvis de begynder at "knalde" meget, kan man overveje en justering af blandingen op til +10%, dog i grove trin.
GSX1400, K7

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: UDSTØDNING SV1000N
« Svar #18 Dato: Marts 23, 2007, 11:04:14 pm »
Nu har jeg købt et par Leo Vince EVO11 oval carbon bolt-on, hos MO bikeparts i Tyskland. Jeg fandt forhandleren på det tyske SV forum, hvor han skulle være "der Leo König". Prisen er EUR550,00 inkl. forsendelse. Priserne er steget en lille smule pga. generelle materiale prisstigninger.

Jeg afventer nu at modtage pakken fra Tyskland.


Så sidder man og søger lidt på nettet efter denne tysker der måske kunne give en pris på en udstødning og finder denne side:
http://www.leokoenig.de/

Nok ikke lige ham man skal have fat i  :shock:

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Re: UDSTØDNING SV1000N
« Svar #19 Dato: Marts 24, 2007, 09:08:41 am »
Har osse Leo Vince bolton på til 3600kr . men satte pipercross filter på samtidig så den skulle justeres da den stod for magert.

palle SV1000N K6

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Re: UDSTØDNING SV1000N
« Svar #20 Dato: Marts 27, 2007, 08:21:29 am »
Jeg har fået et par henvendelser fra jer, derfor følgende:

Her er kontaktinformationen til den Tyske forhandler hvor jeg købte mine Leo carbon potter. Forløbet var følgende.
Send en email til Mathias Oppermann. Han bekræfter levering. Overfør penge til hans bank. Han sender potterne når pengene er gået ind. Forløb ca. 1+ uge inkl. forsendelse, hvis det er lagervare.
Det er selvfølgelig mere sikkert med VISA/Mastercard, men det er en autoriseret forhandler med butik nær Hannover, så jeg synes ikke risikoen ved at overføre pengene var stor.

Potterne lyder rigtig godt - dyb bulder, og ser godt ud på min sorte 1000N. Jeg kan ikke mærke nogen forskel på originalpotterne og de nye Leo potter (performancemæssigt), kun lyden er så meget bedre - mums.

www.atemo-bikeparts.de

Email: matthiasOppermann@gmx.de

GSX1400, K7