Forfatter Emne: Enghave MC  (Læst 19910 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Enghave MC
« Svar #15 Dato: November 12, 2007, 09:02:26 pm »
Jeg har også blandede erfaringer med Enghave. Havde min gamle GS'er til service hos dem to gange. Den ene gang havde de gjort et eller andet ved karburatoren motorgangen var elendig da jeg hentede maskinen. De sagde et eller andet fis med at den bare skulle have karburatorsprit (det var koldt). Det endte dog med at jeg måtte bede dem om at synkronisere karburatorene hvilket de gjorde imens jeg ventede. De opdagede da at den var helt gal.

Den anden gang havde de glemt at spænde mine tændrør efter at de havde skiftet dem. Jeg kunne dreje det ene ud med mine fingre og det andet havde smadret gevindet i topstykket. De var derfor nødt til at dreje nyt gevind i topstykket - hvilket de gjorde imens det var monteret. HELDIGVIS solgte jeg cyklen umiddelbart efter...

Ift. Alex er de også moderat dyrere...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Enghave MC
« Svar #16 Dato: Februar 22, 2008, 05:38:59 pm »
Enghave stinker !

Skrev en mail til dem for omkring 3 uger siden og spurgte efter en kåbe til min sv´er... Har endnu ikke fået svar, og derfor tog jeg ind til dem i går. Brugte 1½ time i den offentlige transport, men kom da derind og fik bestilt en kåbe. De sagde den var på lager hos Reinhardt og blev bestilt med det samme. Jeg skulle betale med det samme, og til gengæld ville den være hjemme i morgen (altså i dag).

Jeg spurgte udtrykkeligt inden jeg gik, om jeg kunne være sikker på, at en ville være der i dag.

I dag har jeg igen brugt 1½ time i offentlig transport, har aftalt med den gamle, at han henter mig i Kbh og vi kører hjem til de gamle og roder med SV her i weekenden....

Meeen.... Da jeg ville hente min kåbe i dag, fik jeg at vide, at den først var bestilt i dag, og derfor nok ville komme mandag !

Jeg overvejede et øjeblik at tænde helt af, men valgte at lade være... Det kommer kåben ikke hurtigere af desværre.

Nu må jeg vente - vente på en friweekend og aftale med den gamle, at han henter mig i Kbh en gang mere og vi kan rode med MC.


Enghave - jeg sætter mine ben hos dem en gang til - for at hente den kåbe jeg har betalt for. Derefter sætter jeg ikke benene der igen. Med mindre de virkelig opper sig, siger det er de kede af og giver mig en ordentlig rabat på nogle varer som plaster på såret.

UPDATE Mandag d. 25. feb. 2008.

Enghave lovede mig at de ville ringe til mig i dag mandag, når de havde fået min kåbe. Den skulle HELT SIKKERT være der i dag. Har jeg hørt fra dem ? Nej, selvfølgelig har jeg ikke det... Jeg bliver helt i tvivl om, hvorvidt de overhovedet har telefon, for man kan jo heller ikke ringe til dem. Måske derfor de heller ikke svarer e-mails - telefonstikket er gået i stykker og deres internetforbindelse er væk ? Mystisk...
« Senest Redigeret: Februar 25, 2008, 07:58:26 pm af Mikkel »
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Enghave MC
« Svar #17 Dato: Februar 22, 2008, 06:59:53 pm »
Underbemanding i en så stor forretning, holder ikke. Man kan ikke komme igennem på telefonen, mails bliver ikke besvaret. Tyder på at de lever for godt af den million mennesker der bor i KBH uden andre i nærheden at tage til......ved godt der ligger et par enkelte andre....

Har selv ok gode erfaringer med dem, de er flinke og venlige når man tropper op derinde.
Seneste var der god service med et værktøjssæt se anden tråd her på forummet.
I Valby ligger som tidligere omtalt Dansk Motor Compagni, de laver et ok stykke arbejde men service og venlighed og hjælpsomhed er der ikke meget af, man føler nærmest man afbryder dem i noget når man kommer ind eller ringer. De reparerede en skade på min cykel sidste år, nyt greb (IKKE magen til det i modsatte side), og støtteben ikke magen til den gamle. Har ikke brokket mig, da jeg alligevel ikke tor der ville komme noget ud af det. Og så har de verdens dyreste dækventiler!!!!! En dækventil der i indkøb koster maks 2 kroner koster derude, hold nu fast: kr. 38,- + moms !!!!  :thumbsdown:
Og så ligger den lige under disken, ikke skide meget arbejde i det. 15 kr havde vist været en mere fair pris. Nå, men nu må vi se om der i den pris kan blive en gang afbalancering af to hjul....


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Enghave MC
« Svar #18 Dato: Februar 22, 2008, 10:07:21 pm »
Vil lige indskyde! At det efter min mening ikke hun er hos Enghave der er problemer! Nu har jeg arbejdet med / og levet af at levere service i mange år! - og jeg har sku aldrig mødt en anden branche med så lidt fokus  på service som mc-forhandlere / værksteder! Halllooo de laver af deres kunder, og man skulle derfor tro at de havde bare en lille smule fokus her, men NEJ de må sku ha det for godt!!! Det er sku ikke uden grund at flere og flere begynder at handle over nettet!

 -klem dem for noget mere rabat -kære medSVin
kilosvin med div udstyr...

Simon

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 176
  • Det er livet at køre
Re: Enghave MC
« Svar #19 Dato: Februar 23, 2008, 01:12:00 pm »
Vil lige indskyde! At det efter min mening ikke hun er hos Enghave der er problemer! Nu har jeg arbejdet med / og levet af at levere service i mange år! - og jeg har sku aldrig mødt en anden branche med så lidt fokus  på service som mc-forhandlere / værksteder! Halllooo de laver af deres kunder, og man skulle derfor tro at de havde bare en lille smule fokus her, men NEJ de må sku ha det for godt!!! Det er sku ikke uden grund at flere og flere begynder at handle over nettet!

 -klem dem for noget mere rabat -kære medSVin

Kunne droppe rabatten for at få SERVICE , i mit firma få kunderne ikke rabat men god service ,det er derfor jeg started op for mig selv pga. jeg ikke syntes jeg fik service når SVinet var på værksted 
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

LB

  • Gæst
Re: Enghave MC
« Svar #20 Dato: Marts 20, 2008, 07:55:51 am »
Vi har lige købt ny MC og udstyr hos Enghave - og jeg har godt hørt/læst at de er lidt tunge i røven!!!

Men jeg må sige, at jeg er positivt overrasket. På intet tidspunkt har vi ventet mere end 20 minutter på at blive at blive ekspederet, hverken på den ene eller den anden side af gården. Vi fik af vide at der var 3 ugers levereingstid, men de oppede sig og maskinen klar på 15 dage. Dog havde de ikke lige fået det ekstra sæde hjem, som vi skulle have med.

Når jeg så på de andre der ventede i salg af MC, så kunne der nok godt være en ekstra medarbejder (evt en sæson-medarb.). Og en helt personlig holdning er er at der måske lige er lidt rigelig sælger i ham der ejer biksen derinde - det kan godt blive lidt for meget.

Men alt i alt er jeg tilfreds.

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Enghave MC
« Svar #21 Dato: Marts 20, 2008, 09:31:56 am »
Reinhart ejer Enghave motor :)

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Enghave MC
« Svar #22 Dato: April 20, 2008, 08:46:28 pm »
Reinhart ejer Enghave motor :)
Kan være han mener den daglige leder Robert :) Har kun haft gode erfaringer derinde, og de var meget fleksible da jeg skulle hente min grisling  8) Desuden kan man altid få en varm kop kaffe eller cacao (sidstnævnte har jeg fået temmelig meget af :innocent: )
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Enghave MC
« Svar #23 Dato: Maj 02, 2008, 12:16:52 pm »
var der inde onsdag for at få en update på hvornår jeg kan forvente at de kan rette den fejl der er med at min PC3 giver en fejllampe i displayet, samt at reklamere på mine sidespejle som underligt blev irret over vinteren.

PC3 problemet afventer de en løsning fra hos importøren, fair nok...
Sidespejlene kiggede værkstedsførenen på, gik ned i kælderen, hentede to nye, og skiftede dem på stedet :) SÅDAN! kvali service endnu en gang. Har kun roser til overs for deres behandling.