Forumliv > Lidt af hvert

Godt og skidt om Aprilia RSV1000R (Factory)?!

(1/8) > >>

skurkenfradallas:
Hej Forum,

Jeg sidder i øjeblikket og gokker lidt over Aprilia RSV1000R fordi at jeg næste gang gerne vil have enten en stor sports-V2'er, en motard eller en hypersport (Busa/ZZR).

Jeg syntes at de nyere brugte Ducatier omkr. 1000cc er for dyre og ser ofte annoncer med billige RSV1000R - derfor overvejer jeg denne. Den lyder også pisse godt  :D

Er der nogen af jer som har gode eller dårlige erfaringer med en Mille som jeg burde tænke lidt over?

Jannik:
 :whatever: :whatever: :whatever: Satme en lækker modelle...  :afro:

Per:
X 2 nogen gange må man købe med hjertet... Men jeg ved hvilken følelse du sidder med .. Kontrol freak :) bi glæder os til at se og høre hende med dig i sadlen..... :)

skurkenfradallas:
Ja, lad os nu se hvad der sker... Jeg skal have ny bil til Oktober hvor den gamle skal synes/skrottes og det kan jo være at cyklen slet ikke er noget for mig.

Grunden til at jeg solgte klatten var dels at jeg ikke brugte den nok - men også at den ikke egnede sig til bykørsel. Jeg har en forhåbning om at en sports V2er måske kunne være lidt mere by-venlig uden at jeg giver afkald på al "sportyness"... Det kan jo være at jeg tager fejl!

Som sagt - vi får se hvad der sker!  :)

GTI:

--- Citat fra: skurkenfradallas efter December 28, 2010, 04:49:48 pm ---J
 men også at den ikke egnede sig til bykørsel. Jeg har en forhåbning om at en sports V2er måske kunne være lidt mere by-venlig uden at jeg giver afkald på al "sportyness"... Det kan jo være at jeg tager fejl!

--- Afslutning på citat ---

Der tar du nok feil, Skurk. En italiensk V2(eller L2) er nok mindre smidig og all-round enn en japansk R4...

Min gamle R1 var jo smidig som en el-bil sammenlignet med 1098Sen..

Har kjørt endel RSV1000R Factory også, og selv om den er snillere enn en 1098, så er den langt fra like lettkjørt som en R4 fra japan på rundt 1000ccm..   

Sittestillingen er også mer ekstrem og raceaktig på de italienske maskiner.





 

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version