Forfatter Emne: Map til powercommander.  (Læst 1169 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wolfdk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
Map til powercommander.
« Dato: Maj 31, 2010, 02:34:02 pm »
Hejsa.

Jeg vil lige høre om der er en som kan fortælle mig hvor stor forskel der egentlig er på en SV1000 fra 03 og en fra 05?

Grunden til mit spørgsmål er den at jeg kører med et map, i min powercommander, som passer 100% til det jeg har på min K3. Der er bare lige det lille men at mappet er til en 05 - 06 model.
Jeg syntes den kører ok med det, men er forskellen på de to modeller så stor at der kan ske noget ved det?  :shock:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Map til powercommander.
« Svar #1 Dato: Maj 31, 2010, 03:40:08 pm »
Hejsa.

Jeg vil lige høre om der er en som kan fortælle mig hvor stor forskel der egentlig er på en SV1000 fra 03 og en fra 05?

Grunden til mit spørgsmål er den at jeg kører med et map, i min powercommander, som passer 100% til det jeg har på min K3. Der er bare lige det lille men at mappet er til en 05 - 06 model.
Jeg syntes den kører ok med det, men er forskellen på de to modeller så stor at der kan ske noget ved det?  :shock:

Jeg oplevede det samme men kunne ikke selv få den til at køre perfekt. Endte med at køre den til Mr Dyno og bruge $$$ på at få det gjort ordentligt på et rullefelt. Det gjorde en stor forskel.

Før jeg fik den ordenligt mappet sodede den en del og brugte meget benzin med det map jeg havde hentet på nettet.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Wolfdk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
Sv: Map til powercommander.
« Svar #2 Dato: Maj 31, 2010, 03:46:55 pm »
Det er så lige nøjagtigt det jeg oplever nu, at den soder og er lidt tørstig.

Fik du så mere ydelse ud af det eller "bare" en bedre motorgang? og så lige for at være nysgerrig...hvad kostede det egentlig at få den kørt ind?

Damage

  • Gæst
Sv: Map til powercommander.
« Svar #3 Dato: Maj 31, 2010, 08:45:28 pm »
Der er forskel på en k3/k4 og k5 og frem

K5 og frem har en anden ECU monteret og et andet map fra fabrikken, den har i øvrigt 4 hk mere end k3/k4 modelerne.

Jeg ville få den justeret rigtigt ind på et rullefelt, men det kan du læse MEGET mere om hvis du søger lidt på det herinde.  :blink: