Forfatter Emne: Diadora støvler  (Læst 9716 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Diadora støvler
« Dato: December 25, 2005, 04:04:34 am »
Har I et gammelt nummer af Touring Nyt set en lille reklame for et firma, der solgte Diadora MC støvler til en okay penge. Det var noget med, at man skulle have sin lokale mc-kluns-pusher til at bestille dem hjem gennem det firma.

Kan dog ikke helt huske firmaets navn, har fået smidt bladet ud. Men mener det er et nummer fra i år, hvor der er noget med en dame og en mand, der har været en tur i Indien på nogle gaaaaamle cykler. Nogen der har det nummer, og kan finde den lille annonce til mig?? Der er billede af støvlen i den....

På forhånd tak og håber alle har haft en god og indbringende jul  :wink:  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Coyote

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 259
Diadora støvler
« Svar #1 Dato: December 25, 2005, 03:04:09 pm »
Hej svea

http://www.ammotor.dk - det er importørens website
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Diadora støvler
« Svar #2 Dato: December 25, 2005, 08:02:31 pm »
Der var de jo!!! Tusind tak Søren!!!

Men hvordan er det nu med MC støvler... Lad os sige at jeg brugte str. 36 i almindeligt fodtøj (som om  :oops:  :oops: ), skulle jeg så også have størrelse 36 i støvler??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Diadora støvler
« Svar #3 Dato: December 25, 2005, 11:14:51 pm »
Citat fra: SVea
Der var de jo!!! Tusind tak Søren!!!

Men hvordan er det nu med MC støvler... Lad os sige at jeg brugte str. 36 i almindeligt fodtøj (som om  :oops:  :oops: ), skulle jeg så også have størrelse 36 i støvler??


Jeg ville gå efter min skostørrelse hvis jeg var dig  :wink:  :wink:  især, her efter julen  :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Diadora støvler
« Svar #4 Dato: December 27, 2005, 05:45:57 am »
Citat fra: Luske
Jeg ville gå efter min skostørrelse hvis jeg var dig  :wink:  :wink:  især, her efter julen  :D

Siger du dermed, at jeg må få dine mc støvler fordi det har været jul  :shock:  :shock:  :shock:
Taaark Peet, så skal jeg nok undlade at fortælle nogen om alle de røverhistorier jeg har om dig  :twisted:  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Diadora støvler
« Svar #5 Dato: December 27, 2005, 09:13:49 am »
Hvorfor skal vi snydes for et par sjove historier SVea  :cry:

Jeg kan da "slet" ikke forestille mig at en fredelig gut som Luske kan have lavet gale streger  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Diadora støvler
« Svar #6 Dato: December 27, 2005, 09:33:11 am »
Jeg laver aldrig mærkelige ting... og slet ikke på træf !!..  (eller er det fordi jeg aldrig kan huske hvad jeg laver på træf !!??  :?:   :D )

hvis jeg en dag får råd til nogle fede støvler må du gerne arve mine MC støvletter SVea.  , tja vi bruger vel næsten samme størrelse mon ikke??

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Diadora støvler
« Svar #7 Dato: December 27, 2005, 10:25:50 am »
Citat fra: B2
Hvorfor skal vi snydes for et par sjove historier SVea  :cry:


Støtter Luske her.. - Synes heller ikke at vi skal have historier om ham!! (Wonder why!)  :D

Luske>Vi må stå sammen så SVea ikke fortæller røverhistorier om os!!  :lol:  :lol:
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Diadora støvler
« Svar #8 Dato: December 27, 2005, 11:38:12 am »
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: B2
Hvorfor skal vi snydes for et par sjove historier SVea  :cry:


Støtter Luske her.. - Synes heller ikke at vi skal have historier om ham!! (Wonder why!)  :D

Luske>Vi må stå sammen så SVea ikke fortæller røverhistorier om os!!  :lol:  :lol:


HEHE...jeg er helt rolig, jeg har rigeligt på SVea, til at hun holder sig på den rette sti  :wink: og íkke fortæller røverhistorier om mig og mine bedrifter  :D

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Diadora støvler
« Svar #9 Dato: December 27, 2005, 11:56:13 am »
Citat fra: SVea

Men hvordan er det nu med MC støvler... Lad os sige at jeg brugte str. 36 i almindeligt fodtøj (som om  :oops:  :oops: ), skulle jeg så også have størrelse 36 i støvler??


Umiddelbart vil jeg gætte på, du skal en størrelse op.. Det jo ikke støvler, man skal fise rundt og se smart ud i, men nogle der kan holde de små fusser varme og sikre.. Derfor må der gerne være lidt luft..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Diadora støvler
« Svar #10 Dato: December 27, 2005, 01:15:54 pm »
Citat fra: Ole

Umiddelbart vil jeg gætte på, du skal en størrelse op.. Det jo ikke støvler, man skal fise rundt og se smart ud i, men nogle der kan holde de små fusser varme og sikre.. Derfor må der gerne være lidt luft..


Jeg vil mene de skal sidde som dine alm. sko (dvs samme størrelse som man normalt bruger), de skal altså også være behagelige at gå rundt med, når man ikke har andet fodtøj med på sin tur. Samtidig skal de også sidde tæt, og sikkert, så de ik bliver revet af ved styrt osv.

alm MC støvler er rigeligt varme til det vejr man kan komme ud for når man kører MC.. og især hvis man sjosker rundt i dem  :D . Så at have et nummer større i størrelse for at have plads til en ekstra sok, mener jeg er unødvendigt.

Det er så genrelt min holdning til MC beklædning  :)   Tøj der passer er altså bare federe at have på  :D

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Diadora støvler
« Svar #11 Dato: December 27, 2005, 01:59:15 pm »
Well.. Jeg bruger min motorcykel til andet end ræse rundt på, når vejret er over 20 grader og der er det altså rart at kunne have et par "touring-sokker" på..  :)

Selvfølgelig skal støvlerne ikke kunne trækkes af, når de er lukket ordentligt.. Menøhh.. Løsningen må vel være, at prøve støvlerne?  :shock:  :shock:  :lol:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Diadora støvler
« Svar #12 Dato: December 27, 2005, 02:23:35 pm »
Citat fra: Ole
Well.. Jeg bruger min motorcykel til andet end ræse rundt på, når vejret er over 20 grader og der er det altså rart at kunne have et par "touring-sokker" på..  :)


Samme her.. jeg tager nemlig også på ferie på min etc.  Derfor er det vigtigt at have tøj der passer.

men ja, det kan anbefales at prøve dem først..  mine købte jeg dog over nettet og gik efter min alm sko-størrelse.. og de sidder perfekt. (handler via nettet har jo også 14 dages returret, så man spilder ikke sine penge, men det er selvfølgelig lidt tidskrævende at sende dem retur etc.)

Men i SVea's tilfælde, få forhandleren til at bestille dem hjem og prøv dem.

Faktisk ville jeg hellere have at SVea sparede de penge op og fik købt sig en MC istedet !! hun er jo tydeligvis ramt af MC'ismen  :D

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Diadora støvler
« Svar #13 Dato: December 27, 2005, 02:28:13 pm »
Citat fra: Luske

Samme her.. jeg tager nemlig også på ferie på min etc.  Derfor er det vigtigt at have tøj der passer.


Jeg tror, vi er enige.. :) Men prøves, det skal de.. Jeg har prøvet støvler, der selvom det var i størrelse fedtmule sad af røven til..

Citat fra: Luske

Faktisk ville jeg hellere have at SVea sparede de penge op og fik købt sig en MC istedet !! hun er jo tydeligvis ramt af MC'ismen  :D


Ja! En fin bette en, der er nem at tumle.. Hvem importerer en SV250 eller SV400? :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #14 Dato: December 29, 2005, 10:43:56 pm »
Hellere lidt for meget plads end lidt for lidt.

Og størrelserve varrierer en del afhængig af mærke - vil helt klart foreslå at du tager i en forretning og prøver den model du vil have - og finder den rigtige størrelse...
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.