Forfatter Emne: BS-Motoparts  (Læst 8203 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
BS-Motoparts
« Dato: Februar 12, 2008, 10:47:28 am »
BS-Motoparts forhandler Puig kåbeglas. Har selv lige bestilt mit der. Og i disse dage er der 20% rabat. Så jeg kom af med 530kr for kåbeglasset inkl fragt.

http://www.bs-motoparts.de/

Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: BS-Motoparts
« Svar #1 Dato: Februar 12, 2008, 12:26:30 pm »
Nu skal jeg ikke ikke skræmme livet af nogen, med dårlige erfaringer omkring internet handel osv.

Jeg har lige været lidt sløv og aldrig fået skrevet et indlæg under værkstedsanmelder osv. Jeg handlede i efteråret ved BS Motorparts for jeg skulle have front og bag løfter til SVinet. I sammen omgang bestilte jeg samme pakke til en kammerat. Jeg bestilte den store model, tænkte det skulle være ordentiligt når mit svin skulle svæve på de små jernrør hele vinteren. Da jeg havde bestilt og betalt hvilket gik glimrender skete der ikke rigtigt noget. Efter 3½ uge skrev jeg til BS-M for at høre om du ikke kunne være så flinke at sende de 2 sæt løftere. Der gik en uges tid og jeg fik at vide at de var udsolgt, men jeg kunne få nogle andre som kom i et sæt og var lidt billigere. Jeg takkede pænt nej, for ville hellere vente på at de store kom på lager. Èn uge efter kom en pakke med 2 sæt af de billige løftere? Hmm ikke lige hvad jeg havde forventet. Da jeg så pakkede dem ud så de faktisk fine ud og jeg skrev at jeg beholdte dem, men selvfølgelig gerne ville have de penge retur som var i pris forskel. Der gik endnu én uge og så modtog jeg endnu en pakke med et sæt af den billige løfter. Denne gang i sort de andre 2 sæt var røde? Siden har jeg aldrig hørt fra BS-M. Jeg var dog så heldig at jeg havde endnu en kammerat som godt kunne bruge det sidste sæt løftere og jeg solgte dem derfor til ham og fik faktisk en go forretning ud af det i sidste ende. Alle blev glade, men lidt underliget at man ikke får hvad man bestiller og at man man ikke får penge retur, men blot ekstra løftere? Jeg tror det var første og sidste gang jeg handler ved BS-M

Håber du får det kåbeglas uden problemer. :rolleyes:

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: BS-Motoparts
« Svar #2 Dato: Februar 12, 2008, 12:48:41 pm »
BS-Motoparts forhandler Puig kåbeglas. Har selv lige bestilt mit der. Og i disse dage er der 20% rabat. Så jeg kom af med 530kr for kåbeglasset inkl fragt.

http://www.bs-motoparts.de/



Købte også af dem, dog bare over eBay. - der blev det 572,- med forsendelse

Og Ole.... Jeg fik mit kåbeglas i går efter en uges ventetid.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: BS-Motoparts
« Svar #3 Dato: Februar 12, 2008, 01:01:24 pm »
BS-Motoparts forhandler Puig kåbeglas. Har selv lige bestilt mit der. Og i disse dage er der 20% rabat. Så jeg kom af med 530kr for kåbeglasset inkl fragt.

http://www.bs-motoparts.de/



Købte også af dem, dog bare over eBay. - der blev det 572,- med forsendelse

Det kan være at det er min hovede regning den er gal med. Jeg skulle betale 71 Euro.
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: BS-Motoparts
« Svar #4 Dato: Februar 12, 2008, 03:32:58 pm »
Jeg har fået fra BS flere gange - senest en plov i carbon look til min Yamaha 4 gears.. Det gik kanon og uden problemer.  8)

/Morten

PS Købt via ebay
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: BS-Motoparts
« Svar #5 Dato: Februar 12, 2008, 03:56:17 pm »
Jeg har fået fra BS flere gange - senest en plov i carbon look til min Yamaha 4 gears.. Det gik kanon og uden problemer.  8)

/Morten

PS Købt via ebay


giver også lige en melding når/hvis jeg modtager min vare.  :D
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: BS-Motoparts
« Svar #6 Dato: Februar 12, 2008, 09:18:35 pm »
Som sagt jeg vil ikke gøre nogen nervøse overfor BS-M eller noget. Jeg syntes bare det er lidt sjovt at jeg ender op med 3 sæt løftere af end mindre type istedet for 2 sæt større løftere som jeg først havde bestilt. I sidste ende er det vist også mig der fik den store gevinst da jeg jeg har betalt 160 € for løftere til en værdi a 210 €.

/Ole
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031