SVRider.dk Forum
Forumliv => Trackdays og køreteknik => Emne startet af: rikke efter Juni 04, 2008, 06:49:12 pm
-
Jeg står og skal købe en banecykel.
Havde ikke tænkt mig at bruge mere end 20-25000 kr så forestiller mig en ældre R6'er eller noget tilsvarende men aner intet om det.
Nogen forslag eller gode råd...? Andet end at vente til vinter hvor der formentlig er nogle til salg, i modsætning til nu :D
Rikke
-
Hej Rikke
Jeg er personligt glad for Suzuki's gsxr 600 og 750 - og man kan sagtens få en rimelig 750'er for 20-25.000
Den er dog noger mere hidsig end din gsx-f ... meen det bliver du måske glad for på et tidspunkt :)
Håber det gåd bedre med småskaderne efter ungarn - jeg er selv kommet mig .. hehe
-
Jep en SRAD fra 98 det ved man sgu hvad er... :mrgreen:
(kan nævnes at min står mig i 25.000,- og er en 750´er)
Fordelen ved at vælge en SRAD er at vi er mange der har dem, og derfor deler stumper når det er nødvendigt. :rolleyes: )
Hov: og så kører de godt, hvis man tør give "max gasss" :blink: :mrgreen: :mrgreen:
-
Jeg står og skal købe en banecykel.
Havde ikke tænkt mig at bruge mere end 20-25000 kr så forestiller mig en ældre R6'er eller noget tilsvarende men aner intet om det.
Nogen forslag eller gode råd...? Andet end at vente til vinter hvor der formentlig er nogle til salg, i modsætning til nu :D
Rikke
Hej ... Bumbe ... ;-)
Go idé du har fået der ! ... måske du kan bruge dine "Custom made" potter på dine kommende baneged ;-)
-
Har brug for pap udskæring...
Æhm, SRAD - jannik? :D
Husk det eneste jeg ved om motorcykler er, at de er sjove at køre på :D
Hvad er forskellen på en R6'er og en gsxr 600 mht hestekræfter og hidsighed osv...? Og er en 750'er ikke for voldsom at starte med, jeg er jo ret ny. Den eneste grund til jeg foreslog en R6'er var, at jeg hørte gsxr var dyrere og at en R6'er i en ældre model (1999 eller lign) derfor formentlig ville være den eneste jeg kunne få til de penge. Umiddelbart lyder det jo praktisk at købe gsxr.
Og iøvrigt: Er det fuldstændig urealistisk på denne tid af sæsonen?
-
Jeg står og skal købe en banecykel.
Havde ikke tænkt mig at bruge mere end 20-25000 kr så forestiller mig en ældre R6'er eller noget tilsvarende men aner intet om det.
Nogen forslag eller gode råd...? Andet end at vente til vinter hvor der formentlig er nogle til salg, i modsætning til nu :D
Rikke
Hej ... Bumbe ... ;-)
Go idé du har fået der ! ... måske du kan bruge dine "Custom made" potter på dine kommende baneged ;-)
Bumbe...? :D
Men ja, oplagt :)
-
Hej Rikke
Jeg er personligt glad for Suzuki's gsxr 600 og 750 - og man kan sagtens få en rimelig 750'er for 20-25.000
Den er dog noger mere hidsig end din gsx-f ... meen det bliver du måske glad for på et tidspunkt :)
Håber det gåd bedre med småskaderne efter ungarn - jeg er selv kommet mig .. hehe
Jo tak og godt du er fremme i sandalerne igen - du ku da heller hverken sidde op eller trække vejret!
-
Jeg står og skal købe en banecykel.
Havde ikke tænkt mig at bruge mere end 20-25000 kr så forestiller mig en ældre R6'er eller noget tilsvarende men aner intet om det.
Nogen forslag eller gode råd...? Andet end at vente til vinter hvor der formentlig er nogle til salg, i modsætning til nu :D
Rikke
Hej Rikke
Jeg kunne måske godt overtales til at sælge min GSXR SRAD 750 1998 - indsprøjtning, Fuldt Arrow udstødningssytem, Walther moto tilbagerykkersæt, WP forgaffel fjedre, Hyperpro Bagdæmper fjeder, - 100% klar til race, lever op til DMU krav (alle bolte sikret med tråd, skum i tanken etc.etc. (evt med et helt nyt sæt dæk på)
25.000,- (special price for you :-) )
Billeder - taget 24/5 http://www.facebook.com/album.php?aid=38989&id=807683625&ref=mf
(og så er der noget med at den kan komme hurtigere rundt på Pannonia end Brians GSXR :angel: )
-
Hej Rikke
Jeg kunne måske godt overtales til at sælge min GSXR SRAD 750 1998 - indsprøjtning, Fuldt Arrow udstødningssytem, Walther moto tilbagerykkersæt, 100% klar til race, lever op til DMU krav (alle bolte sikret med tråd, skum i tanken etc.etc. (evt med et helt nyt sæt dæk på)
25.000,- (special price for you :-) )
Billeder - taget 24/5 http://www.facebook.com/album.php?aid=38989&id=807683625&ref=mf
(og så er der noget med at den kan komme hurtigere rundt på Pannonia end Brians GSXR :angel: )
Det er sådan en jeg også har og kan kun anbefale den. :blink:
-
Jeg står og skal købe en banecykel.
Havde ikke tænkt mig at bruge mere end 20-25000 kr så forestiller mig en ældre R6'er eller noget tilsvarende men aner intet om det.
Nogen forslag eller gode råd...? Andet end at vente til vinter hvor der formentlig er nogle til salg, i modsætning til nu :D
Rikke
Hej Rikke
Jeg kunne måske godt overtales til at sælge min GSXR SRAD 750 1998 - indsprøjtning, Fuldt Arrow udstødningssytem, Walther moto tilbagerykkersæt, WP forgaffel fjedre, Hyperpro Bagdæmper fjeder, - 100% klar til race, lever op til DMU krav (alle bolte sikret med tråd, skum i tanken etc.etc. (evt med et helt nyt sæt dæk på)
25.000,- (special price for you :-) )
Billeder - taget 24/5 http://www.facebook.com/album.php?aid=38989&id=807683625&ref=mf
(og så er der noget med at den kan komme hurtigere rundt på Pannonia end Brians GSXR :angel: )
Seriøst...?!!! Det lyder jo vildt godt!!! Ærlig vurdering, ville du sige den er for voldsom når jeg kun er vant til at køre færgen? Det er fint nok at der er noget at øve sig på men på den anden side også sådan en skam at blive kylet af og slået ihjel i første sving. Ved ikke hvor stor forskellen er på en gsxr600 og en 750.
-
bevares den har da lidt flere krafter end en 600' Men ikke noget der overrasker en.. så er det er jo en fordel når man ikke er så erfaren. 750'eren er i større grad end 600'eren mere ligeglad med hvilket gear man er i da den trækker bedre i de lavere omdrejninger, pga de flere kubik. Så når man som begynder ikke er så god til at ramme de rigtige gear i svingene, og hele tiden køre i de rette omdrejninger, som en 600 kubik mc i større grad kræver, så kan det jo være en fordel med lidt mere bundtræk.
Og når du så bliver lidt mere erfaren på den hen af vejen, og tør at lukke op for den... så kan du give de små 600'ere baghjul på de lige stræk :whipped:
og bare rolig, den har fået ny kobling siden Ungarn.. :D
http://www.youtube.com/watch?v=hwfpvU39pkk <--- 7:45 det er mig der kommer og overhaler mc'en med kamera på.. vidst nok en helt ny CBR 600
-
:brok:Nu burde det jo også være forbudt for folk i Luske's vægtklasse at køre på noget over 400cc :mrgreen:
Jeg syntes han kører nogle lidt pudsige linier ham med kameraet ombord, han kunne da godt vinde et par sekunder pr. omgang ved at lægge den helt ud til kanten inden svingene.
-
:brok:Nu burde det jo også være forbudt for folk i Luske's vægtklasse at køre på noget over 400cc :mrgreen:
Jeg syntes han kører nogle lidt pudsige linier ham med kameraet ombord, han kunne da godt vinde et par sekunder pr. omgang ved at lægge den helt ud til kanten inden svingene.
hvor er det dejligt at høre at folk tror at jeg ikke vejer så meget.. det varmer i den lille tykke mands hjerte..
-
:brok:Nu burde det jo også være forbudt for folk i Luske's vægtklasse at køre på noget over 400cc :mrgreen:
Jeg syntes han kører nogle lidt pudsige linier ham med kameraet ombord, han kunne da godt vinde et par sekunder pr. omgang ved at lægge den helt ud til kanten inden svingene.
hvor er det dejligt at høre at folk tror at jeg ikke vejer så meget.. det varmer i den lille tykke mands hjerte..
:lol:Jo men i forhold til ham jeg sammenligner dig med (undertegnede) er du jo bare et lille pus :lmao:
-
:lol:Jo men i forhold til ham jeg sammenligner dig med (undertegnede) er du jo bare et lille pus :lmao:
MERE GAS !!!
-
......
Hvad er forskellen på en R6'er og en gsxr 600 mht hestekræfter og hidsighed osv...? Og er en 750'er ikke for voldsom at starte med, jeg er jo ret ny. Den eneste grund til jeg foreslog en R6'er var, at jeg hørte gsxr var dyrere og at en R6'er i en ældre model (1999 eller lign) derfor formentlig ville være den eneste jeg kunne få til de penge. Umiddelbart lyder det jo praktisk at købe gsxr.
Og iøvrigt: Er det fuldstændig urealistisk på denne tid af sæsonen?
Hey Rikke, godt at se dig her og tak for sidst.... 8)
Jeg har hørt at sådan nogle gamle R6´ere kører pisse stærkt.... :lol:
Jeg har ik kørt på så mange Gixere og ville helst selv have haft en (GSXR750 med sprøjt (Luskes lyder nu som et godt tilbud)), af samme årsager som Jannnik skriver og så er det jo Suzuki :wink:
Men jeg blev virkelig overrasket over R6´eren (havde kun kørt R1 på vej inden Ungarn), den er taknemlig, retningsstabil, let styrende, stiv i stellet og så kan den altså godt arbejde.... og så ser det ud til at du evt. selv kan skrue på sådan noget Yamaha grej og ellers er der helt sikkert nogen der gerne vil hjælpe :lol:
(http://www.bike.dk/img/review/large/44.jpg)
Arrrgh..... spam.....sorry..... d´fredag..... god røv, god weekend :innocent:
Har du ellers kigget dba under bla. mc/road racing? (http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?taxShowAllInOneCategory=0&taxShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=8&KategoriId=24&rubrikId=55105&Annoncetype=2&Sortering=2&Sortsearch=1&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=0&navValsFound=&CurPage=1&KunKoebNuPris=0&AnnoncetypeRange=7&navSearchWords=&Fritekst=&searchRange=rub&searchScope=rub&RegionId=0&navdataMatrixRubrikId=55105&navdatatype1=2&navQuerytype1=1&nav1DependantNavigatorNumber=0&navdata1=0&navName3=Motor&navdatatype3=1&navQuerytype3=2&nav3DependantNavigatorNumber=0&navdata3=null&navdata3_2=null&navName4=%C5rgang&navdatatype4=1&navQuerytype4=2&nav4DependantNavigatorNumber=0&navdata4=null&navdata4_2=null&navName5=Antal+km&navdatatype5=1&navQuerytype5=2&nav5DependantNavigatorNumber=0&navdata5=null&navdata5_2=null&PrisFra=0&PrisTil=9999999&AntalDage=0&Forhandler=0) :idea: ;-)
-
Nå, du ku kende mig på kasketten :D
Har ikke gjort så meget ved det endnu andet end at åbne ballet her i forummet- er som nævnt spejlblank på området så når i begynder med teknisk snak, bundtræk og sprøjt kan jeg ikke sige andet end det oplagte ("det sagde hun satme også igår" osv) og håbe på det ender lykkeligt ud :D
Jeg så et par stykker på mcg igår men der var ikke noget der sprang vildt i øjnene.
Var mest i tvivl om jeg var ved at gøre noget uforsvarligt og købe en for stor cykel til mit niveau. Uanset hvad vil den jo være hidsig i forhold til min nuværende og jeg har svært ved at vurdere det når jeg aldrig har kørt andet - men når Luske skriver at det ikke er noget der overrasker én lyder det jo ok. Og alt kan vel som bekendt læres.
Luske, er det ok jeg får dit nummer af brian? Så kan vi lige snakke om det.
-
Luske, er det ok jeg får dit nummer af brian? Så kan vi lige snakke om det.
Jep jep..
-
Nå, du ku kende mig på kasketten :D
.....
Ja da, det er hatten der gør det, jeg lå jo ikke i garage, biiig mistake, kan jeg se :shock: men så forstår jeg lige pludselig hvorfor drengene gider betale kassen for at leje pit-garager når det ellers er godt vejr....... :P
......
Var mest i tvivl om jeg var ved at gøre noget uforsvarligt og købe en for stor cykel til mit niveau. Uanset hvad vil den jo være hidsig i forhold til min nuværende og jeg har svært ved at vurdere det når jeg aldrig har kørt andet - men når Luske skriver at det ikke er noget der overrasker én lyder det jo ok. Og alt kan vel som bekendt læres.
...
Det betyder ik alverden, alt med motore er et temperament spørgsmål, på linket til dba er der et par 400ccm Kawazakier, tryk dem lidt i pris og du har maskine til (helst) max max max 15000!!
Risikoen er at det er små motore, der af den årsag har fået mange omdrejninger (tæv), hvilket naturligvis slider mere end på en stor motor der ikke skal kører i de samme omdrejninger, for at lave det samme stykke arbejde....
...men du skal jo ha en maskine, du kan lære at holde ballancen på, gi´ gas, skifte gear, finde det rigtige gear, bremse, hvad der sker når du bremser hvor og hvornår, holde ballance, finde rette hastighed ind i sving og holde linier... og det er næsten lige meget hvilken maskine du lærer det på, men selvfølgelig er det bedre på en billig baneged der er sat op til det fremfor en tung gade cykel!!
Når så du, efter et par banedage til, måske en sæson :wink:, kører en evt. 400 rundt for fuld skrald, så den sprøjter olie efter os andre som Johnni´s, så skifter du og sælger den 400 til en ny der skal lære det samme :D
Ku´ det være en idé? Så tryk dem godt i pris, for de er altså brugt de der 400 :idea: :idea: :idea:
-
Man mærker ikke den helt store forskel på en 600 og en 750 GSXR før end at man åbner gassen helt, så hvis du starter som man jo normalt gør stille og roligt i noget lavere omdr end man gør når man har erfaringen med sig, så vil du kun opdage som Luske skriver at 750 bundtrækker noget mere end 600 og du derfor ikke bliver straffet lige så hårdt i acc. ved at køre i et for højt gear.
Til gengæld har du noget mere bøf i 750 ned af langsiden, og det er nu fedt at nakke de "skide" 600 i rent træk. :blink:
Dog skal du huske når du får købt en cykel, at det er en racer og ikke en blød hat du kører på. :rolleyes:
Det kostede mig 3 banedage i Polen, hvor jeg troede at det var affjedringen der var helt skæv. (det var den så også den første dag, men da det blev rettet, følte jeg at den stadigt var tosset. :? )
Jeg har så efterfølgende (i Ungarn) erfaret at jeg kørte for forsigtigt, og den derfor faldt ind i svingene.
Derfor vil jeg mene at du skulle tage imod Luskes tilbud da du ved at cyklen køre som den skal, og at den deler stumper med mange af os andre. :thumbsup: :blink:
Hvis du ikke er interesseret i den var det måske en oplagt mulighed for Olfert. :innocent:
-
Man mærker ikke den helt store forskel på en 600 og en 750 GSXR før end at man åbner gassen helt, så hvis du starter som man jo normalt gør stille og roligt i noget lavere omdr end man gør når man har erfaringen med sig, så vil du kun opdage som Luske skriver at 750 bundtrækker noget mere end 600 og du derfor ikke bliver straffet lige så hårdt i acc. ved at køre i et for højt gear.
Til gengæld har du noget mere bøf i 750 ned af langsiden, og det er nu fedt at nakke de "skide" 600 i rent træk. :blink:
Dog skal du huske når du får købt en cykel, at det er en racer og ikke en blød hat du kører på. :rolleyes:
Det kostede mig 3 banedage i Polen, hvor jeg troede at det var affjedringen der var helt skæv. (det var den så også den første dag, men da det blev rettet, følte jeg at den stadigt var tosset. :? )
Jeg har så efterfølgende (i Ungarn) erfaret at jeg kørte for forsigtigt, og den derfor faldt ind i svingene.
Derfor vil jeg mene at du skulle tage imod Luskes tilbud da du ved at cyklen køre som den skal, og at den deler stumper med mange af os andre. :thumbsup: :blink:
Hvis du ikke er interesseret i den var det måske en oplagt mulighed for Olfert. :innocent:
Neeej, Olfert må sku ikke få en 750cc, så får jeg jo aldrig indhentet ham :whatever:
-
Hej Rikke
Jeg vil til enhver tid vælge R6 fremfor GSXR når vi snakker årgang omkring 1999 (sorry Luske) R6 er fuldstændig som Hønse beskriver den.
Men kig i den blå avis der er en blandt andet en Gsxr fra 1999 og en fra 2002, en R6 fra 2002 og så selvfølgelig den helt rigtige :wink: en Cbr 600 fra 1999 til 20000 som jeg synes ser ok ud. Jeg kører selv på en Honda magen til og har aldrig haft problemer med den. Jeg kender ikke nogen af ovenstående cykler, har kun set dem på nettet.
Ellers kig her www.road-race.dk eller www.rrherning.dk
MVH
Peter Graff
-
Hm.. Tusind tak for alle råd - forstår nok bare stadig ikke helt hvad forskellen er på en R6'er (taknemmelig og stiv i stellet, citat hønse) og en GSXR750 (bedre bundtræk og ingen straf ved for høj gearing, citat jannik). Er det bare et spørgsmål om personlig smag? Og har i andre prøvet jeres respektive banecykler inden anskaffelsen eller er det bare at slå korsets tegn og give den gas?
Jeg hælder mest til at købe af én jeg har tiltro til (det er dig luske, hvis du var i tvivl :)) fremfor at købe et udboret rivejern af en fremmed mand der tørrer mig max i røven.
SÅ IKKE NOGET MED AT SÆLGE TIL OLFERT!!! Kan ikke få fat på brian men ringer så snart jeg har. Han er sikkert bare blevet sur over det du skrev :wink:
(og så er der noget med at den kan komme hurtigere rundt på Pannonia end Brians GSXR :angel: )[/size]
Apropos: Hvorfor helvede kan jeg ikke finde ud af at indsætte citater i mine svar...? Altså i det mindste kun hver anden gang, synes sgu da jeg gør det samme hver gang. Besværligt at svare når folk ikke ved hvad jeg svarer på... Og ja, jeg ved godt jeg fremstiller migselv som en komplet abe i forummet og ja, det er SÅ heldigt jeg har hjelm på på billedet så folk ikke kan se min hårfarve :)
-
Man mærker ikke den helt store forskel på en 600 og en 750 GSXR før end at man åbner gassen helt, så hvis du starter som man jo normalt gør stille og roligt i noget lavere omdr end man gør når man har erfaringen med sig, så vil du kun opdage som Luske skriver at 750 bundtrækker noget mere end 600 og du derfor ikke bliver straffet lige så hårdt i acc. ved at køre i et for højt gear.
Til gengæld har du noget mere bøf i 750 ned af langsiden, og det er nu fedt at nakke de "skide" 600 i rent træk. :blink:
Dog skal du huske når du får købt en cykel, at det er en racer og ikke en blød hat du kører på. :rolleyes:
Det kostede mig 3 banedage i Polen, hvor jeg troede at det var affjedringen der var helt skæv. (det var den så også den første dag, men da det blev rettet, følte jeg at den stadigt var tosset. :? )
Jeg har så efterfølgende (i Ungarn) erfaret at jeg kørte for forsigtigt, og den derfor faldt ind i svingene.
Derfor vil jeg mene at du skulle tage imod Luskes tilbud da du ved at cyklen køre som den skal, og at den deler stumper med mange af os andre. :thumbsup: :blink:
Hvis du ikke er interesseret i den var det måske en oplagt mulighed for Olfert. :innocent:
Neeej, Olfert må sku ikke få en 750cc, så får jeg jo aldrig indhentet ham :whatever:
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: .... jer to i kamp ... ville sku være rigtig RACE ;-)
-
Hm.. Tusind tak for alle råd - forstår nok bare stadig ikke helt hvad forskellen er på en R6'er (taknemmelig og stiv i stellet, citat hønse) og en GSXR750 (bedre bundtræk og ingen straf ved for høj gearing, citat jannik). Er det bare et spørgsmål om personlig smag? Og har i andre prøvet jeres respektive banecykler inden anskaffelsen eller er det bare at slå korsets tegn og give den gas?
Jeg hælder mest til at købe af én jeg har tiltro til (det er dig luske, hvis du var i tvivl :)) fremfor at købe et udboret rivejern af en fremmed mand der tørrer mig max i røven.
SÅ IKKE NOGET MED AT SÆLGE TIL OLFERT!!! Kan ikke få fat på brian men ringer så snart jeg har. Han er sikkert bare blevet sur over det du skrev :wink:
(og så er der noget med at den kan komme hurtigere rundt på Pannonia end Brians GSXR :angel: )[/size]
Apropos: Hvorfor helvede kan jeg ikke finde ud af at indsætte citater i mine svar...? Altså i det mindste kun hver anden gang, synes sgu da jeg gør det samme hver gang. Besværligt at svare når folk ikke ved hvad jeg svarer på... Og ja, jeg ved godt jeg fremstiller migselv som en komplet abe i forummet og ja, det er SÅ heldigt jeg har hjelm på på billedet så folk ikke kan se min hårfarve :)
Hej Rikke,
Jeg kører GSX-R1000 på gaden og GSX-R600 på banen. Min baneged er fra 2002 ... små 109 heste på hjulet ... Mit valg af 600 skyldes de lidt højere krav der stilles til at kører en 600 frem for en 750/1000 model. Jeg har jo ligget et par gange bag dig og kigget lidt på din ..... øhh .... "kørestil" .... :wink: og jeg tror at det vigtigeste for dig i valg af cykel er ... hvad du føler når du sidder på maskinen.
Både Luske, Jannik, PeterG og Hønse har alle ret i deres betragtninger, men i sidste ende ... besøg Hønse og prøv at sidde på hans R6''er ... smut forbi Luske og sid på hans Gixxer 750 (;-)), du kan også komme forbi her ... sammen med Brian ;-) og prøve at side på min GSX-R600 ... så kan du se og sammenligen hvad der føles bedst ... (Lyder sku lidt som at vælge kæreste :lmao:).
-
Mit valg af 600 skyldes de lidt højere krav der stilles til at kører en 600 frem for en 750/1000 model.
Du er sgu så fuld af luft Christian... :rolleyes: :D
-
Jeg har jo ligget et par gange bag dig og kigget lidt på din ..... øhh .... "kørestil" .... :wink: og jeg tror at det vigtigeste for dig i valg af cykel er ... hvad du føler når du sidder på maskinen.
RETTELSE:
"Jeg har jo ligget et par gange bag dig, de gange du overhalede mig og kigget lidt på din ..... øhh .... "kørestil" ... :wink: og jeg tror at det vigtigeste for dig i valg af cykel er ... hvad du føler når du sidder på maskinen.
-
Tusind tak for links/tips til Hønse + Peter Graff og råd/tilbud om prøvesidning til alle. Jeg skal nu ud og se på nogle cykler fra dba.
Luske, jeg vender lige tilbage - så må vi se hvad jeg synes når jeg har siddet overskrævs på alt jeg kunne komme i nærheden af i nord- og vestsjællandsområdet (næh vent, det lød forkert... :wink: )
-
Mit valg af 600 skyldes de lidt højere krav der stilles til at kører en 600 frem for en 750/1000 model.
Du er sgu så fuld af luft Christian... :rolleyes: :D
Først kravle ... så gå ... så løbe .. og så gazzzzz ;-)
-
Jeg har jo ligget et par gange bag dig og kigget lidt på din ..... øhh .... "kørestil" .... :wink: og jeg tror at det vigtigeste for dig i valg af cykel er ... hvad du føler når du sidder på maskinen.
RETTELSE:
"Jeg har jo ligget et par gange bag dig, de gange du overhalede mig og kigget lidt på din ..... øhh .... "kørestil" ... :wink: og jeg tror at det vigtigeste for dig i valg af cykel er ... hvad du føler når du sidder på maskinen.
:club:
-
Så har jeg gjort alvor af det..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=34982
-
hvad skal du så have?...
-
Så har jeg gjort alvor af det..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=34982
Hov var det ikke noget for Rikke eller Olfert alligevel???
Husk nu Luske ikke at give alle stumperne væk inden du forhører os andre om vi er intr. i dem ik´? :blink:
-
Hov var det ikke noget for Rikke eller Olfert alligevel???
Måske Rikke... :?: Jeg har kig på noget andet 8)
-
Jeg har kig på noget andet 8)
Nåe så det har du. :twisted:
Ud med sproget sømand!!!! :club: :blink:
-
Ud med sproget sømand!!!! :club: :blink:
R6, ved godt det ikke er en Suzuki :oops: Jeg finder ud af det Søndag, men er rimelig sikker på at jeg vil købe den :D :D
Nu vil jeg gå ud og lade op til en 40 års fødselsdag i morgen (her skulle ha været en drikkesmiley) ha en go Fredag aften, SKÅL!!!!
-
Ud med sproget sømand!!!! :club: :blink:
R6, ved godt det ikke er en Suzuki :oops: Jeg finder ud af det Søndag, men er rimelig sikker på at jeg vil købe den :D :D
Nu vil jeg gå ud og lade op til en 40 års fødselsdag i morgen (her skulle ha været en drikkesmiley) ha en go Fredag aften, SKÅL!!!!
Uhhhhfff det bliver fedt hva´ gamle dreng... :whatever: :mrgreen:
-
YES SIR!!!
Så har jeg sgu fået til både gården og gaden - eller bare gaden og banen.
Endte med at prioritere en cykel som vejede mindst muligt i forhold til Færgen og som jeg sad godt på- så har lige købt Hønses R6'er :D
Var ude at trille på den igår - den sparker sørenraseme unægtelig noget hårdere end hvad jeg er vant til - men fuck hvor er den sjov. Hours of fun :D
Afsted afsted og håret følger med - Anderstorp 23.+24. august!!!!!
Og ja, jeg tror jeg får olme prygl af den men det kommer vel med øvelsen :wink:
Igen: Tusind tak for råd og vejledning til alle der bidrog!
-
Tilykke med geden :D :D :D
Og velkommen i klubben :mrgreen:
Hønse :?: :?: :?: hva nu....
-
Tilykke med geden :D :D :D
Og velkommen i klubben :mrgreen:
Hønse :?: :?: :?: hva nu....
han skal da have min SRAD :D ... (han ved det bare ikke endnu..)
-
han skal da have min SRAD :D ... (han ved det bare ikke endnu..)
Selvfølgelig, det var jo også det han gik efter til at starte med :mrgreen:
-
han skal da have min SRAD :D ... (han ved det bare ikke endnu..)
Selvfølgelig, det var jo også det han gik efter til at starte med :mrgreen:
vi må se.. der kommer 3 og kigger på lørdag.. :)
-
han skal da have min SRAD :D ... (han ved det bare ikke endnu..)
Selvfølgelig, det var jo også det han gik efter til at starte med :mrgreen:
vi må se.. der kommer 3 og kigger på lørdag.. :)
Held og lykke med salget :D :D :D
-
han skal da have min SRAD :D ... (han ved det bare ikke endnu..)
Selvfølgelig, det var jo også det han gik efter til at starte med :mrgreen:
vi må se.. der kommer 3 og kigger på lørdag.. :)
Nu ikke noget med at købe en R4 som resten af pøblen kører race på :tie:
-
Nu ikke noget med at købe en R4 som resten af pøblen kører race på :tie:
Jo da.. det er det eneste der duer... :twisted: med mindre jeg nøjes med en R3